Brdy opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Leverer aldri det man betaler for spesielt om kvelden når hele øya sitter på Netflix. Minst en gang per måned er man uten internett, denne måneden en hel helg og ingen "kundeservice" før mandag. I tillegg prisøkning for at andre regioner får bedre internett og her blir det bare verre og verre...
Hei Claudia, Dette høres ikke bra ut. Jeg finner ikke kundeforholdet ditt så kan dessverre ikke uttale meg om hva som kan ha vært galt i dette tilfellet. Jeg anbefaler at du sender meg en mail på [email protected] så skal jeg se nærmere på dette for deg. Mvh Håkon i Breiband.no
Har hatt Breiband (tidl. Nextnet) nå i 8 år og har særlig de siste to årene etter bytte til Ramberg-antennen på Jeløy/Moss vært veldig fornøyd - svært stabilt og med hastighet som lovet. Siste tre døgn imidlertid knapt nedlastingshastighet (ca 0,5 Mbit/s), men normal opplasting. Ingen effekt av å resette antennen/router.
Hei Lars, Takk for tilbakemelding, og godt å høre at du er fornøyd med tjenesten! Til info så hadde vi dessverre en feil på Ramberg i helgen som kan ha gått på bekostning av ytelsen -denne skal nå være rettet. Hvis du skulle oppleve noe mer er det bare å ta kontakt med oss. Mvh Håkon i Breiband.no
Tallerkenen de satte opp på veggen later ikke til å kommunisere med satellitter overhode - etter overgang til Breiband.no har vi ikke nettilgang i det hele tatt.
Hei Kirsten, Dette høres ikke helt bra ut og jeg vil gjerne hjelpe deg å finne en løsning på problemet. Jeg klarer ikke finne kundeforholdet ditt på navn alene og anbefaler derfor at du sender meg en e-post på [email protected] så skal jeg gjøre mitt beste for å hjelpe deg videre med dette. Mvh Håkon i Breiband.no
Vi har hatt satellitt-bredbånd i et par måneder, og kan oppsummere: Det fungerer ikke. Ikke har vi nett, og ikke kan vi prate i telefonen via WiFi. Beklager, men dette er helt ubrukelig.
Hei Morten, Dette høres ikke helt bra ut og jeg vil gjerne hjelpe deg se nærmere på problemene du opplever. Jeg klarer ikke finne kundeforholdet ditt på navn alene så ta gjerne kontakt med meg på e-post adresse [email protected] så skal jeg gjøre mitt beste for hjelpe deg med dette. Mvh Håkon i Breiband.no
Breiband er totalt ubrukelig med utrolig tregt og ustabilt nett. Lite hjelpsomme og serviceinnstilte folk som ikke løfter en finger for å bedre på ting. De sier bare at de har gjort tester på nettet og mener at ingenting er feil og at nettet er bra, når jeg selv gjør målinger ligger det på mellom 1 og 2 Mbit og en sjelden gang nesten 3, men det er uhyre sjeldent at det er så høyt. Veldig ofte så er det ikke mulig å gjøre målinger da det er så ustabilt at det bryter. Råder på ingen måte at noen som har mulighet for noen annen leverandør å tegne med breiband. Best å holde seg unna. Best nett har jeg her hjemme om jeg skrur av wifi og kjører på 4g på telefon, noe jeg må gjøre dugelig for å ha nett. Elendig
Hei Pål! Dette høres ikke helt bra ut og jeg vil gjerne se nærmere på problemene du opplever. Vi klarer ikke finne deg på navn alene så svaret blir i nokså stor grad «generelt». Varierende hastighet og ustabil tilkobling kan skyldes så mangt. Vi kan ha feil i infrastruktur, det kan være feil på mottager utstyr eller så kan det være feil i det lokale hjemmenettet. Uansett hva årsaken måtte være så ønsker vi alltid å finne en løsning på problemet, og jeg oppfordrer deg derfor på det sterkeste til å sende meg en e-post på [email protected] så skal jeg se nærmere på saken. Mvh Håkon i Breiband.no
Etter å ha vært Breiband-kunde i flere år, så har jeg ingenting bra å si. Jeg har så vidt det er nettverk hjemme, de har oftere problemer enn du kan tenke deg, og kundeservice finnes det ikke noenting av. Siden jeg ikke bor sentralt så har jeg ingen mulighet til å få annet nettverk enn breiband eller mobilt bredbånd. Men siden nettverksforbruket er ganske høyt med tanke på spilling og slikt, så blir det alt for dyrt å ha mobilt bredbånd. Ikke engang tenk tanken på å bli kunde hos breiband, det er faktisk mye bedre uten nett enn å være kunde hos dem.
Hei Andreas, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med oss som leverandør av internett. Vi vil gjerne hjelpe deg med de problemene du opplever, men da jeg ikke finner kundeforholdet ditt på navn alene så anbefaler jeg at du tar kontakt med meg på e-post [email protected] så skal jeg gjøre mitt beste for hjelpe deg videre. Mvh Håkon i Breiband.no
Angrer stort på at vi gikk over til Bredband fra Telenor. Big mistake!! Det blir det endring på. Det mest useriøse selskap jeg har vært borti i 2018/19! Selger lovet som selgere gjør, for mye... betaler 598,- PR mnd for ingenting. Nettet faller ut hele tiden og spesielt på ettermiddag/kveld - Netflix nytter ikke å se på lenger. Hjemmekontor kan jeg ikke ha. Går vi vekk fra senderen, mister vi nett!! Har sendt flere klager, og siste beskjed var at alt av signaler ble målt bra (klart det når de måler kl 15.00 - da er alle på jobb) og at vi måtte kjøpe en forsterker! Seriøst?? Nei, vi sier opp og går tilbake til trygge Telenor - tregt her vi bor, men stabilt :-)
Hei Grethe, Dette høres ikke bra ut og jeg vil gjerne hjelpe deg å se på de problemene du opplever med tjenesten. Jeg klarer ikke finne kundeforholdet ditt på navn alene så jeg oppfordrer deg til å sende meg en e-post på [email protected] slik at vi kan finne en løsning. Vi har forøvrig også anledning til å se på dette en ettermiddag/kveld slik at eventuelle kapasitetsfeil er lettere å oppdage. Mvh Håkon i Breiband.no
Fikk opprettet en sak for 5mnd siden hos Viasat bredbånd/Viabredbånd da jeg ville høre om de leverte Internett med ubegrenset databruk. Hadde noen flere spørsmål men har fortsatt ikke fått svar etter haugevis av purringer. Etter å ha lest omtalene her er jeg glad jeg aldri bestemte meg for å bruke dem til å levere Internett. Når kundeservice er så elendig (over 5mnds svartid), så tør jeg ikke tenke på hvor elendig selve tjenesteproduktet må være... huff.
Hei! Dette høres ikke bra ut nei, her har det nok skjedd en feil er jeg redd. Hvis du fortsatt har spørsmål du ønsker svar på vil jeg mer enn gjerne hjelpe deg med dette, send meg en e-post på [email protected] så kommer jeg tilbake til deg. Mvh Håkon i Breiband.no
De har en generell dårlig kundeservice, opplever til stadighet treghet og aldri den lovte hastighet. Det er litt rart at de ikke er mer interessert i og holde på kundene sine, nå som det snart er mobildekning overalt, dette er noe som kommer til å få folk til å bruke andre leverandører, men de har dessverre en ganske arrogant holdning når man nevner dette til kundeservice. Så mitt råd er styr unna hvis det er mobil dekning i området.
Hei Tommy, Vi er opptatt av å yte god kundeservice ovenfor kundene våre og dersom det er feil eller avvik ved tjenesten vil vi gjøre vårt ytterste for å rette disse. Dersom du har vært i kontakt med oss og opplevd noe annet er det bare å beklage dette. Jeg kan dessverre ikke se på situasjonen din spesifikt siden jeg ikke finner kundeforholdet på navn alene, men ta gjerne kontakt med meg på e-post [email protected] så skal jeg gjøre mitt beste for å rette opp dette inntrykket. Mvh Håkon i Breiband.no
Dyrt og ubrukelig, kundeservice finnes ikke hvis du i det hele tatt får kontakt med dem, finnes desverre ingen annen løsning hos meg men sier opp så snart noe annet dukker opp
Hei Edo, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd som kunde hos oss. Hvis det er noe du ønsker hjelp med kan du sende meg en e-post på [email protected] så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan videre. Vi er for øvrig tilgjengelig på telefon og chat mellom klokken 08:00 - 18:00 Mandag til Fredag samt klokken 10:00 – 14:00 på Lørdag. Mvh Håkon i Breiband.no
Ofte uten nett! Eller svært dårlig dekning! Når en prøver å gå inn på breiband.no for å få hjelp, klarer man ikke en gang å komme inn på siden(finner ikke ip adr.) Tull og tøys med fakturaer! MØKK LEI
Hei! Det høres ikke bra ut så dette må vi finne en løsning på. Jeg klarer ikke identifisere deg som kunde så dersom du fortsatt trenger hjelp med enten tjenesten eller faktura er det fint om du sender meg en e-post på [email protected]. Jeg lover å hjelpe deg så godt jeg kan. Mvh Håkon i Breiband.no
Virker bra, men jeg skulle ønske meg en høyere hastighet.
Får aldri kontakt med kundeservise, har bedt om å få regning i posten (siden de ikke kan tilby annet mer moderne som efaktura, vipps etc) Det klarer de ikke å sende ut, men de sender kravet rett til inkasso istedet, så da blir det renter og inkassogebyr! Ca 80 kroner ekstra hver gang😠 Internett 10mb/10mb med antenne fungerer greit hos meg, det er dyrt men det er ingen andre alternativer der jeg bor.
Hei Frode, Vi er tilgjengelig på telefon og chat mellom klokken 08:00 - 18:00 Mandag til Fredag samt klokken 10:00 – 14:00 på Lørdag. Hvis du ikke har fått kontakt med oss innenfor åpningstidene er dette bare å beklage. Vedrørende problemet du har opplevd med tilsending av faktura så ønsker jeg å undersøke dette nærmere, send meg gjerne en e-post med detaljene dine til [email protected] så skal jeg undersøke dette for deg. Jeg kan forøvrig informere om at vi nå også tilbyr eFaktura! Du finner referansen din for dette på faktura, eller så kan du ta kontakt med oss å få den oppgitt. Mvh Håkon i Breiband.no
Nettverkshastigheten er ekstremt varierende, men stort sett elendig pga et nett som skal betjene et meget stort antall hytter. På ettermiddag og kveld i helgene er det ekstremt tregt og man er stort sett mellom 2-10% av det de sier de skal levere. Breiband er kjent med problemstillingen og har fått dokumentasjon over flere år uten at det bedrer seg. Når de i tillegg priser dette produktet meget høyt føler man seg som en skikkelig idiot som beholder abonnementet.
Hei Jensen, Dette høres ikke bra ut. Jeg vet ikke hvilket område det gjelder da jeg ikke finner kundeforholdet ditt på navn alene -svaret må derfor bli nokså «generelt». Radiobredbånd er en delt ressurs slik at hastigheten kan variere noe i trafikktunge perioder, et eksempel kan være et større hyttefelt i påsken. Når det er sagt skal vi alltid ta høyde for dette ved både prising av abonnement og når vi ser på hvilke produkter som kan tilbys. Det avviket du nevner her høres ekstremt ut, så det er også mulig at noe annet er årsaken til problemet. Jeg hjelper deg gjerne se nærmere på dette, send meg en e-post på [email protected] så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan med å finne en løsning. Mvh Håkon I Breiband.no
Har våre kunde ca 3 år. På desse tre Åra har prisen stege javnt og trutt. Dei har skrud opp prisen 3 gonger. I tilegg har dei no begynt og ta månadsleige av Utstyre, som sto i kontrakten ved kjøp at du fekk gratis, og som du betalte eingongsavgift for ved oppstart på over 2000 eller ka det no var. Syns ikkje dette er riktig når du i utgangspunkte går inn på ein avtale som var rimeleg og endar opp med ei svært dyr løysning etter nokre år. Som kunde syns eg dette er SVÆRT kjedelig. skulle nesten tru dei sleit litt økonomisk sidan prisen må stige så kraftig.
Hei! Det er leit å høre at du ikke er helt fornøyd som kunde hos oss. Jeg klarer ikke finne abonnementet ditt på navn alene så svaret mitt må bli nokså «generelt». Det hender at vi som alle andre bedrifter har behov for å justere prisene noe, dette følger i stor grad markedet. Vi tilbyr både leieløsninger -og kjøps løsninger av nødvendig utstyr. Hvis du har spørsmål rundt abonnementet ditt spesifikt kan du sende meg en mail på [email protected] så hjelper jeg deg gjerne. Mvh Håkon i Breiband.no
Var i utgangspunktet en grei leverandør av internett for oss som bor i mindre sentrale strøk, men har blitt useriøse siste 1-2 år. Ut av det blå startet de å ta leie for utstyr som vi har hatt i flere år. Og som vi allerede hadde fått beskjed på at de ikke skulle ha tilbake ved oppsigelse. Økte i tillegg prisen 3 ganger på ett år. Når vi til slutt fikk nok og sa opp abonnementet skal de likevel ha tilsendt utstyr med kort varsel, når det ikke ble gjort innen fristen fakturerer de utstyret. Elendig kundebehandling når en ringer eller sender epost og klager på disse tingene.
Hei! Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med oss den siste tiden av ditt kundeforhold, det er absolutt ikke noe vi ønsker. Send meg gjerne en e-post på [email protected] så skal jeg se på saken din. Mvh Håkon i Breiband.no