Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Middels
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Homenet er best..

Omtale av  Dag A

Ingenting å klage på her. God kvalitet, God kundeservice.

Svar fra HomeNet
07.05.2020 08:54

Hei Dag A, Takk for at du tok deg tid til å skrive slik et positivt innlegg. Vi setter stor pris på dine hyggelige ord. Ikke nøl med å ta kontakt i fremtiden om det skulle være noe! Vennlig hilsen Håvard | HomeNet

Nyttig (0)

Svært dårlig kundeopplevelse

Omtale av  Leif

Vi ønsket og ønsker å installere Homenet, men pga reisevirksomhet og andre omstendigheter har jeg måtte avlyse 2 datoer for installasjon. Homenet har da, uten å spørre oss, annullert installasjonen og sendt et avbestillingsgebyr på kr 9.000. Tok da kontakt og sa at dette må være en missforståelse da vi ønsker å installere fiber fra Homenet. De skulle ordne dette og avtale nytt tidspunkt. Fikk da en sms som jeg skulle godkjenne, men da var installasjons gebyret steget fra kr 1.900 til 8.900. Dette kunne de ikke gjøre noe med da de mente jeg hadde avlyst bestillingen da jeg ikke kunne på 2 avtalte tidspunkt pga jobb. Homenet graver nå i min gate og vil ikke ha noen ekstrakostnad med å installere hos meg, men krever likevel at jeg betaler kr. 8.900. Jeg mener det er Homenet har brutt avtalen og vil forfølge dette med juridisk bistand. Homenet kunne brukt denne anledningen til å få en fornøyd og langsiktig betalende kunde, men har valgt å gi meg en svært dårlig kundeopplevelse. Ledelsen i Homenet burde ta et kurs i kundebehandling og satt dette på dagsorden hos sine kundebehandlere. Vil ikke på noen som helst måte anbefale Homenet.

Svar fra HomeNet
30.04.2020 07:27

Hei Leif, Veldig dumt at du hadde en slik opplevelse. Nå var det slik at entreprenør prøvde å kontakte deg 3 ganger uten hell, så vi så oss nødt til å avbryte avtalen, da det tok altfor lang tid før vi fikk kontakt med deg. Vi hadde en kampansje pris i en periode, da vi hadde en pris på 1900. Siden du valgte å bestillte på nytt utenom denne perioden, så er prisen 8900. Vi har ikke brutt avtalen her da vi ville levere til deg, men fikk dessverre ikke oppnådd kontakt. Vennlig hilsen Richard | HomeNet

Nyttig (5)

I was informed that in my house I can have an internet, and there is a connection

Omtale av  Hanna

I was informed that in my house I can have the internet, and there is a connection, but after the technician came, he said there are no cables. When I tried to fix it myself by providing a connection through other people, neighbors, Homenet said it's illegal and they can not do anything. I got a cancellation fee for the service I cant use. It took me 3 months to communicate with them, but all my complaints were lost and nobody responded to me. I still don't have internet - 3 months already and I have to pay 2500 thousand for spending my time and nerves.

Svar fra HomeNet
29.04.2020 13:59

Hello Hanna. Unfortunately there was no DSL cable on your property, so there came a fee for sending out a technician to your house for installation. It is the customers responsibility to know if there is cables on the property. Best Regards Richard | HomeNet

Nyttig (2)

Leverer ikke som avtalt!

Omtale av  S

Kundeservice vet ikke noe om hva som skjer, nettet er alt for dårlig. Nettet er veldig ustabilt og det varierer mellom at man blir kastet ut jevnlig fra ruteren og at nettet stopper opp. Bytter så snart vi er ute av binding på avtalen.

Svar fra HomeNet
28.04.2020 06:42

Hei, Det var leit å se at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vår teknisk avdeling ønsker selvfølgelig å hjelpe dersom du opplever problemer med tjenesten eller skulle trenge råd til hvordan best sette opp utstyr for god dekning i boligen. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på telefon eller chat for et grundig feilsøk slik at vi kan finne årsaken til problemene du opplever. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet

Nyttig (1)

Selger lover mer en de leverer

Omtale av  Thomas

Hadde besøk av selger som var på Fiber kampanje, hvor legging av kabel helt inn i huset og ikke kun til tomtegrense var gratis. Men i kontrakten var ikke dette spesifisert, faktisk var motsatt spesifisert. Tok kontakt med support, fikk raskt opprettet sak og allerede dagen etter fikk jeg svar. Og det var at det selger sa ikke var tilfelle. Selger har heller ikke lagt ved andre dokumenter som f.eks angreskjema Har sendt inn mail på [email protected] hvor jeg angrer, men ikke fått svar, ikke engang autosvar at den er mottatt. Mvh Thomas

Svar fra HomeNet
28.04.2020 06:42

Hei Thomas, Det var leit å se at du har fått slik et dårlig inntrykk av oss. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe, men jeg kan dessverre ikke gå i detalj offentlig grunnet juridiske årsaker. Ta gjerne kontakt med oss på telefon, mail eller chat for videre behandling og oppklaring i saken. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Hold dere borte fra HomeNet om mulig

Omtale av  Kjell

HomeNet skilter med at du skal få et raskt Wifi i hele boligen, men i realiteten er det det stikk motsatte du som kunde får. Fra å ha et problemfritt nettverk med Telenor valgte borettslaget å bytte til HomeNet for omtrent 2 år siden - for å spare noen få kroner i året. Siden den gang har det vært utallige problemer i borettslaget med generell tilkobling, tregt nett, problem med flere samtidige enheter på nettverket, plutselig dødt nettverk etc. Feilene vedvarer og HomeNet skylder på alt og alle, men realiteten er den at før HomeNet kom inn i bilde fungerte alt fint. Det viser seg altså at Fiberbredbånd ikke er det samme uavhengig av leverandør. Anbefaller alle å holde seg langt unna HomeNet.

Svar fra HomeNet
27.04.2020 06:57

Hei Kjell, Det er leit å se at du opplever problematikk med tjenesten. Jeg er ikke kjent med saken din ettersom jeg ikke har informasjon å gå etter, men ønsker selvfølgelig å hjelpe. Ta gjerne kontakt med vår teknisk avdeling på telefon 38 99 01 00 eller chat via homenet.no for å gjennomføre et grundig feilsøk slik at vi kan finne årsaken til problematikken du opplever. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet

Nyttig (1)

Bare feil og problemer

Omtale av  Bb

Vi har det på fjellet og er her hver helg. Når vi kommer opp er det alltid noe feil, og support er aldri åpent når vi faktisk har behov for det.

Svar fra HomeNet
23.04.2020 07:10

Heisann! Fint om du kan ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 99 01 00 Mandag - Fredag 08:00 - 21:00, så kan vi gjennomgå et feilsøk sammen. Du kan nå oss i helgen på chat, via vår hjemmeside mellom 10:00 til 15:00.

Nyttig (1)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR