Brdy opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ekstremt mange utkoblinger, svarer ikke på gjentatte henvendelser per epost.
Satelittbredbånd fra Viasat Internett som Breiband er leverandør av fungerer så dårlig at man ikke engang kan lese nettavis. Netflix, Youtube og NRK kan du bare glemme å strømme. Jeg har prøvd alle hastighetene de tilbyr. Kundeservicen er også veldig dårlig. Når man skal si opp og begynner å lese kontrakten er den full av fallgruver for deg som forbruker samt en hel del gebyrer hvis man ikke passer opp. STYR UNNA!
Hei Erik, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd og har hatt problemer med tjenesten vi leverer. Jeg klarer ikke finne kundeforholdet ditt på navn alene men dersom du fortsatt opplever feil med enten tjenesten eller annet er du mer enn velkommen til å sende meg en mail på [email protected] så skal jeg gjøre mitt beste for å hjelpe deg. Mvh Håkon i Breiband.no
Elendig, ikke som lovt og forespeilet. Det oppstod en nettverkene ring, - søk på nytt -søk på nytt -søk på nytt -søk på ...
Hei Bjørn, Dette høres ikke bra ut og jeg vil gjerne hjelpe deg dersom du fortsatt opplever feil med tjenesten. Jeg klarer ikke fine kundeforholdet ditt på navn alene, så send meg gjerne en e-post på [email protected] så skal jeg gjøre mitt beste for å hjelpe deg med dette. Mvh Håkon i Breiband.no
Dessverre har jeg pr. i dag ingen annen mulighet. Har bedt om bedre kapasitet og dekning i flere år, men ingen ting blir gjort. Hos meg er det bare mulig å bruke nettet med radiolinje. Finnes andre muligheter bør Breiband unngåes.
Hei Øystein, Vi jobber stadig med å forsterke infrastrukturen vår slik at den rustet til å levere stabilt bredbånd til kundene våre. Jeg finner deg ikke på navn alene så jeg får ikke undersøkt ditt området spesifikt, men ved spørsmål kan du ta kontakt med meg på e-postadresse [email protected] så skal jeg undersøke nærmere. Mvh Håkon i Breiband.no
Har sittet i 5 dager nå uten noen form for internett. De har lovet å få det fikset, men har ikke klart det innenfor tidsrammen de lovte oss. Hastigheten er MYE under hva vi betaler for. På en god dag er vi oppe i 2mbps, og det finnes ikke stabilt. Styr unna
Hei Aleksander, Dette høres ikke helt bra ut, jeg må bare beklage at vi ikke klarte overholde tiden vi satt i forbindelse med feilretting. Jeg får ikke undersøkt dette tilfellet og ditt abonnement spesifikt, men dersom du fortsatt opplever feil vil jeg anbefale at du sender meg en mail på [email protected] så skal jeg hjelpe deg videre så godt jeg kan. Mvh Håkon i Breiband.no
Jeg er meget fornøyd med breiband.no, får alltid hjelp selv om det er noe ventetid, plus er det feil på nettet så får jeg alltid refundert deler av fakturaen, Kan anbefales til andre
Hei Finn, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Hvis det er noe du trenger hjelp med er du mer enn velkommen til å kontakte oss. Mvh Håkon i Breiband.no
Prøvde ut dette. Anbefaler andre å styre unna. Feil med fakturer. Dårlig linje som konstant hopper ut. Feil i forhold til avtaler. Dårlig kundeservice!
Hei Marius, Det er leit å høre at du har opplevd problemer som kunde hos oss, både med tjenesten, fakturering og kundeservice. Vi jobber stadig med å forbedre oss så dersom du har en konkret tilbakemelding vil vi gjerne høre denne -send meg gjerne en e-post på [email protected]. Mvh Håkon i Breiband.no
De har jamt over de siste årene plusset på priser for sine tjenester. Dersom en prøver å få ned kostnadene ved å velge ett billigere abonnement skal de til å med ha 499 kr for å gjøre denne endringen. Opplysningene om oppjustering av pris kommer jamt og trutt for tiden. Vil ikke anbefale nye abonnementer dette firmaet.
Hittil har vi gode erfaringer. Fikk rask hjelp over telefon til innstilling. Hastigheten er veldig god. Om det er stabilt på lengre sikt, vil jo vise seg, men så langt har vi ikke noe å klage over.
Veldig dårlig dekning ubrukelig nett. Kan ikke se noe etter kl 17 ikke Netflix eller noe jakker hele tie
Jeg ble tilbudt et abonnement for 2 år siden til 199 kr + mva pr mnd. Jeg valgte da å ha nett, som jeg tidligere ikke har villet ha på fritidsboligen fordi det koster uforholdsmessig mye. Etter 2 år har de økt prisen på abonnementet mitt med 75 %, altså nå betaler jeg 349 + mva. Det er et svært dårlig bredbånd fra før, og når jeg ringer for å spørre, anbefaler de meg bare å si opp eller truer med å si opp meg som kunde. I tillegg forsøker de å lyve og si at produktet jeg bestilte ikke finnes lenger og at de har gitt meg et nytt produkt automatisk som koster mer, selv om det egentlig er helt likt. De fortsetter med å foreslå at det jeg fikk var et introduksjonstilbud, som de senere måtte innrømme at ikke var sant. Dette er en useriøs aktør jeg anbefaler alle å styre unna, med liten respekt for sine kunder.
Lav hastighet og altfor høy pris, og leie for betalt utstyr. Ikke godt nok.
Har vært kunde i 5år... men når dem begynner å skal halvere farten min og i tillegg sette opp prisen med 80kroner i måneden... da kan dem sannelig dra til h......
Vi hadde i 2012 der vi bor, ingen annen tilbyder av internetttjenester enn Direct Connect. Først prøvde vi radiobølge nett og deretter fikk vi installert Parabol og betalte for netttilgang. Nettet var i perioder elendig og fungerte best fra kl 24 og utover. Vi kjøpte til GB og plutselig i 2017 fikk vi krav om betaling for kjøpt utstyr da de hevder at vi ikke kan ha kjøpt det fordi de drev ikke med sånn i 2012.
Liker du å leve på gamlemåten? Da er dette noe for deg. Linjene er vell mer eller mindre alltid dårlige og ikke verdt ei krone spør du meg. Vennligst styr unna Breiband!
Trådløs fiber er veldig bra nå, for nå får vi 20 ned og 5 opp med før det så var det det veldig dårlig da var det 8 ned og 3 opp og veldig dårlig ping. Men etter 3 måneder venting så har det endelig blitt bra.!! Og nå er det til og med mulig og få 100 ned og 10 opp hvis du vil betale for det!!