Meny

Nordea Bank omtaler og erfaringer

2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
109
av 111 innen
bank
18%
anbefaler
Nordea Bank

"Boliglåns tilbud"

Omtale om Nordea Bank skrevet av Jan for 19.03.2020 09.39

Nordea Bank har totalt 182 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nordea Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Boliglåns tilbud"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk tilbud på og flytte Boliglån til Nordea. Tilbudet kunne ikke sendes skriftlig da Nordea var redd jeg ville bruke det opp mot min nåværende bank? Så klart vil jeg sammenligne tallene i tilbudet med det jeg har idag. Er det ikke derfor man bytter bank? Med en så stor investering som Boliglån. Mest sannsynlig den største investering man gjør. Virker det useriøst og bare få tilbudet muntlig? Er tilbudet til Nordea så dårlig? Er det noe som er skjult for oss vanlige kunder uten økonomiutdanning? Kundeveileder klarte også og si at man ikke kan sammenligne det med f.eks bilkjøp. Nei såklart kan man ikke det. Ved bilkjøp får man alltid skriftlig tilbud. :D

Svar fra Nordea Bank
20.03.2020 22.45
Hei Jan! Når det gjelder hva man kan låne og hvor mye så er dette noe som blir opplyst om i finansieringsbevis når man får det. Rentesatsen finnes på våre prislister på http://www.nordea.no/priser , i noen tilfeller der rådgiver gjør avvik fra de veiledene prisene så er dette noe som vi informerer muntlig om -pr nå sendes dette ikke skriftlig, blant annet fordi renten kan endre seg fra fortløpende. /Andreas
Bytt.no
"Boliglåns tilbud" skrev Jan om Nordea Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Nordea Bank?
Gjør som Jan og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nordea Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Ragnhild
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Ustabil Nordea nettbank"

Har god erfaring med Nordea, bortsett fra ustabil nettbank. Daglig bruk av banktjenester går via nettbank. Nettbanken er utilgjengelig forholdsvis ofte og det er uholdbart.

Svar fra Nordea Bank
12.03.2020 00.18
Hei Ragnhild.
Så hyggelig å høre at du har god erfaring med oss! Det er uheldig å høre at nettbanken oppleves som ustabil for deg. Vi ønsker selvfølgelig at våre produkter og tjenester skal fungere optimalt til enhver tid, men det hender at ustabiliteter oppstår som følge av tekniske utfordringer. Dersom du opplever spesifikke eller gjentagende feil, ønsker vi naturligvis å ta en nærmere titt på dette sammen med deg. Ta kontakt med oss på telefon 23206001 eller via chat, så får vi undersøkt det nærmere for deg. /Julie
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Verste jeg har vært med på"
1 syns denne omtalen er nyttig

Null kundeservice, ting tar utrolig lang tid. Bank id virker ikke. Lite imøtekommende ansatte. Rett og slett elendig. Vært kunde i 5 dager, og holder på å bytte bank nå!

Svar fra Nordea Bank
11.03.2020 09.44
Hei Kine. Det er utrolig leit å høre at du ikke har fått den hjelpen du har hatt behov for når du har vært i kontakt med oss. Det er selvfølgelig ikke noe vi ønsker at noen skal oppleve da vi hver dag jobber for å hjelpe alle som tar kontakt med oss. Dersom det er noe vi kan gjøre for å endre din oppfatning, send oss gjerne en tilbakemelding via "Digital postkasse" i din nettbank, slik at vi kan få sett nærmere på din sak. /Julie
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig service og kun for de som har god råd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Banken tar ikke vare på lojale kunder. Servicen er forferdelig og upersonlig. Jeg har vært kunde i over 20 år og har hatt lån og alt der. Idag bruker jeg kun banken til lønnskonto med kort. Det koster meg 350 i året. Mer skal den dritbanken aldri få av meg!

Svar fra Nordea Bank
07.03.2020 08.36
Hei Vetle! Leit å høre at du ikke er fornøyd med servicen vår. Vi jobber hver dag for å hjelpe alle som tar kontakt med oss og ønsker gjerne å forbedre oss om det er noe vi ikke har gjort som har levd opp til dine forventninger. Om det er noe som vi kan gjøre for å endre din oppfatning eller om du har en konkret tilbakemelding til oss så send oss gjerne tilbakemelding via nettbanken under 'Digital Postkasse' slik at vi kan få sett nærmere på det. /Andreas
Eva K. L. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Stor fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har prøvd to andre banker ikke fått den servicen som jeg gjorde i Nordea, har hvert kunde i mange år, prøvde to andre banker, var misfornøyd og kom tilbake i Nordea. Veldig positivt for meg.

Svar fra Nordea Bank
20.02.2020 10.39
Hei Eva!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er veldig godt å høre at du er fornøyd og hjertelig velkommen tilbake til oss!
/Hanne
Nordea Bank har totalt 182 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR