Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Telia Bredbånd
1.7
676 verifiserte omtaler

Telia Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
676 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#83
Forferdelig
Telia Bredbånd er rangert
#83 av 83 bredbåndsleverandører
10%
Dårlig
10% anbefaler Telia Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 674 omtaler om Telia Bredbånd

FILTRER OMTALER
38
16
29
99
492
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia Bredbånd
Telia Bredbånd har 674 verifiserte omtaler på Bytt.no

Hvis noen hadde spurt meg hva jeg misliker med livet mitt, så hadde svaret mitt vært at jeg har Get.

Omtale av  Gethater123

Vi betaler max pris for den høyeste hastigheten i huset vårt. Vi har gjennom 3 år hatt besøk av Get hele 13 ganger, og hver eneste gang så forteller de oss at "ingenting er galt" før det igjen er tregt. Kundeservice er frekke og gir absolutt ingen veiledning til hvordan jeg kan forbedre nettet mitt. Uavhengig av hvor i huset jeg befinner meg er det til enhver tid ekstremt sakte nett. Periodevis er det også 1 uke eller 2 hvor nettet ikke fungerer i det hele tatt. Sist gang dette skjedde brukte Get 2 uker på å komme å fikse nettet . Anbefaler det på ingen som helst måte til noen andre

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

elendig, uatabilt og dårlig.

Omtale av  Gjermund F

Har 750 linje fra GET, nå Telia. Får sjeldent mer enn 500 tross ingen annen aktivitet på linja og kabel rett i pc. som regel detter det ned på 2-300.. Hver gang jeg ringer inn å klager lover de å se på saken, men det skjer jo aldri.

Ræl..

Omtale av  Haakon

Uansett hvor bra pakke du har, så er nettet like treigt å dårlig.. og er ofte nettet plutselig blir borte også

Katastrofalt dårlig kundeservice og leveranse

Omtale av  Dg

1. Jeg bestilte tjenesten "Trådløst bredbånd" med 50 Mbit hastighet og har vært i dialog med Get utallige ganger siden jeg har hatt mellom 1 Mbit og på det aller beste 20 Mbit etter levering. De ringer aldri opp igjen og følger konsekvent ikke opp saken slik at man må selv ta kontakt igjen daglig om feilen ikke blir løst. 2. Det er veldig lang kø både på chat og telefon. Dette er over en periode på 4 mnd. 3. Chat avdelingen og telefonavdelingen virker til å være to separate selskap... 4. Samme løsning blir stadig foreslått og ny saksbehandler setter seg ikke inn i saken. Jeg har dessverre svært lite positivt å si om leveransen fra Get. Dette er noe av det dårligste jeg har har vært borti.

Styr unna, åja, det kan du jo ikke.

Omtale av  Robban

Ikke-eksisterende kundeservice, kontrameldinger på feilmeldinger. Ustabilt. Forferdelig opplevelse

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Hvorfor kan ikke selgerne fra Get/Telia, skjønne at nei er et nei

Omtale av  Lill K

Nå har jeg igjen fått "selger" fra Telia/Get på døren og sa med en gang at jeg ikke var interessert. Lukket døren og gikk inn, tror dere ikke at han kom tilbake og ville ha et svar på hvorfor han ikke fikk presentere sin salgs tale. Jeg sa nei igjen og han ville ikke gi seg, tilslutt måtte jeg si at jeg har rett til å si nei, lukket bare døren og han gikk heldigvis. Prøver å finne mail adressen til Get/Telia, for og gi beskjed igjen - at jeg aldri kommer til å kjøpe deres produkt. Det er jo ulovlig med dørsalg, men å presse på med "info" og spørre etter info er hvis ikke ulovlig.

Har internettlinje fra Get ufrivillig gjennom borettslaget jeg bor i.

Omtale av  Anonym B

tjenesten slår seg av og det eneste Get har ønsket å gjøre er å bytte ruter. De gjør ikke flere feilsøk og hver gang tjenesten slår seg av må jeg ringe kundeservice for å få slått på internett tjenesten. Det har aldri tatt mindre en 15 min og komme til kundeservice og du for beskjed på tlf "takk for at du fortsatt venter". Videre blir jeg alltid automatisk fakturert for ruter jeg har sendt de i retur, dette har de slettet men kun etter at jeg har kontaktet de og brukt tid jeg aldri for tilbake. Kort oppsummert hvis du vil ha internettlinje med mest mulig styr fram og tilbake og du må ringe kundeservice ofte for å få ordnet opp så er dette leverandøren for deg. Det positive er vel at de ordner opp men de må kontaktes ofte for at linja skal fungere. Du vil også bli forsøkt solgt flere tjenester av kundeservice når du kontakter de. Det vil skje ofte. Lykke til ! :)

Telia Bredbånd har 674 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia Bredbånd mener

Telia Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR