Responstiden og måten man blir behandlet på som kunde, når man trenger å gjennomføre endringer på lånet eller lignende, er verre enn det den var i DnB. (Som jeg byttet ifra pga. dårlig og treig kundebehandling). Det hjelper ikke at man er definert som prioritert kunde - her kan det ta flere mnd før man får svar/oppfølging.

Har du en tilsvarende erfaring med Nordea Bank?
Gjør som Malin og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nordea Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Ingen kontakt på chat under forsøk på å hjelpe en eldre slektning. Ventetiden er ennå lenger enn den estimerte ventetiden som fra før er ulidelig lang. Og når kunderådgiver først koblet seg til, forsvant han ut av chatten uten å svare på noe som helst. HELT ubrukelig.

Hei, jeg kan bare si at Nordea har vært med meg siste 9 åra, ingen megatif å nevne, serviceinnstilt personale!! Igjen takk Nordea🤗
Vurderer å skifte bank, over lengere tid har det vært ventetid på 30 til 60 minutt eller mer enn 15 minutt på chat. Dette er ikke brukbart.
Styr unna for enhver pris. Tungrodd system, arrogante, de tror visst de er guds gave til lånekunder. De har enda ikke forstått de er de som bank som skal takke for att nettopp du evt. er kunde. Dårlig rente, med klar forskjellsbehandling. De vil ikke høre på bla. seriøse nettsteder som renteradar.no, en meget bra nettside som gir oversikt over beste lånerente, samt hva andre kunder i samme bank med like vilkår har. Nordea lyver og åler seg unna alt de klarer. Har ikke vært borti liknende , helt sykt. En skam de for lov til å holde på sånn. Jeg bytter bank i dag og sparer ca.9000,- året på dette.
