NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ønsker at dere informerer raskere ved eventuell driftsfeil
Hei, Gunnar W Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Vi setter pris på din kommentar på at du vil varsles raskere ved eventuell driftsfeil, det skal vi ta til oss å forbedre oss på! 💚 Ønsker deg en riktig fin dag Hilsen Jenny NextGenTel
Grei hastighet for mitt bruk, merket lite endring.
Hei, Tore Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for at du legger igjen hyggelig omtale her på Bytt.no! Så lenge fiberen fungerer helt perfekt uten forsinkelser eller ustabilitet, så er vi fornøyd 🙌 Vi vil ikke at våre kunder skal betale for mer hastighet enn de trenger, siden man ikke får utnyttet mer hastighet enn man bruker uansett. Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Det er for tidlig å si. Syns dere kunne holdt dere for gode til å fakturere fir seve startdagen, bredbånd er klart fra kl 16 og jeg har betalt hos Telenor ut jan. Det er ikke pengene men prinsipp. Overgang og pakke, bruksanvisninger osv var bra. Internett så langt ok men som sagt kort tid
Hei, Gaute Tusen takk for at du velger bredbånd fra NextGenTel! Så bra at overgang fra Telenor til oss gikk helt knirkefritt, det skal jo være enkelt å bli kunde hos oss 😄 Takk for at du skriver din mening om dette, det er viktig for oss å høre hva du syns sånn at vi kan ta det med oss på veien videre for å bli enda bedre! Nå er det automatikk i at fakturaen starter fra oppstart, og jeg skjønner at det kan virke rart at vi fakturerer når du ikke har fått internett før kl.16 men vi gjør det siden våre kostnader på den samme linjen starter å løpe hele oppstartsdatoen. Jeg kan anbefale hjelpesidene våre hvor du finner mye god informasjon om faktura og alt mulig annet om abonnement hos NextGenTel. Skulle det være noe ta gjerne kontakt med oss, så hjelper vi deg gjerne. Vi håper at fiberen lever opptil dine forventninger fremover, vi skal jobbe på for at du skal ha en god deal på internett fra oss! Ønsker deg en strålende dag Hilsen Jenny NextGenTel
Alt er glimrende veldig fornøyd så langt håper det vil vare i tiden framover
Hei, Ole Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Veldig kjekt å høre at internett fra oss svarer til forventningene dine, og vi skal jobbe på videre for at du skal være like fornøyd kunde i fremtiden 💚 Ønsker deg en strålende dag Jenny NextGenTel
For kort tid til å uttale meg om dette nå, foreløpig er jeg fornøyd
Hei, Jan Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Så kjekt at du er fornøyd foreløpig, vi skal jobbe på for at du skal ha en god deal og være like minst like fornøyd fremover 🙌 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Så langt har alt fungert som forventet. Godt fornøyd.
Hei, Leif N Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så kjekt at du er fornøyd og at alt har fungert som forventet, det skal jo være enkelt å bli kunde hos NextGenTel 💚 Vi takker for at du velger internett fra NextGenTel og skal jobbe på for at du skal ha en god deal 😁 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
NextGenTel serverte direkte løgner for å få meg som kunde og etter angrefristen var gått ut, kom de med tilleggsinformasjon som stridet kontrakten min. Dette var informasjon de visste om minimum et halvt år i forkant, derfor sier jeg at de serverer direkte løgner. Likevel nektet de meg å heve kjøpet, og ville få meg til å betale ekstra for deres feil. NextGenTel er kjeltringer med grusomme personer på kundeservice og jeg oppfordrer alle å styre unna. Hvis du havner i fellen og må snakke med kundeservice, husk å lese på Min Side hva de skriver om telefonsamtalene etterpå, der har de en tendens å legge til informasjon de ikke sa nor om i samtalen.
Hei, Rebecca Tusen takk for at du legger igjen din omtale om oss her på Bytt.no! Her høres det ut som du har hatt en veldig kjip opplevelse i overgangen til å bli kunde hos oss, det syns vi er beklagelig. Vi jobber for at det skal være enkelt å både bli og være kunde hos oss! 💚 Siden du ikke oppgir hva det var du blei lovet av selger som du ikke fikk, så kan jeg bare svare generelt. Vi syns det er kjedelig at du er så misfornøyd, ettersom vi tilbyr valgfrihet på både hastighet, utstyr og TV. Så om det er noe vi kan hjelpe med for å tilpasse abonnementet til å passe bedre hjemme hos deg, så vil vi gjerne få hjulpet deg med dette! At du ikke stoler på det som blir sagt når du snakker med oss, tar vi veldig alvorlig. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss så vi kan få mer informasjon om og nøste opp i dette 😊 Håper det er noe vi kan gjøre for at du skal bli mer fornøyd som kunde fremover! Ønsker deg en fin dag Hilsen Jenny NextGenTel
Dårlig at dere ikke bryr dere om kundene i helgene. Dette er negativt satt uten bredbånd i flere dager uten å høre fra dere.
Hei, Harald Tusen takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no! Så kjipt at du satt uten nett i flere dager og at du ikke fikk hjelp på flere dager. Det er kundene våre vi lever av, så vi bryr oss veldig mye om din tilbakemelding og tar denne tilbakemeldingen med oss på veien videre for å forbedre oss! Jeg håper at internett fra oss fungerer som det skal nå, hvis du fortsatt opplever problemer eller har noen spørsmål håper jeg du tar kontakt med oss 😊 Vi takker for at du velger bredbånd fra NextGenTel! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Selger sa det var 50/50. Når eg spurde kva det var,fekk eg besjed om at det var hastighet på 500😏
Hei Terje, Takk for at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel 🥳 Våre selgere, både de du møter på telefon og ute, er drivende dyktige og faglig sterke - men like fullt bare mennesker de også, så denne type feil kan dessverre skje 🙋♂️ - men heldigvis ikke så ofte 😅 Håper uansett at du har fått ordnet opp og at du har den hastigheten du opprinnelig ønsket ☺️ Ønsker deg en strålende uke videre! Mvh Christian NextGenTel
Dålig hastighet opp och nedlastninger. Kornete bilde
Hei, Annica P Tusen takk for at du legger igjen din omtale om oss her på Bytt.no 💚 Så kjipt at du har dårlig hastighet på fiberen vi leverer til deg. Dette vil vi gjerne undersøke nærmere, jeg anbefaler at du tar kontakt med oss hvis du ikke allerede har gjort det. Ring oss på 98707979 eller ta kontakt med oss på Chat via MinSide, og en dyktig medarbeider vil se på saken med det samme. Ønsker deg lykke til, så håper jeg du blir fornøyd når fiberen går lynraskt - som den trossalt skal! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Gikk ganske greit å koble opp nytt, men litt klabb og babb. Kontakta support og chattet med en person (ikke bot)👍
Hei, Kia M Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Vi er glade for å høre at du er fornøyd med å chatte med en person (og ikke bot), det er noe vi også kan sette pris på 😅 Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med er det bare til å ta kontakt, vi står klare til å hjelpe deg! Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Funker bra rask nok. Bare god erfaring Anbefales og bedre enn Telenors.
Hei, Anders B Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Veldig kjekt å høre at du har hatt en god erfaring til oss til nå, og ikke minst at det har fungert bedre etter du byttet til oss 😁 Internett via fiber skal være lynraskt, om du opplever treghet på WiFi så kan du gjerne sjekke tipsene vi har på hjelpesiden vår eller på NextGenTel nytt. Om det ellers er noe du trenger hjelp kan du gjerne kontakte oss, vi står klare til å hjelpe deg 😊 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Har kun hatt NextGenTel en ukes tid, men så langt er jeg fornøyd.
Hei, John Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Vi blir veldig glade for å høre at du er fornøyd så langt, og skal jobbe på videre for at du skal fortsette å være minst like fornøyd med internett fra oss. Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Har hatt vanskelig å få kontakt med dere med telefon. Ellers er jeg fornøyd.
Hei Joan! Vi vet at det i perioder kan være noe ventetid på telefonen til kundeservice, og vi jobber hver eneste dag med å gjøre dette bedre. Jeg håper du fikk kontakt og svar på det du lurte på ☺️ Uansett er det svært gledelig å høre at du er godt fornøyd ellers! Takk for at du har valgt NextGenTel som leverandør, og takk for tilbakemeldingen din - den setter vi pris på 🥳 Ønsker deg en fortsatt strålende uke Mvh Christian NextGenTel
Hadde Telenor før , hadde masse problemer med nettet med dem, måtte restarte systemet hele tiden. Telenor nektet å gjøre noe med det siden vi ikke hadde deres wifi router. NextGenTel har derimot levert stabilt nett på samme utstyret som jeg hadde, har ikke falt ut en eneste gang.
Hei, Rune J. P Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Så kjekt å høre at du er fornøyd med stabiliteten på nettet så lang, og ikke minst gøy å høre at det fungerer bedre etter du byttet til oss. Og vi skal jobbe på videre for at du skal være like fornøyd med tjenesten fra oss videre og at du har en god deal på internett! Du kan også stole på at vi alltid vil hjelpe våre kunder så godt som vi kan 😄 Ønsker deg en strålende dag Jenny NextGenTel
Merket ingen forskjell på selve nettet, men rooteren var mye bedre. Hadde bedre dekning på rom jeg tidligere slet med å ha gode signal.
Hei Nils! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Svært gledelig å høre at du er godt fornøyd med leveransen og tjenesten så langt ☺️ Som du selv bemerker, så er det ingen (skal ikke være) forskjell på selve nettet - vi leverer som kjent fiber på Telenor sine fiberkabler (vi bare er billigere 🥳) Det er også veldig gøy å høre at du er fornøyd med ruteren og at du nå opplever bedre rekkevidde og dekning enn tidligere! Ønsker deg en strålende uke ☺️ Mvh Christian NextGenTel