Det koster for mye å være kunde i Sparebanken 1 Nord- Norge. De har også svindyre gebyrer på kort å uttak.
Har du en tilsvarende erfaring med SpareBank 1 Nord-Norge?
Gjør som Martine og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om SpareBank 1 Nord-Norge du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Vært kunde i hele mitt liv, 56 år! Det sier vel sitt. Alltid fått den hjelp og veiledning jeg har trengt. Så ingen planer om å bytte bank.
Banken har både hyggelige og dyktige ansatte. Min erfaring fra vi bygde hus for over 50 år siden har vært svært god. Da vi skulle ha vårt første konverteringslån på 40 000 fikk vi svar rimelig fort, og etter møte om godkjenning på lånet fikk vi følgende: La dem få låne, (hvor en i styret utbrøt) Jeg kjenner også deres foreldre og det er solide innbyggere, og jeg foreslår LA DEM FÅ LÅNE PENGER. ( min far var stuert på hurtigruten og svigerfar var bonde i gamle Alstahaug
Styr unna!!! Snn1 Nord Norge gir elendig kundeservice, svarer ikke på henvendelser, eller de svarer på noe som ikke samsvarer med lovverket vårt. Eks: De har minst 10 års arkiveringsplikt, men forholder seg til 2 år, i mitt tilfelle (og da i i begrenset grad) og gir ikke ut nødvendig informasjon til deg som medlåntaker o.a. de er pliktig til (eks. årsrapporter og annet til deg som medlåntaker). Dere som velger denne banken, må kunne alt av lovverket selv, ellers kan det bli dyrt for deg/dere.
Banken er bra og kundeservice er topp, men jeg skulle ønske det var støtte for Google Pay. Når mange andre store banker i Norge har fått støtte for Google Pay, synes jeg det er dårlig at Sparebank1 ikke følger etter