Jeg har ikke konto hos SB1 per dags dato, i og med at jeg er LO medlem tenkte jeg at jeg mulig skulle ha byttet bank til dem, så jeg bestemte meg først å chatte med dem på deres side, første kunderådgiveren gir meg ikke svar og forlater chatten, andre kunderådgiver bruker åresvis på å svare, ser at mange er meget lite fornøyd når det kommer til kundeservice hos dem, noe jeg legger vekt på dersom jeg skal være kunde hos en, så langt har jeg ikke noe godt inntrykk av SB1
Har du en tilsvarende erfaring med SpareBank 1 Østlandet?
Gjør som Pat og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om SpareBank 1 Østlandet du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Møkka bank, styr unna. Får mye dårligere rente (1,5% over) en jeg skulle. Har lo favør. Hjalp ikke å klage.
SpareBank 1 har gitt meg flere boliglån, med konkurransedyktig rente, samt alt av forsikringer. App og nettbank er OK mtp. brukervennlighet. Ønsker mer noe mer moderne løsninger. Slik som bedre oversikt over utgifter på nettbank og støtte for Apple og Google Pay. Tradisjonell og trygg bank, men noe gammeldags i innovasjon og å følge med på teknologisk utvikling.
Hvor lenge skal man vente med å få svar når man for en gang skyld ringer banken - istedenfor å gjøre alle banktjenester selv? Nettbank er bra, men faktisk kan det være ok å prate med noen når det er flere spørsmål og de er litt sammensatt. De fleste kan ikke sitte å vente i 20 minutter på å få et svar når man en gang i året prøver å ringe banken/rådgiver, men heldigvis kan man jo bare bytte bank, og det er rimelig enkelt i dag.
Utmerket kundebehandling og rådgivning. Har også telleapparat for kontanter, som er et stort pluss.