Sparebanken Øst har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gode anbefalinger,bestandig blide kundebehandlere som tar i mot oss.
Hei Bjørn Det var en veldig hyggelig tilbakemelding. Godt å høre at du er fornøyd med rådene du får fra våre kundebehandlere. Tusen takk. Hilsen Sparebanken Øst
God service og god hjelp av personer og ikke en datamaskin
Hei Finn I. E Vi setter veldig stor pris på kundemøter. Tusen takk for tilbakemelding om at vi har god tilstedeværelse. Hilsen Sparebanken Øst
Bra service, løsningsorienterte og nærhet til bankansatte og filial!
Hei Jon C. B Vi setter pris på den positive tilbakemeldingen din. Det gleder oss å høre at du er tilfreds med våre tjenester, spesielt at du verdsetter vår løsningsorienterte tilnærming. Hilsen Sparebanken Øst
Som førstegangs kjøper har jeg møtt mye motgang når jeg har kontaktet banker. Dette kan ofte føles frusterende. Da jeg kontaktet sparebanken øst, var det en helt annen innstilling. Sparebanken så meg, de så både muligheter og var kreative i låneprosessen. Spesielt anbefaler jeg (navn anonymisert) fra sparebanken øst Jessheim, som i dag er min rådgiver. Meget serviceinnstilt å tar seg tid til din sak, selvom han har mange henvendelser daglig. Derfor anbefaler jeg sparebanken sterkt.
Hei Magnus E Så godt å høre at du er så fornøyd med service og spesielt med vårt kontor på Jessheim. Takk for fin tilbakemelding. Hilsen Sparebanken Øst
Håpløs kommunikasjon,blir satt over til feil personer,uvillig,svarer ikke på utfylt skjema, kun et tlf.nr.til et sentralbord for avdelinger. Så nei,aldri mer.
Hei Olav. Så leit at du har hatt en slik opplevelse. Vi vil gjerne at du ringer på nytt, så vi kan få satt deg i kontakt med riktig person. Hilsen Sparebanken Øst
Er kunde hos Sparebanken Øst og veldig fornøyd med kunderådgiver men jeg ligger ikke lavest på rentenivå. Da har Sparebanken Øst en liten vei å gå. Men bare fortsett med den gode rådgiverservicen.
Hei Mmahnken Hos oss får alle våre kunder sin egen personlige kunderådgiver. Så godt å høre at du er fornøyd med det! Hilsen Sparebanken Øst
Hei Var i kontakt med kunderådgivere min angående renter. Hun kunne ikke gjøre noe før ferien. Dette er dårlig. Jeg ønsker dere tar kontakt med meg. Snarest
Hei Lisbeth Vi vil gjerne ha kontakt med deg, siden det er anonyme omtaler på bytt.no, så håper vi du kan ta kontakt med oss. Hilsen Sparebanken Øst
Ønsket høyere sparerente på min sparekonto (fraubevegelig 0,5%), men med "rådgiver" på ferie, må jeg vente til vedkommende er tilbake..., Særlig!! Takk for meg. Ps.: Ønsker ikke å bli kontaktet
Hei Eks-Bankkunde Alle vår kunder har får sin egen personlige kunderådgiver, men vi skal klare å hjelpe deg i ferietider også, så her må det være en misforståelse. Det var veldig leit. Vi vil uansett ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning. Hilsen Sparebanken Øst
De gir verdens beste service og svarer raskt. Bra med bank man kan møte personlig uten avtale for hjelp.
Hei Kim Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Sparebanken Øst
Fleksibel kundebehandling tilpasset kundens ønsker og behov!
Hei Knut R Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er opptatt av å finne gode løsninger for den enkelte kunde. Hilsen Sparebanken Øst
Personlig kontakt med veileder i banken gjør at jeg er trygg på mine økonomiske valg
Hei Svein E.H Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glad for at vi har så mange dyktige kunderådgivere. Hilsen Sparebanken Øst
Bank ID ble sperret etter for mange feil, ringte så banken. Der ble jeg sittende i 30 min i kø. For så å få et passord som ikke fungerte. Dermed 30 min i kø igjen. Skuffende ettersom kundeservice bare er åpent fra 09-15
Hei Andreas Skjønner du ble skuffet. Det skal ikke være sånn. Heldigvis er det sjelden vi har så lang kø. Hilsen Sparebanken Øst
Etter å ha vært kunde hos Sparebanken Øst i mer enn 13 år har jeg funnet ut at jeg har fått servert norges dyreste forsikring, samme forikring hos Fremtind koster 6204 kroner mindre i året, det blir nesten 75.000 i overkurs iløpet av mine år som kunde hos dere. Shame on me for å ikke gjøre noe med det før nå og shame on you for å ikke snakke med kundene deres om produkter som åpenbart er feil prissatt.
Hei Ole M Vi anbefaler kundene våre å ta en gjennomgang av forsikringsbehovet sitt en gang i året. Når man sammenlikner forsikringer fra forskjellige selskap, anbefaler vi at man også sjekker hva forsikringene dekker. Ta gjerne kontakt med kunderådgiveren din, så ser vi på det. Hilsen Sparebanken Øst
Wanted to apply for a new card without bank Id. Filled up some stuffs they ask for online. Asked me to go to the bank to register my passport. When I got there I was told I cannot be a customer because I cant speak Norwegian. 🤔 Understandable but wish they put such info on their online site. That non-norwegian speakers are not allowed, just to avoid wasting people's time.
Hi Sandro We are so sorry that you had a bad experience. We are a small bank and only have documents in the Norwegian language. Thank you for your feedback. Best regards Sparebanken Øst
Raske svar på Mail, kort ventetid på samtale med en bankansatt, faglig flinke og hyggelige.
Hei Anja! Takk for god tilbakemelding. Hilsen Sparebanken Øst
Alltid på tilbud siden og hjelpsomme.Er veldig fornøyd.
Hei Elin M Så hyggelig. Takk for at du er kunde! Hilsen Sparebanken Øst