Meny

Telia Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Telia Bredbånd
1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
79
av 88 innen
bredbåndsleverandør
11%
anbefaler
Telia Bredbånd
Filtrer omtaler
18
10
4
41
252
Sorter omtaler etter
Viser av 325 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Svart dårlig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vi hadde nett-tilkobling nede flere ganger (hele dagen) i løpet av en uke. Kunne ikke ringe kundeservice også! Jeg ventet 30 minuter ingen svar. Jeg vil pengene mine tilbake!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"De suger"

Jeg bor i kommunal leilighet og har da get i husleien sier kommunen. Når jeg endelig får tak i get så nekter de. Jeg har kranglet med de i 5 år. Jeg har fått regning og betalt og kommunen har også betalt. Så det har blitt betalt dobbelt. Da skal jo jeg ha tilbake pengene mine. Men det får jeg ikke. Nå har jeg blitt flyttet til en anne bolig og måtte faktisk betale 1600 kr 2 ganger før flyttingen. Og så sluttet de å sende regningen og sperret alt. Og når jeg ringer de så slenger de på røret

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Mannskit"

Kommer til å gå bort fra Tafjord. Har blitt skikkelig søppel. Elendig hastighet, langt langt under lovd hastighet. Trådløs er bare skit. Tvbilde hakker. Etterslep. Usynkronisert lyd/bilde. Leverer ikke høy oppløsning må skjermen, skit sagem. Hold dere unna dette

Gethater123
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Hvis noen hadde spurt meg hva jeg misliker med livet mitt, så hadde svaret mitt vært at jeg har Get."
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi betaler max pris for den høyeste hastigheten i huset vårt. Vi har gjennom 3 år hatt besøk av Get hele 13 ganger, og hver eneste gang så forteller de oss at "ingenting er galt" før det igjen er tregt. Kundeservice er frekke og gir absolutt ingen veiledning til hvordan jeg kan forbedre nettet mitt. Uavhengig av hvor i huset jeg befinner meg er det til enhver tid ekstremt sakte nett. Periodevis er det også 1 uke eller 2 hvor nettet ikke fungerer i det hele tatt. Sist gang dette skjedde brukte Get 2 uker på å komme å fikse nettet . Anbefaler det på ingen som helst måte til noen andre

Gjermund F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"elendig, uatabilt og dårlig."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har 750 linje fra GET, nå Telia. Får sjeldent mer enn 500 tross ingen annen aktivitet på linja og kabel rett i pc. som regel detter det ned på 2-300.. Hver gang jeg ringer inn å klager lover de å se på saken, men det skjer jo aldri.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ræl.."
1 syns denne omtalen er nyttig

Uansett hvor bra pakke du har, så er nettet like treigt å dårlig.. og er ofte nettet plutselig blir borte også

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Katastrofalt dårlig kundeservice og leveranse"
1 syns denne omtalen er nyttig

1. Jeg bestilte tjenesten "Trådløst bredbånd" med 50 Mbit hastighet og har vært i dialog med Get utallige ganger siden jeg har hatt mellom 1 Mbit og på det aller beste 20 Mbit etter levering. De ringer aldri opp igjen og følger konsekvent ikke opp saken slik at man må selv ta kontakt igjen daglig om feilen ikke blir løst. 2. Det er veldig lang kø både på chat og telefon. Dette er over en periode på 4 mnd. 3. Chat avdelingen og telefonavdelingen virker til å være to separate selskap... 4. Samme løsning blir stadig foreslått og ny saksbehandler setter seg ikke inn i saken. Jeg har dessverre svært lite positivt å si om leveransen fra Get. Dette er noe av det dårligste jeg har har vært borti.

Kundetilfredshet
"Hvorfor kan ikke selgerne fra Get/Telia, skjønne at nei er et nei"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nå har jeg igjen fått "selger" fra Telia/Get på døren og sa med en gang at jeg ikke var interessert. Lukket døren og gikk inn, tror dere ikke at han kom tilbake og ville ha et svar på hvorfor han ikke fikk presentere sin salgs tale. Jeg sa nei igjen og han ville ikke gi seg, tilslutt måtte jeg si at jeg har rett til å si nei, lukket bare døren og han gikk heldigvis. Prøver å finne mail adressen til Get/Telia, for og gi beskjed igjen - at jeg aldri kommer til å kjøpe deres produkt. Det er jo ulovlig med dørsalg, men å presse på med "info" og spørre etter info er hvis ikke ulovlig.

Anonym B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Har internettlinje fra Get ufrivillig gjennom borettslaget jeg bor i."
3 syns denne omtalen er nyttig

tjenesten slår seg av og det eneste Get har ønsket å gjøre er å bytte ruter. De gjør ikke flere feilsøk og hver gang tjenesten slår seg av må jeg ringe kundeservice for å få slått på internett tjenesten. Det har aldri tatt mindre en 15 min og komme til kundeservice og du for beskjed på tlf "takk for at du fortsatt venter". Videre blir jeg alltid automatisk fakturert for ruter jeg har sendt de i retur, dette har de slettet men kun etter at jeg har kontaktet de og brukt tid jeg aldri for tilbake. Kort oppsummert hvis du vil ha internettlinje med mest mulig styr fram og tilbake og du må ringe kundeservice ofte for å få ordnet opp så er dette leverandøren for deg. Det positive er vel at de ordner opp men de må kontaktes ofte for at linja skal fungere. Du vil også bli forsøkt solgt flere tjenester av kundeservice når du kontakter de. Det vil skje ofte. Lykke til ! :)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Internett og kanaler blir borte veldig ofte. Har hatt flere tilfeller der en eller begge deler har vært nede over flere timer eller dager. Skulle gjerne byttet til noe annet, men Get har tydeligvis monopol på Tv-kanaler her jeg bor. Absolutt ikke forbrukervennlig.

Marius F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Så dårlig at det er trist."
7 syns denne omtalen er nyttig

Anbefaler å lese hele anmeldelsen. Jeg ble oppringt av en selger som lovet fantastisk bredbånd via 4g og en ny type router som skulle dekke mitt hus på 3 etasjer. Det var fristende å få 50mbit kontra 20mbit som jeg hadde. Med en gang det var installert var det veldig ustabilt og jeg henvendte meg til kundeservice. Ble da tilbudt airties for utvidelse av rekkevidde for 49kr ekstra pr måned. Dette ga jeg beskjed om var helt uaktuelt og fikk da dette gratis. Dette hjalp veldig lite og problemene ble flere og flere. Ustabilt, ramler ut og inn hele tiden, nedlastingshastighet fra 50mbit-2,5mbit. Har vært i kontakt med kundeservice 5 ganger og de første 3 blir jeg bare bedt om å resette og prøve igjen. Hjelper ingen ting. Den 4 gangen insisterer jeg på å avslutte kundeforholdet siden de ikke klarer å rette feilen og blir da informert om at dette vil koste med 7000kr i gebyr for å avslutte i bindingstiden. De nekter å innrømme at det ikke fungerer ikke ber meg om å resette på nytt. Det hjelper ikke. De insisterer på at de må få lov til å forsøke å rette feilen før jeg får si opp uten bruddgebyr og vil sende meg ny ruter. Ny ruter blir testet og det hjelper ikke. Kontakter kundeservice på nytt og de sier at det skal gå å avslutte kundeforholdet. Dette skal jeg få en bekreftelse på og etter 2 dager har jeg fortsatt ikke fått det. Hver gang jeg snakker med kundeservice og sier at jeg vil avslutte kundeforholdet blir det «merkelig nok» brutt og jeg må ringe opp igjen. Hver gang jeg kontakter dem tar det 30-90minutter av min tid allikevel sender de meg faktura for nett som ikke fungerer. Oppsummert den dårligste kundeservicen jeg har opplevd, meget arrogante folk og absolutt ikke villige til å rydde opp på en god måte. Anbefaler alle å styre unna Get, du kommer garantert ikke til å bli fornøyd. Du føler at du sitter i saksa istedenfor at du er kunde.

Borghild
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Nett detter ut, og tale og bilde henger ikke sammen."
3 syns denne omtalen er nyttig

Hvis du ønsker å ha tale og bilde ikke henger sammen, så velg get. For det er tilsynelatende helt ok.🤬🤬.. Har nå prøvd å komme oss ut av det, men dette er vist ikke noen feil, som er av en sånn betydning at vi kan kreve å komme oss ut av avtalen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig dårlig hastighet og kundeservice. Jeg skjønner at folk på 70+ kanskje ikke prøver å restarte ting når det ikke fungerer som det skal, men når jeg på 25, for sikkert 100. gang ringer inn fordi nettet enten ikke fungerer eller er supertreigt, så trenger du ikke be meg slå av og koble fra ruteren, vente et par minutter før jeg restarter den, for det har jeg gjort minst 5 ganger før jeg ringer. Jeg gidder jo ikke sitte 30 minutter i telefonkø, hvis problemet kan løses så enkelt som å restarte ruteren.. Har ikke noe valg da jeg bor i leilighet, og sameiet har avtale med Get, men føler meg svindlet som må betale ekstra for å få levbar hastighet på nettet <--- Den er for øvrig kun levbar dersom jeg trekker ledninger gjennom hele forbanna leiligheten for å ha kablet tilkobling til både PC, Xbox og PS4. Leiligheten ser ikke ut, men det får bare være. Styr unna Get, da de ikke leverer det de lover, svarer ikke på telefon og bryr seg ikke om sine kunder.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlige greier"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble lovet minst 50/50 med den nye løsningen wifi 6. aldri testet mer enn 30/10 her. Etter kl 18 på kvelden er nettet totalt ubrukelig og tester da 5/1 maks. Kundeservicen til Get er forferdelig dårlig. Virker som at de ansatte har fått for dårlig opplæring da de ikke klarer å svare på noe som helst. Styr unna dette tullet her.

Lysekunde
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Get burde vært fengslet"
3 syns denne omtalen er nyttig

Verste selskapet jeg har vært borti. Fra kunderservice til tjenestene og brudd på avtalen har jeg aldri sett maken til. Fortjener ikke en stjerne engang. Stenger bredbånd for hver filleting. Og fakturene som man aldri skjønner noe av fordi dem har lagt på så mye tekst og priser og trukket ene og andre og man avtaler å betaler en fast sum hver måned men får forskjellige høye regninger. Kundeservice får man tak i etter flere måneder og når de først svarer så skal de være stae. Selger sier noe annet og selskapet noe annet. En regning som skulle vært betalt for 7 dager siden som jeg dessuten er uenig, men det gjør at de stenger internett idag. Veldig bra. 3 dager før kontrakten uansett er ferdig. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Zarmina B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Tragisk dårlig hastighet og til tider ingen nett"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble kunde for ca en mnd siden. Gikk først en uke uten nett og måtte bruke mobildata for å kunne jobbe hjemmefra, ingen kompensasjon fra Get. Har i ettertid slitt med ustabilt nett. Betaler for 750/750 men er heldig hvis jeg får over 100. Har også betalt for wifix som skal gi samme hastighet i hele huset men det er bortkastede penger. Har allerede brukt mange timer på tlf med kundeservice, men de må sjekke med underleverandører før de kan svare meg?!? Hadde jeg stått fritt til å velge leverandør så hadde jeg byttet! Vil ikke anbefale til noen!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Kort oppsummert; elendig kundeservice, løgn om hva som er sagt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Om du vurderer ny bredbåndsleverandør, velg for all del ikke Get. Føler meg lettet må som jeg hår over til ny leverandør, noe jeg burde gjort for lenge siden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Treigt nett, driftsmeldinger flere ganger i uka"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter den andre driftsmeldingen denne uka om at Internett ikke fungerer, rant begeret over. Det har tatt alt fra 6-18 timer før Get får fiksa det de siste to ukene, og når man må betale ekstra per måned for i det hele tatt å ha nok hastighet til å kunne spille av en YouTube-video, så er dette uakseptabelt. Er dessverre påtvunget å ha Get i bofellesskapet, men flytter ut i august, så da blir det heldigvis bytting snarest.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Helt ubrukelig! Må oppdatere og restarte ofte da ting ikke fungerer som de skal. Kan ikke bytte da det ikke fins andre alternativer her.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Elendighet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det er ingenting som er bra. Får aldrig fatt i noen levende mennesker bare en idiotisk maskin med standar svar. Vi får ikkje det vi betaler for. Eg er ikkje intresert i poeng på filmer og dritt, men manglar framleis tv2 og spar meg for desse dumme forklåringane på skjermen

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service og dårlig nett"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi har hatt problemer med internett over lengre tid. Internett er i perioder ustabilt, og har de siste to ukene forsvunnet helt. Vi venter over en halvtime hver gang vi ringer til dem. Vi må også vente opptil en uke hver gang det kommer tekniker. På mandag var det bestilt tekniker med lift, men bare teknikeren dukket opp. Da måtte vi vente tre dager til før han kom tilbake. Nå kommer neste tekniker om en uke. I mellomtiden sitter vi uten internnett og bruker mobilnett for å google andre bredbåndtilbydere i området. Vi har gitt tydelig beskjed om at dette er uholdbar service, men de kan ikke gjøre noe mer for oss. Jeg prøvde å gi null stjerner, men det var ikke mulig. Elendig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Helt elendig!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Det har lenge vært umulig å komme inn på TV. Og fra GET får jeg ingen hjelp, for de tar ikke telefonen. Hadde jeg visst dette hadde jeg aldri blitt kunde hos GET. Hos Canal Digital fikk jeg ihvertfall hjelp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ingen tibakemelding/hjelp på feil montering av ledning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har ringt en rekke ganger før å få de til å rette opp feil med montering av bredbåndet her. De hverken tar kontakt eller gjør noe. Ringte til slutt montøren som var her sist. Vi er uten nett opptil 13-timer om dagen. Værste og null servicen jeg har vært borti. Holdt på i 2 mnd nå. Skulle vært på TV 2 det her. Nå kan de egentlig komme og fjerne hele skiten. Pleier ikke å klage sånn, men nå er det jaggu nok.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Juks, svindel og ignoranse"
5 syns denne omtalen er nyttig

Get har en løsning på problemene. Skru hva enn det er du har problemer med av og på. Ferdig. De er ignorante, kunnskapsløse og graver så dypt at de vil at jeg skal ta skjermdump av nettfartstest. Verdens mest oppklarende ting er bilder man ikke vet hvor, når og hvordan de er tatt. Siste utvei er å sende en tekniker som VIL koste deg 1500 kroner i et håp å suge enda mer ut av stakkars uskyldige folk som blir svindlet av dette uprofesjonelle selskapet. Utrolig at de får holde på.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Internettforbindelse som stadig forsvinner"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri opplevd et verre internett. Da man først har tilkobling er det kjempebra, men bare den siste uken har jeg 3 kvelder på rad opplevd tilfeldig tap av internettforbindelse utover kvelden som varer i minst en times tid. Forferdelig at det ikke er kundeservice utover kveldene. Kan ikke anbefale dette selskapet til noen.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR