Eidsiva Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Eidsiva bredbånd klarer ikke å fikse elendig hastighet etter gjentatte samtaler. Ingen tilbakemelding, ingen case nummer som gjør at man kan følge saken, håpløs kvalitet på telefonsamtaler. Styr langt unna om du har alternativer.
Det er skriftlig bekreftet åpning av bredbånd til (anonymisert), 13. August. Jeg ser ved en tilfeldighet at det passordet jeg må ha, er sendt til feil telefonnummer. Jeg har sittet i telefonen et utall ganger og opp til 20 minutter med et lydbånd som forteller det samme om og om igjen, siden fredag, og snakket med en kontakt som vistnok har meldt inn problemet til et senter. Jeg er frustrert og sint! Dette må dere klare å fikse i dag! Dere har for få til å svare på telefon! Vær så snill å melde i fra når det høyst nødvendige bredbåndet er åpnet. Mvh Kristin J.
Hører ikke, lange ventetider, hjelper ikke med å løse problemer. Anbefaler å bytte til noen andre
Har hatt så og si null problem. 99.9% oppetid. Har fiber500 og altibox tv. Vært fiberkunde siden 2013. Hyggelig support de få gangene jeg har hatt behov. Dyrt? Kanskje. Men med kvaliteten og stabiliteten jeg får så er jeg fornøyd. Og at de er de eneste som gadd å bygge fiber her jeg bor. Måler 530mbit ned og 496mbit opp med kabel rett i modemet. Over wifi så får jeg selvfølgelig varierende resultat. Hadde radiobrebånd fra Eidsiva før 2013. Det var dårlig.
Frekk og arrogant kundebehandler. Dårlig opplevelse. Send kundebehandleren på et oppfriskningskurs.
Min allerede treig Internett dekning forsvant uten forklaring på onsdagskveld. På routeren blinket kun rødt på Internett og grønt på strøm. Det var ikke meldt feil på område. Hjalp ikke med reset x 3. Grunnet en irriterende dame på kundeservice valgte jeg å si opp abonnementet sammen med eieren. Fikk ingen hjelp i hele tatt med mine tekniske problemer. Hun var veldig opptatt av abonnementet, som hun mente, jeg ikke har. Tja, jeg har betalt for alt hittils. Inkompetent kundeservice! Hvis man er så lei å jobbe der, kanskje det er dags å bytte yrke.
Bare rett og slett kjempeskuffa. Eidsiva har dårlig kunnskap om egne produkter og liten forståelse av hva som skal til for å bli bedre og det har de ikke noe ønske om, så da må man ta til takke. ICE.net er raskere enn mitt fiberbredbånd fra Eidsiva! Når de blir konfrontert med dette har de INGEN forslag til løsning eller noen som kan hjelpe - så det ender med at de sender deg en ny router (som tar minimum tre dager i posten!) kostnadsfritt - så har de gjort sitt, og fakturaene tikker inn ... trist!
Den ene kunderådgiveren vet ikke hva den andre gjør. Etter mange år i serviceyrke så er dette det verste firma jeg har vært bort i. PS: klarer du deg uten fiber så skygg unna denne monopolisten. I dette firma må det være elendig lederskap.
Har nå betalt flerfoldige tusen på en adresse jeg ikke har bodd på 5 mnd og jeg sa opp abonnementet mitt da jeg flyttet. Fikk fortsatt regninger og ringte igjen 2 ganger til for å få det avsluttet og ordnet opp i. Fortsatt måtte jeg betale disse regningene som kom. Fikk enda en regning nå som viste seg å være et gebyr fordi jeg sluttet å være kunde på 2990 kr! Horribelt! Skal aldri mer bruke dette selskapet og vil advare andre!
Skulle koble oss opp mot fiber. Fikk ikke noe kontakt med router. Trengte hjelp, men må vente til i morgen.
Har hatt fiber fra Eidsiva i noen år nå etter at de bygde ut i området mitt. Hadde først 50/50 og det fungerte fint, ble senere byttet til 100/100 da den lavere hastigheten ble fjernet. Jeg må være ærlig og si at jeg er veldig fornøyd. Det har aldri vært alvorlige problemer, og de sjeldne gangene jeg har måttet ringt kundeservice har det vært null problem. Får hastigheten jeg betaler for, og selv om prisen sikkert kunne vært noe billigere (639 nå, går opp til 679 i mars), så ligger de blant topp 5 for denne hastigheten.
Vi har ikke noe valg enn å godta hvis vi vil ha fiber, for ett år siden høynet de prisen med over 190 kr, nå igjen skal den høynes med 40 kr. De har i praksis monopol og vi kan ikke noe annet enn å godta. I dagens samfunn er vi avhengig av god hastighet på nettet, men med denne prishøyningen begynner jeg virkelig å se etter alternativer. Så fort jeg finner et som kan levere godt nett med høy hastighet kommer jeg til å gå for dette og si opp Eidsiva. Har dere et alternativ, så IKKE velg Eidsiva
Kom med bra tilbud i førsten. Videre har dem bare økt og økt i pris. Lettvint og suge penger utav folk da dem er eneste leverandør på bygdene. Elendig nett som aldri er stabilt. Kvitter meg med dem så fort andre alternativer blir mulig
Bestilte bredbånd 15.10.2020. Bredbånd Fiber 300 hos Eidsiva bredbånd. Pris pr mnd 839 kr inkl alt. 1 januar 2021 har det steget til 959kr!! Betaler nesten 1000 kr mnd for elendig dekning, og ræva kundeservice.. STYR unna med mindre du ikke har noe alternativ.
Ubrukelig utstyr, som de anbefaler og bytte ut selv så de er fratatt å yte support. Sitter fast i "Har du tatt ut utstyret etc" hos support og da saken sendes videre inn til teknisk får du aldri pratet med de så du sitter fast på " har du dratt ut..." tilbake til steinaldern hver gang du ringer inn.. altibox tv hakker og lagger på både bilde lyd, tv kanaler detter ut.. restart restart atter restart .. arkivet nekter å laste etc .. 500/500 fiber linje som blir totalt utklasset av telia mobil data. Klarer nesten ikke få lest vg på linja i perioder.. Egen invest på nesten 30k rett i skåla da linja i tillegg er hellåst til Eidsiva nett.. noe selger bedyret att kom til å bli avviklet! Vdsl linja på kobber 25/25 lfra Homenet everte mer stabil streaming. Har vært kunde der noen år nå pga linjetilgjengelighet.. uhorvelig dyrt ifht til hva du står igjen med! Styr unna så langt det går!!
Fryktelig dyrt, lite fleksibelt og dårlig service. Velg annen leverandør om du har anledning!