Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Altibox Bredbånd
2.6
379 verifiserte omtaler

Altibox Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

Altibox Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.6
Middels
379 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#69
Forferdelig
Altibox Bredbånd er rangert
#69 av 83 bredbåndsleverandører
26%
Dårlig
26% anbefaler Altibox Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 379 omtaler om Altibox Bredbånd

FILTRER OMTALER
59
26
42
77
175
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Altibox Bredbånd
Altibox Bredbånd har 379 verifiserte omtaler på Bytt.no

Alt fungerer bra.

Omtale av  Lars C

Fantastisk med billig internett og tv i ei pakke. Fiber er fantastisk til spill.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Altibox Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig fornøyd

Omtale av  Tore

Har vært kunde siden 2014, og aldri hatt noen problemer. Har tidligere vært kunde i Get og i Canal Digital, og opplevde problemer der med ustabilt nett, og lavere enn forventet hastighet. Det har aldri skjedd etter mer en seks år hos Altibox. Jeg ble sjokkert da jeg så det dårlige snittet på bedømmelsene de har fått her. Det viser hvordan det stort sett er misfornøyde kunder som legger igjen bedømmelser, mens de som er fornøyd ikke har noe behov for å oppsøke disse sidene. Jeg har vært kunde i alle de største selskapene, og Altibox er den som for meg har gitt den klart beste opplevelsen.

Stabilt men dyrt.

Omtale av  Filippo C

Har ikke mye å klage på fiber i seg selv, den er ganske stabilt men de oppgradere til høyere hastighet uten at jeg har bedt for det og øker prisen med mer en 15% vart år. Fortsetter de slik skal jeg se meg på noe annet.

De har monopol, og skrur opp prisen

Omtale av  Jostein N

De har monopol og skrur opp prisen. Og de skrur opp hastigheten til noen som ikke trengs i ett privat hjem.

Tregt nett

Omtale av  Rolf H. H

Etter oppgradering fra Altibox har det bare vært problemer med hastigheten på nettet. Spesielt ved bruk av Appletv.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Umulig å få hjelp!

Omtale av  Aase E. M

Etter 3 timers "hjelp" fungerer fremdeles ikke min tv. Jeg ønsker å bytte ut "Alt i boks Bredbånd", Verre enn dette kan det ikke bli.

Ingenting fungerer

Omtale av  Wei F

Byttet fra Get til Altibox. Fra 01.09.2020 så har vi begynt å bruke 4G nett i husholdningen. Vi gikk fra 100% dekning med ustabil nett til 10% dekning med perfekt nett. Hadde vært kjekt å vite at vi trengte 3 ekstra Google Nest helt fra begynnelsen av slik at vi slapp å bruke opp 4G nettet. Montøren glemte å ta med TV-dekoderen. Vi hadde vel aldri fått den med mindre jeg tok kontakt med personen som solgte oss "tilbudet". Fikk den dagen derpå (03.09.2020), men den vil jo selvfølgelig ikke kobles til siden nettet rekker ikke til TVen i stuen. Dermed blir det verken nett eller TV fra Altibox før en stund da. Nimbus Direct solgte oss Altibox-tilbudet. Ringte dem ang. tilkoblingsproblem, men han tok ikke telefonen. Han sendte derimot et tilbud til meg et par minutter etterpå som skulle sendes til en annen. Så han ignorerte rett og slett telefonen og var opptatt med sitt neste salg. Han svarte heldigvis på mail, men måtte gjennom sjefen sin først, så her ble en dag til sløst bort, og vi betaler enda mer for 4G på mobilen. Jeg kan dermed ikke skylde på Altibox enda siden tjenestene deres er enda ikke prøvd ut. Nimbus Direct derimot bryr seg bare om salg, ignorerer kunder og bryr seg bare om sitt beste. Forstår ikke hvorfor du har en telefon når du ikke tar den fra kunden? Nimbus Direct må vel tåle konsekvensen fra en småhissig kunde når vi har måttet bruke 4G nett 3+ dager samt montøren som glemte TV-dekoderen som hadde bare vært borte hvis vi ikke sa ifra. Konklusjon: Altibox: Usikker hvordan tjenesten fungerer siden vi har enda ikke klart å prøvd det ut skikkelig i løpet av 3 dager. Nimbus Direct: Dårlig kundeservice, ignorerer kunder etter salg, "glemmer" produkter og m.m. Hvis det er noen har kontakt info til Nimbus Direct si ifra her så skal jeg sende en klage til dem også.

Altibox Bredbånd har 379 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Altibox Bredbånd mener

Altibox Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR