Meny

Get Bredbånd omtaler og erfaringer

1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
9
av 12 innen
bredbåndsleverandør
14%
anbefaler
Get Bredbånd
Filtrer omtaler
10
7
4
25
106
Sorter omtaler etter
Viser av 152 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"De lurer sameier for penger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vårt sameiet fikk en avtale med Get hvor vi fikk tv og internett til en overaskende god pris. Vi er omtrent 20-40 leiligheter. Etter avtalen forventet jeg et brev eller lignende i posten fra GET, med noe informasjon, men nei. Vi fikk kun reklame på årsmøtet med hvor mange fantastisk kanaler og pakker de har, som beboere selvfølgelig må betale ekstra for. Det er greit nok, men når jeg må ta kontakt med Get for å sjekke når avtalen trer i kraft, 6mnd etter av avtalen er signert, så får jeg svar fra Get: "Hvilken avtale?" Tidlig vinter (9 mnd etter signering) starter til slutt avtalen, redusert hastighet, men mer enn god nok til netflix. 1 måned etterpå kommer det en faktura, faktura? Get bytter ikke automatisk fra din opprinnelige avtale til den nye! (redusert hastighet) Jeg snakket med Get og skrev at ingen beboerere har fått noe informasjon, fremgangsmåte, velkommen brev, ingenting, bare muntlig presentasjon fra en selger på årsmøtet, er det riktig fremgangsmåte for en av Norges største tv og internett leverandør?? Det har med andre ord loppet mellom 200kr og 500kr x 30 leiligheter, småbeløp i den store sammenhengen, men ville du vært venner med en sånn person?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Upålitelige og arrogante"
2 syns denne omtalen er nyttig

Get har i mitt tilfelle drevet ren svindel. Jeg ble solgt et abonnement med løfte om 10mb ekstra opplastingshastighet. Nå viser det seg atdet ikke er fysisk mulig med mer opplastning på linja. Dessuten nekter de å grave ned kabelen utenfor min eiendom på tross av at dette var vår avtale. Jeg har ringt 6 ganger til kundeservice. Hver gang lover de å se på saken men ingenting blir gjort. Jeg anbefaler absolutt ingen å handle fra dette firmaet

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Utrolig bra nett!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Utrolig bra nett de har! 1000/50 linja funker som hakka møkk. Utrolig bra altså. Stabilt er det også. Kan laste ned over 900mbps selv når alle bruker nett rundt meg. Ingen forsinkelse i det hele tatt. Eneste negative er vel at de har utrolig masse ned tider hvor de jobber på linja. Heldigvis er dette mitt på natta i ukedagene, og ikke i helga. Det hadde blitt katastrofe. Ellers ingenting og klage på :D Løp og kjøp!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Bra kundeservice, men ustabilt nett."
2 syns denne omtalen er nyttig

Får alltid god kundeservice, men opplever at nettet varierer voldsomt opp og ned. Hadde Canal Digital tidligere uten problem, men borettslaget her har dessverre GET. Har en mistanke om at det er den trådløse ruteren som ikke takler at det er flere nære naboer her.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Helt forferdelig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Vi har erfart det såkalte ‘Nye-Get’ og det er ubrukelig! Man må trykke seg frem uendelig mange ganger før man får sett det man vil se på, og fjernkontrollen har så dårlig radius at du må stå rett ved og peke på getboksen for at den skal reagere. Filmene viser ikke titler eller omtale men bare bilder, så vi må bruke google for å finne ut hva filmene handler om. Internett er ustabilt og slår seg av og på. Get bør se til Netflix, HBO eller andre fornuftige medium istedet for å lage noe eget-det er en grunn til at disse er populære! Hvis ikke Get forbedrer brukergrensesnittet bytter vi tilbake til Altibox så snart vi kan.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Latterlig dårlig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har gjentatte problemer med tv og fiber. Får ikke hastigheten vi betaler for, når internett i det hele tatt virker. Melder inn feil gang på gang og det tar flere dager uten at Get tar kontakt for å løse problemene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Fungerer bare"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Get i 5 år og har hatt meget god erfaring med de. De har hatt lite nedetid og har nesten alltid sagt i fra via SMS de siste årene. Hastigheten har også vært tilfredstillende høy i forhold til hva vi betaler for. Lite trekk fordi de ligger høyere enn andre i markedet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"De sliter åpenbart med feil i sine datasystemer."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg mistet plutselig internett, og hva er det første man gjør? Jo man leter etter feil lokalt. Man prøver alt. Til slutt konkluderer man med at det er noe feil på modemet, siden det ikke er registrert feil i nettet på sitt eget postnummer. Jeg styrte på i flere dager. Husverten bestilte nytt modem. Fikk lys på da/uc (Cisco 3010), men ledlampen for "online" blinket. Ringte kundeservice. De fant feil i sine systemer. Etter et par timer var linja oppe igjen. Det varte i 4-6 timer, så var det slutt på moroa igjen. Jeg ringte tilbake i 18-tiden. Da kunne de ikke gjøre noe fra eller til. IT-folkene var ikke der, men hun jeg snakket med lovte meg tilbakemelding dagen etter. Det er i dag. Jeg har ringt dem flere ganger, men virker å ha havnet sist i køa igjen. Må visstnok vente til at hun jeg snakket med dagen i forveien har fått tilbakemelding fra teknisk/IT. Ingen andre tar tak i saken. 10 dager uten nett nå, bortsett fra noen timer i går. Surner gradvis her.. Godt fornøyd med responstiden.

Charlotte
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Fungerer aldri"
5 syns denne omtalen er nyttig

Nettet og TV-signalene faller ut flere ganger i uken, uten at det er noe å gjøre med det. Samtidig øker prisene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Håpløst"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ufattelig at en tjeneste man betaler for kan være så dårlig. Internett blir borte på tilfeldige tidspunkter i alt fra noen minutter til mange timer uten at det gis informasjon. Når man kontakter kundeservice får man vite at de vet om problemet men ingen har tenkt på å legge det ut på nettsidene deres. Har hendt 2 ganger bare den siste uka og det er ingen hjelp å få. Dette har pågått i årevis men kan ikke bytte på grunn av avtale i borettslaget. For guds skyld styr unna Get!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ringet Get mange ganger men hjelper ikke😡😡😡hver gang jeg ringer sier at ingen feil på boksen min, er så dritt lei.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Hvordan kan det være lov å drive en slik bedrift?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke ord for hvor dårlig oppetid vi har hatt på nettet som er levert fra get. Vi har ringt og mailet klager opptil flere ganger nå, de har vært hos oss 2 ganger uten å finne noe. De sier at det ikke er noe problemer med linjen og de ser ikke noe feil med den. Altså en mer brukt setning tror jeg ikke du kan få fra get. De sier at problemet er inne hos oss selv om det er blitt sjekket flere ganger. Helt fantastisk at de får lov til å drive slik i 2018. Noe mer ubrukelig en GET tror jeg du må lete lenge etter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Alltid problemer, tregt nett og dårlig service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Rett og slett forferdelig, spesielt når det kommer til vinteren. De har alltid problemer og har alltid svakt nett. Jeg har blitt spurt om jeg vil "oppgradere" nettet mitt flere ganger og har takket ja alle gangene, men det er absolutt ingen forskjell selv om du betaler mer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"De hjalp meg når jeg trengte det"
2 syns denne omtalen er nyttig

Da internett tjenester er det som flest mennesker klager på så er dette en av de gange Get ihvertfall ikke fortjener pepper. Jeg hadde bindingstid hos GET, hadde 350/350+TV for 600 i måneden, og min binding går ikke ut før i mars 2019. Jeg var nå i den klemma at jeg måtte flytte grunnet jobb, og Get kunne ikke levere til min nye adresse. Dette skulle ha medført ett bruddgebyr. Den supertrivelige kundeveilederen jeg ikke husker navnet på sa at siden de ikke kunne levere så skulle han gjøre sitt beste på å få strøket meg av bruddgebyret siden jeg egentlig Ikke ville ha noen andre en dem, og at det var noe som ville gi kunder større grunn til å velge dem igjen. Og "lo and behold" jeg fant ut i går at det løftet ble holdt. Dette var dessverre ett "protokollbrudd" og denne kundeveilederen hadde visst ikke lov å love meg dette fikk jeg vite av en annen kundebehandler. Men, Kjære Get. Det at din kundebehandler gjorde dette kjøpte dere en 5 stjerners fra meg. Han hjalp meg når jeg satt i en klemme og det sette jeg pris på. Denne veilederen sørget ikke bare for at dere får 5 stjerner fra meg men også at så fort jeg nå får slått meg til ro, så ønsker jeg å bli medlem hos dere igjen. Andre selskaper har vært vrange og usympatiske til at andre befinner seg i en ny livssituasjon, men det at dere viste fleksibilitet til en kunde som måtte bryte kontrakten mot sin egen vilje, det er slike ting som jeg tar av meg hatten for. Så takk. Håper dere gir denne ansatte ett tegn på takknemlighet for dette for det fortjener han. God omtale er bedre lønn enn ett lite overfladisk bruddgebyr.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Helt ok, men ikke mer."

Har vært kunde gjennom borettslaget vårt i 3 år nå, og har foreløpig lite å klage om. Fikk bra hjelp av kundeservice for å få alt opp å gå. Selv om selgeren først prøvde å selge meg en bredbåndpakke som de ikke kunne levere meg på min adresse, så fikk jeg ordnet opp i dette. Hastigheten er som regel bra, noe tregere hastighet i rushtiden av og til, men som regel klarer de å holde de 60 Mbit som jeg betaler for. Får også sms med driftsmeldinger om noe skjer i nærheten der jeg bor, så det er helt topp. Hastigheten kunne ha vært bedre til prisen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Faller ut flere ganger daglig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig forbindelse. Internettet faller ut daglig. Jeg ringer kundeservice ukentlig uten at de vet hva det er. Sa at jeg ikke hadde samme problem hos tidligere leverandør. Fikk spørsmål om hvorfor jeg byttet fra tidligere leverandør når det var så bra der.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"GET OUT"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vår erfaring med GET:

Vi er et arbeidskollektiv i oslo. Vi har ventet på nett i 4 mnd på arbeidsplassen.
Det tok 1 mnd før GET reagerte på gjentatte bestillinger. 2 mnd før monteringen kom med kort forvarsel. Nå har router stått her uten funksjon i nok en måned.
Alt er koblet til men GET kundeservice har ikke klart å koble nettet til.
Nå har både vi som leietagere ringt, eier har ringt OG sjefen for borettslaget har ringt flere ganger til ingen nytte.

Det ser ut som om ingen sak har blitt registrert eller at kundeservice ikke gidder å registrere den.

Vi har også erfart at kundebehandlerne uten unntak har virket leie, irriterte og dårlig disponert til å ta i mot våre henvendelser, til tross for vår tålmodighet og gode folkeskikk.

Det virker også som om kundeservice ofte har manglende kunnskap om egne prosedyrer.


Oppsummert:
Bedritent selskap. Ikke konkurransedyktig. Unngå hvis over hodet mulig.

Bedriten kundeservice besatt av det absolutt værste av sutrete, sure tenåringer.

Bedritent og ustabilt nett (har hatt GET før.)

UNNGÅ DETTE SELSKAPET OM OVER HODET MULIG. SCAM!
TV er et dødt medie og ikke verdt et langvarig forhold med et kundefientlig steinalderselskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Fungerer aldri"
4 syns denne omtalen er nyttig

Fungerer aldri, koster masse penger, dritt dårlig. Alltid noe problemer med nettet, og det er helt latterlig treigt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Alltid nede."
4 syns denne omtalen er nyttig

Bredbånd fra get er alltid nede, har ringt 50+ ganger i løpet av de 3 siste månedene men fremdeles ikke blitt ordnet opp i. Ville ikke anbefalt dette som en bredbåndløsning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Get i en helhet"
5 syns denne omtalen er nyttig

Hvorfor er get det mest elendige selskapet i norsk i historie? Jo fordi get sitt nett funker knapt 50% av tiden og når det først funker så er det enten så tregt at det nesten er ubrukelig ellers faller det ut hele tiden. Kundeservice er vel ikke noe vits å snakke om fordi du bruker en time av ditt liv på ingenting som dermed også fører til ingenting. Hadde det vært mulig å bytte til et annet selskapet hadde jeg gjort det på et blunk, men det er valgt at mitt området skal ha get.
Så enten fiks problemet eller stopp å være et selskap, herregud for noe trist dritt

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Nede støtt og stadig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Nettet til get er det mest ustabile jeg har vært bort i. Det er nede opp til flere gange i mnd og ofte timer av gangen. Styr unna dette dyre møkka nettet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Synd det ikke går å gi 0 stjerner"
5 syns denne omtalen er nyttig

Alltid ustabilt nett, noenganger faller både TV og nett helt ut, gjerne over hele helgen. Get sier de kan sende en tekniker, men den må jeg betale for «hvis feilen ligger hos meg» Alle naboene har nå vært uten nett og TV i helgen. Get sier til alle at det er noe feil med våre hus og ikke deres ledninger. Helt tom for ord. Ubeskrivelig dårlig service

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"I 13 år har de loppet kunder her og tatt seg godt betalt for tjenester det ukentlig er problemer med"
4 syns denne omtalen er nyttig

Det er INGENTING som er bra med GET. ALLTID problemer, og at du får melding når det «oppdages» feil er bare tull. Ukentlige feil dvs. INGEN signaler...alt er dødt, og det har i 13 år ALDRI vært en feil hos meg.. alltid hos GET. MANGE. Feil skjer selvsagt på kveld/natt, og da kan du ikke melde fra om det.. da blir heller ingen orientert, og kan du kun klage på skjema, som de tar 4 dager for for å svare... De er svindlere rett og slett. Alt ser stuerent ut på nettsiden, men om du kan unngå disse grådige kyniske sleipe useriøse svindlere, så gjør det... Avstanden mellom det de forespeiler og virkeligheten er gigantisk, men penger skal de ha.. Vil du ha problemer uten å komme noe vei så bruk GET.

Bjørn A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Get fakturer nesten alltid 799,- dersom du aksepterer å få teknikker."
5 syns denne omtalen er nyttig

Bytt hardware - boks, modem, antennekontakt eller helst leverandør.
Aldri aksepter at de sender ut teknikker, dersom du ikke er klar for å betale 799,- for greier som Get er ansvarlig for.
Selv om boksen er 5 år gammel eller antennekontakten er 20 år så tar ikke Get noe ansvar for systemet sitt. Ansvarsforskrivelse!
Dersom du chat'er sitter personen på lav lønn på Vestlandet eller et annet sted langt unna kundene sine.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Get svikter på alle plan"
4 syns denne omtalen er nyttig

Get selger solgte inn på falske premisser.
Garanterte at andre leverandører ville at tilgang på kabler get installerte, nå nekter get andre tilgang.

Get microbox virker ikke, byttet 4 ganger, fortsatt gjentagende feil

Get fikk lov å legge kabel til nabotomt over min, men under forutsetning at de gravde den ned. Fortsatt etter over ett år og utallige purringer ligger kabelen opp i dagen.

Get gjør det umulig å komme i kontakt med overordnet, ansvar pulveriseres og man blir kastet fra den ene avdelingen til den andre.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR