Eidsiva Bredbånd opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kundeservice mangler det lille ekstra. Jeg trenger lavere Ping, og de mener det ikke er mulig å få til.
For dyrt når det er bare et eldre par som bruker nette. Burde ha billigere tilbud for de som trenger bare nett hjemme og ikke høy hastighet.
Kan ikke skjønne hva som er å klage på. Meget hyggelig kundeservice.
Det er for høy pris på tjenesten. Med Altibox tv og bredbåndsløsninger har prisen siste året steget for mye med tanke på hva som leveres av kanaler i grunnpakke
Selgere lover ting de ikke kan holde, elendig kundeservice når man endelig får koblet seg opp på fiber. Ulike kundebehandlere gir ulike svar, de har ingen oversikt over hva som er planlagte hendelser i ditt området. Kundeservice har tydelig blitt opplært til å stoppe alle klager slik at man ikke må rydde opp i egne system. Ingen kommunikasjon ut til kunder. Vil overhode ikke anbefale, dette er et selskap som lever godt på monopol og som ikke har noen ønsker om å forvedre seg selv.
Dyrt og dårlig kundeservice. Tar nesten en time å komme gjennom på telefon.
Følger ikke opp når man henvender seg om ting som ikke fungerer, bare sier at de skal gjøre det. Virker ikke som de ansatte kommuniserer overhodet ettersom informasjon åpenbart stopper opp hos den man snakker med fra gang til gang.
Grei fiberlinje, men altfor dyrt. Nyter godt av nærmest monopolposisjon i mitt område. TV-boksene fra Altibox er trege. Ønsker man å oppgradere til nyere boks koster dette skjorta og litt til.
Bestilte fiber hos eidsiva i fjor oktober ved at dei skulle koble det opp innan 3 veker det skjedde ikkje fekk ikkje fiber før i januar i år. Men da er ikkje alt eg har kjøyrt hastighets tester mangen gonger og det viser seg og at dwi ikkje leverer den hastigheten me hadde bestilt. Har vert i samtale med dei i fleire månader no og problemet er enda ikkje løyst. Styr unna detta selskapet
Øker prisene på fiber hver mnd og har monopol på bredbånd/fiber i mitt område. De er blitt subsidiert med kr 4 900 000,- fra Nkom, fylke og Stange kommune, min kommune. Når jeg sa ja takk til fiber fra Eidsiva understrekte jeg at jeg sa ja bare dersom det kom til andre tilbydere på fiberen. De sa at det kom det til å bli. Så derfor takket jeg ja. Dette var direkte løgn. Det lever de godt på.
Rett og slett svindel og kjeltringstreker. Ingen kundebehandlere gir samme svar, klarer ikke å svare på leveringstid eller priser. Narrer folk til å gå med på avtaler som de ikke klarer å si hva vil koste., leverer ikke i tide og har ekstreme bruddgebyrer for å komme ut av svindelen. Styr langt unna, det finnes mange seriøse aktører.
Etter 5 dager med telefonsamtaler for å løse tilkoblingsproblemet mitt, har det ikke blitt løst, og etter å ha ringt etter en tekniker har jeg ikke mottatt noe svar.
Sier opp mitt abonnement etter kontakt med kundeservice i forbindelse med poeng mottatt for manglende TV2 i måneder. Eneste aktuelle tilbud fra Eidsiva var da utilgjengelig fordi jeg måtte oppgradere dekoder for å kunne motta tilbudet, og prisen på ny dekoder overgikk besparelsen. Arrogante og uhyggelige folk på kundeservice når man endelig klarer å finne nummeret dit. Anbefales ikke!
Sender ut fakturaer med feil og forkjellige forfallsdatoen hver måned. Må stadig bruke tid på dette . Virker som de prøver å lure deg bevist . Etter bindingstid er det slutt på dem for min del . Useriøst , anbefales ikke .
Teknisk svikt som ikke er brukerfeil men en feil som kan repareres men som Eidsiva ikke prioriterer siden det er helligdager. Elendig start på 2023👎🏻👎🏻👎🏻
Feilfakturering, og dårlig teknisk support. + en grådig leverandør som lever godt på lokalt monopol, liten skrift i kontrakter og likegyldig kundebehandling. Styr langt, langt unna. Det finnes bedre aktører i bransjen. Du er herved advart.