Meny

Nordea Bank omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
144
av 147 innen
bank
17%
anbefaler
Nordea Bank

"Refinansiering"

Omtale om Nordea Bank skrevet av Geir R for 03.12.2019 11.09

Nordea Bank har totalt 196 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nordea Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Refinansiering"

Refinansiering og endring på lånetid gikk som smurt og god behandling fra Nordea sin side. Er enig med de som sier at nettbanken er en smule ut datert, jeg har abonnement fra Telenor og får endel brukerfeil. Logg inn i nettbanken og bruk DIGITAL POSTKASSE der for ihvertfall jeg kjapt svar.

Svar fra Nordea Bank
09.12.2019 10.31
Hei Geir! Flott å høre at du fikk hjelpen du trengte! Når det gjelder nettbanken så er vi enig i at denne fortjener en oppgradering. Det jobbes med en oppgradering til både vår Mobilbank App og Nettbank. Disse er rett rundt hjørne og skal etter planen lanseres på nyåret (først Mobilbanken, deretter vil ny nettbank komme noen måneder etter). /Andreas
Bytt.no
"Refinansiering" skrev Geir R om Nordea Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Nordea Bank?
Gjør som Geir R og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nordea Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Christian F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Håpløs kundeservice!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kommer ikke igjennom på verken telefon eller chat. Elendig kundeservice og beregnet tid som bare øker og øker på chat.

Svar fra Nordea Bank
29.11.2019 15.12
Hei Christian! De siste to ukene har vi hatt en del pågang inn til oss, men vi gjør det vi kan for å hjelpe alle kunder som ønsker å komme i kontakt med oss. Jeg skjønner godt frustrasjonen som skapes med å vente så lenge på å komme i kontakt med oss, vi skulle alle ønske vi rakk å betjene alle raskere enn det vi klarer i dag. Vi må bare beklage ulempene ventetiden inn til oss fører til, vi jobber både internt og eksternt med tiltak som skal bistå med å minke køen inn til oss. /Andreas
Trygve R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Nordea svarer hverken på telefon, chat; skjema for e-post fører til feil"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg kommer ikke i kontakt: Telefon: Forventet ventetid 4 minutter, jeg ga opp etter ett kvarter. Chat: Ventet på operatør. Forventet ventetid øke med ett minutt hvert minutt. E-post: Fylte inn skjema på Nordea.no, trykket på "Send" og fikk "Undeliverable: Privatkunder - send e-post til banken"

Svar fra Nordea Bank
29.11.2019 13.38
Hei Trygve! De siste to ukene har vi hatt en del pågang inn til oss, men vi gjør det vi kan for å hjelpe alle kunder som ønsker å komme i kontakt med oss. Vi stiller høye krav til oss selv og vet at også våre kunder forventer at vi er mye mer tilgjengelig enn det vi er i disse dager. Vi må bare beklage ulempene ventetiden inn til oss fører til, vi jobber både internt og eksternt med tiltak som skal bistå med å minke køen inn til oss. /Andreas
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kontakt kundeservice? Nei; glem det!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har prøvd i hele dag komme frem på kundeservice. Helt umulig få hjelp. Og nettopp nå trenger jeg hjelp!!! Sikkert på tide bytte bank.

Svar fra Nordea Bank
04.12.2019 09.58
Hei Svein,
Det har de siste ukene vært ekstremt lang ventetid inn til oss i forbindelse med oppdatering av legitimasjon på de av våre kunder vi mangler dette på. Pågangen har vært mye større enn forventet, og beklageligvis medfører dette en lengre ventetid enn vi ønsker. Du skal vite at vi har gjort både interne og eksterne tiltak for å forbedre situasjonen, og må bare beklage ulempene dette måtte medføre. Forhåpentligvis vil køen være borte og på et mer akseptabelt nivå når denne prosessen er ferdig. Normalt sett har vi kortere ventetid på chat enn på telefon, og det er også mulig å sende oss en melding via Digital postkasse. /Morten
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mor på 92 år ringer kundeservice for å få nytt bankkort. Estimert ventetid på tlf 112 minutter!!! Er det muuulig!

Svar fra Nordea Bank
29.11.2019 13.38
Hei Helene! Vi har hatt mye ventetid inn til oss de siste to ukene, dette er vi ikke fornøyd med og vi skulle ønske at vi klarte å bistå alle kundene som tar kontakt med oss mye raskere enn vi gjør den dag i dag. Vi jobber med å innhente legitimasjon på kunder der vi har manglet dette, og dette har ført til at mange har tatt kontakt med oss med spørsmål. Pågangen har vært større enn forvente og det har ført til tidvis lange køer. Vi må bare beklage situasjonen slik den er nå, dette er trolig en kø som vil vedvare en liten periode mens vi jobber med dette. Men vi håper at køen igjen går bort når dette arbeidet er ferdig, vi må bare beklage ulempene dette medfører for våre kunder. /Andreas
Nordea Bank har totalt 196 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR