Bredbånd

Get Bredbånd omtaler og erfaringer

1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
10
av 12 innen
bredbåndsleverandør
15%
anbefaler
Get Bredbånd
Filtrer omtaler
7
6
4
21
77
Sorter omtaler etter
Viser av 115 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Elendig service"
3 syns denne omtalen er nyttig

De har sikkert et supert produkt, men herre gud for en elendig service. Installatøren var hos meg igår (2 timer for sen). Han klaget over regnet i en halv times tid og så bestemte han seg for å dra. "Jeg vet ikke i hvilket rør jeg skal montere kablene i, og kollegaen min svarer ikke på telefonen. Jeg får ikke fullført jobben..."

Han sa han skulle gi beskjed til Get og at de skulle ringe meg for å avtale ny tid dagen etter. Ingen som ringte meg dagen etter så jeg ringte selv. "Jeg skal undersøke med teknisk avdeling og ringe deg opp igjen..." 5 ganger skjedde dette på en dag, hver gang jeg ringer de så skal de "ringe meg opp igjen" uten at det skjer. Til slutt bestilte avbestilte jeg alt.

Aldri vært borti så dårlig service.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Get greit nok"

Syntes bredbåndet er bra, har hatt lite problemer. Men savner ny sikkerhetspakke som det stod på nettsiden deres for over et år siden skulle snart komme en ny etter Norman antivirus, ja hvor blir den av?

Bell4tex
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Uærlige, uredelige og bevisst juks"
5 syns denne omtalen er nyttig

Get.no øker hastigheten din ...OG prisen og skjuler dette gjennom å drukne deg i informasjon. Min erfaring med folka i Get.no er en ulv i fåreklær. Jeg har hatt mer eller mindre konstant problemer med dette selskapet. Når jeg påpekte at jeg hadde en hastighet som var kun 20% av det jeg skulle ha ble dette avvist med at UTSTYRET DE HAR SENDT TIL MEG ikke har kapasitet til den farten jeg ønsker... (sukk). Til og med når du sier opp abonnementet og følger instruksen til punkt og prikke påstår get at de IKKE har mottat utstyret for internett og kabeltv. Andre folk jeg har snakket med forteller samme historie. Når du ikke er kunde lenger hos dem får du svi, da de påstår at du har tatt utstyret selv. Nå er de etter meg vedr. disse forholdenee. Det de ikke vet er at jeg har alle kviteringer fra posten. Stay away!!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Bredbånd for de som ikke bryr seg om tap av datapakker..."
3 syns denne omtalen er nyttig

Har vært bredbåndskunde hos Get i mange år. Men dessverre har ikke Get klart å være i front av sine interne problemer både når det gjelder kundeservice og konstante tekniske feil. De plastrer alltid på overflaten og bryr seg mindre om å faktisk gå i roten av problemene.
Når heller aldri hastigheten jeg betaler for.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Lei av Get.."
4 syns denne omtalen er nyttig

Må bytte Get boks svært ofte.. De får aldri kontakt med den. Tekniker skal komme mellom 10:00 og 16:00, da må man bare forholde seg hjemme til de kommer.. Nettet forsvinner ganske så ofte og det er ikke stor hjelp å få på kundeservice.. Skulle så inderlig ønske jeg kunne bytte til en annen leverandør, men siden studentbyen jeg har avtale med Get så er ikke det noen mulighet... Jeg hadde bytta på flekken om jeg kunne... Styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Ustabilt nett"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde ofte problemer med at nettet var ustabilt, eller falt ut helt, noen ganger var det borte i lange perioder. Jeg måtte dessuten betale for en kabel-TV-pakke i tillegg for å få bredbånd. Jeg er også misfornøyd med kundeservicen. En tekniker kunne komme mellom kl. 8 og 16, skulle ringe et kvarter før. Da måtte jeg rekke hjem eller bli fakturert for bomtur, hvis jeg ikke rakk hjem i tide. Noen avtale om tid på dagen var helt umulig (regler er regler). Om de kunne komme om morgenen, eller etter kl. 13.30 en dag? Glem det.

Camilla K. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dyr og funker bare av og til"
5 syns denne omtalen er nyttig

Her har internett som funker bare når det passer internett ikke i orden, kommer og går. Dette skjer hverdag.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Get er så dårlig at det er en skam!"
8 syns denne omtalen er nyttig

Ingenting hos Get virker som det skal. Internett, opptaksfunksjoner, tv-bilder, Get-bokser etc etc.
Det er ALLTID problemer med Get. Anbefaler ingen å bruke Get. Fy søren for et alldeles elendig konsept!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Problemer blir daglig kost"
6 syns denne omtalen er nyttig

Hastigheten er i og for seg bra. Boligstiftelsen her har avtale med Get, så har ingen muligheter annet enn å bruke Get. Har således hatt fler driftsproblemer iløpet av en mnd (14ganger har nettet vært nede nå) enn jeg har hatt med nextgentel over 10 år. Så her finnes det enormt forbedringspotensiale! Pr dagsdato må jeg nok anbefale at en bør gå for ett annet selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Problemer å mere problemer"
4 syns denne omtalen er nyttig

Hvis du vurdere å skaffe deg tv å Internett styr unna Get. Har had problemer med herre fra dag en, æ har stifta 3 get box 2 å te slutt fikk æ get box micro som fortsatt ikke vært bedre bilde. Til tider er ustabilt som nette dems har stifta 4 boxer av internett modem å har had te samen 6 teknikere å fortsatt ikke bra. På en vanelig dag så e æ ut å inn med Internett tv cabel 3 gang. styr una herre om du kan.

Sturle F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Bytter på timen når det kommer et alternativ"
2 syns denne omtalen er nyttig

Signalet brytes i korte øyeblikk. Akkurat nok til at det ikke går å streame. Ingen hjelp fra support. Fakturaene er uleselige. De forsvinner ut når 5g mobil kommer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"GET er dårlig!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Uansett hvor jeg har bodd i Oslo, hvor svært mange er tvunget til å ha Get bredbånd har hastigheten vært varierende. Ofte betydelig redusert i forhold til hva jeg forventer.

STYR UNNA om mulig.

Torlarne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice lite tilgengelig. Mottar kun 1/3 av bredbåndsfart betalt for"
2 syns denne omtalen er nyttig

Laaang kø for å komme igjennom til kundeservice. Betyr enten at det er svært få på kundeservice eller mange er misfornøyde med kvaliteten på tjenesten.

Har igjen oppdaget at jeg ikke mottar nedlastningshastigheten jeg betaler for. Får kun 1/3 av hastigheten og dette er ikke første gang jeg har oppdaget dette.

Mistenker at de konsekvent leverer dårligere tjeneste enn det man betaler for mht bredbånd.

Get TV derimot fungerer bra.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Nett faller ut hele tiden!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Skikkelig dårlig at man skal se film eller serie og bli avbrytt hvert 3. minutt 😠ender opp å se det på mobilen, irriterende!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ekstremt ustabilt og dårlig nett"
4 syns denne omtalen er nyttig

Leverer langt under lovet hastighet. Fungerer greit til tider, men som oftest er det ustabil tilkobling og ekstremt dårlig hastighet.

Daniel S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Værste leverandør av internett sin hele historie"
5 syns denne omtalen er nyttig

Dette er noe av det værste jeg har opplevd. Det er så ustabilt og detter ut hver eneste dag, jeg kommer til og poste dette på face blant mine 4000 tusen venner som jeg skriver DEL MED GLEDE!!! Her betaler man for noe man faktisk ikke får !! Helt ubrukelig nett

Fornøyd-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Stadig treg internettlinje."
1 syns denne omtalen er nyttig

Det var stadig treg internettlinje, som ble unnskyldt med at det måtte skyldes andre faktorer enn Get. Fikk ikke hastigheten man betalte for.
Etter bytte til annen leverandør var det merkbar bedring i hastighet, og det var ingen problemer med hastigheten.

Hva som var bra:
Bredspektret tilbud av tjenester, imøtekommende på get bokser og router.
Hva som kan bli bedre:
Øke hastigheten til kunder som rapporterer om gjentagende lav hastighet på linjen.

Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Nettet fungerer ikke på soverommet mitt. Har til og med fått Internett-forsterker, men nettet hopper fortsatt inn og ut hele tiden. Det fungerer så utrolig dårlig, og ser at veldig mange andre ikke er fornøyd. Get burde seriøst få orden på dette.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Nedgradering"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter at nettet til GET i Trondheim ble "oppgradert", forsvant fast-IP som produkt, og nettet ble mer ustabilt. Utrolig dårlig kundeservice også !

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"NOPE !"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ser på nett tv via god pc og må oppdatere hele tiden.
Detter ut i perioder med mye trafikk.
Usedvanlig irriterende.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Nesten mere nedetid enn oppetid på TV og internett"
4 syns denne omtalen er nyttig

Bare tull hele tiden. Nett og TV nede hele tiden, og de holder aldri fristene de lover. Får beskjed om at ting skal bli fikset hver dag, men skjer aldri noe. Anbefaler folk på det sterkeste å holde seg langt langt unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig nett"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ingenting er bra med get. Internettet er dårlig og de lurer folk til å forsette å ha den samme sliten.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Låver brett och håller tunt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Omöjligt att komma fram med budskap även om GETS leverans ligger ca -1000 % av lovad kapacitet,
Sätter GET på botten av kundnöjdhet.

//h

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Meget mangelfull"
3 syns denne omtalen er nyttig

For dyrt, dårlig kundebehandling. Øker konstant priser uten varsel. Dårlig pris i forhold til andre leverandører. Truer deg med høyere pris om du f.eks bare ønsker tv delen av deres abonnement

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendige signaler"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bredbåndet til Get er ekstremt ustabilt, det kobler seg ut hele tiden. Signalene er veldig dårlige, rekker ikke over hele huset, må ha et produkt jeg forlenger signalene med. Denne fungerer også svært dårlig. Til stadighet får jeg beskjed om å taste passordet som igjen er unødvendig langt.

Søk Bytt.no