Meny

Nordea Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
114
av 116 innen
dagligbank
18%
anbefaler
Nordea Bank

"Tungvint å bli kunde"

Omtale om Nordea Bank skrevet av T for 01.04.2022 02:50

Nordea Bank har totalt 273 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nordea Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Tungvint å bli kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Som en av mange "avhoppere" fra Sbanken tenkte jeg å se hva slags konkurransedyktige utvalg det fantes der ute i dag. Nordea: Bli kunde med BankID fra hvilken som helst bank! Virkelighet: Forsøker å logge inn på nettside for å starte nytt kundeforhold - stopper opp ved "one-time code", som tydeligvis må være Nordea sitt, og som jeg må bestille? Forsøker å logge inn via mobilapp, når jeg får logget inn står det "finner ingen eksisterende avtaler, avbryt". Husker forsåvidt ikke heller hvordan jeg faktisk *fikk* logget inn, fordi det klarte jeg å rote frem litt sånn på måfå. Femten minutter senere er jeg fortsatt like forvirret og ikke noe nærmere verken nytt kundeforhold eller bankkort hos Nordea. Ikke kan man se på en demo av verken nettbank på web, eller av app. (PS! Det tok mindre enn to minutter å oppnå alt dette hos Bulder.) For meg som har vært vant til 100% digitalisert bankhverdag med Sbanken i mange år er dette ekstremt dårlig først inntrykk, prosessen er tungvint og føles byråkratisk på den gamledagse måten, og summen sumarium ikke fristende i det hele tatt.

Bytt.no
"Tungvint å bli kunde" skrev T om Nordea Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Nordea Bank?
Gjør som T og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nordea Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Finner ikke noe informasjon om mitt billån"

Har billån i Nordea. Har brukt en evighet på å prøve å finne det for å få oversikt overalt på nettsidene. Ingenting dukker opp. Dette er dårlig nå i 2022, burde være enkelt å kunne logge inn å få oversikt over et lån

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Flott mobiobank"

Mobilbanken er oversiktlig. Men burde ha flere valg. Den nye nettbanken virker bra.(testet beta) Kundeservice har hjulpet meg bra i mitt bytte fra sbanken Gebyr på 25 i mnd er ikke noe dyrere en det andre banker tar i års gebyr på kort

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Billån i Nordea"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har billån i Nordea. Har nå vært inne på ulike Nordea sider for å finne mitt eksisterende billån. Finner ikke noe som helst, vet ikke om de gjør dette bevisst for å forvirre kundene. Vi er i 2022 og kundeopplevelsen på nett oppleves som 1999, terningskast 1. Har ikke kundeforhold utover billån.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Senker ikke renten automatisk hvis egen avtale"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ettersom de har dårligere boliglånsrente enn sine konkurrenter (utenom DnB) så kontaktet jeg dem for å avtale samme rente som en konkurrent jeg vurderte. Men når renten gikk videre ned hos alle, inkludert dem selv, så gikk ikke renten ned på midt boliglån. Dette skjedde to ganger. Så da endte jeg opp med dårligere rente enn standard renten deres... Når media spør dem om dårligere rente sier de alltid at man kan bare kontakte dem så ordner det seg nok. Men dette er bare svindel og bedrageri!

Nordea Bank har totalt 273 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR