NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har ikke fått det utstyret vi ble lovet. Venter ennå på dette. Tv faller ut, blir svart, med ujevne mellomrom.
Hei, Svein Takk for din omtale her på Bytt.no Så kjipt at du har fått denne opplevelsen i oppstarten av kundeforholdet ditt! Jeg håper at utstyret du er lovet snart er fremme hos deg og at alt fungerer som det skal når du har koblet det til! Er det noe annet vi kan hjelpe med, ta gjerne kontakt med oss 😊 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Fungerte hele fint å bytte fra Telenor. Ingen problemer med å koble opp strømme boksen
Hei, S Helt topp at leverandørbyttet gikk som det skulle og at alt fungerer som det skal! Takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd 😀 Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel
Fikk lite info angående Internett biten selv om jeg sa jeg hadde accesspunkt. Denne virket da ikke når jeg byttet og var da avhengig av en router som telenor på sin side leverte
Hei, John E Tusen takk for at du legger inn din omtale her på Bytt.no! NextGenTel operer med valgfrihet på utstyr og det skal ikke være nødvendig med et bindeledd mellom fiberboksen og ruter/mesh-system. Det høres for meg ut som du har brukt et bindeledd tidligere, men det trenger du ikke hos oss ettersom det vil være overflødig. Alt du trenger er ruter eller mesh som kan kobles til fiberboksen! Takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd 🥳 Jenny NextGenTel
Tilbyr akkurat det jeg trenger til en fornuftig penge. Streit og nøktern leverandør. Kjennes som et godt valg.
Hei, Karin Tusen takk for din omtale her på Bytt.no! Vi er veldig glad for å høre at du velger bredbånd fra NextGenTel og vi håper at du fortsetter å være like fornøyd med abonnementet fra oss fremover 😊 Mvh Jenny NextGenTel
Fungerer som det skal. Trengte bare å restarte routeren etter at jeg hadde byttet internettleverandør.
Hei, Bjørn Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en omtale om oss her på Bytt.no! Så kjekt å høre at du er fornøyd, vi håper at du fortsetter å være like fornøyd med abonnementet fra oss fremover 🥳 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Rask og god behandling, alt kom når det var lovet..
Hei Bengt, Tusen takk for at du legger igjen en omtale her på Bytt.no Helt topp at alt er ok - akkurat sånn som det skal være! Tusen takk for at du velger bredbånd fra NextGenTel ⚡ Ønsker deg en riktig fin mandag Jenny NextGenTel
Billig og greit bredbånd, men blir dårlig hvis det er dårlig vær
Hei, Ali H Takk for at du legger igjen omtale her på Bytt.no! Kjekt å høre at du har en god opplevelse med bredbånd fra oss. Når du opplever problemer må du gjerne komme i kontakt med oss, så skal vi hjelpe med det som vi kan fra vår side 😊 Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel
Veldig bra servise og next gentle har veldig rimelig abonnemant priser
Hei, Bilal Takk for en hyggelig omtale her på Bytt.no! Vi er glad for å høre at du syns abonnementet fra oss er veldig bra 🙌 Tusen takk for at du velger bredbånd fra NextGenTel Mvh Jenny NextGenTel
Vi opplever at tilgangen til internett faller ut stadig. Og det kommer ikke tilbake før det har gått en dag. Det skyldes sannsynlig den tildelte Heimgard-ruteren vi leier av NextGenTel. Den har vi aldri klart å tilkoble med passord, kun gjennom «tilkoblingsknappen». I situasjonene uten tilkobling til internett forteller nextgentel-appen at status på fiber er «online» og status på ruter er «offline» samtidig som Heimgard-appen forteller at status på ruter er «online». Vi sitter uten nett uansett.
Hei, Ole Tusen takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no! Vi utrolig provoserende at ruteren er så ustabil. Vi vil gjerne få sett på dette problemet for deg! Det hender at det kan være problem med utstyr, da ser vi på om det er noe vi kan fikse eller om det må sendes nytt utstyr. Du kommer i kontakt med oss hvis du ringer 987 07 979, skriver til oss via MinSide eller på direktemelding på Facebook-siden vår. Da får du hjelpe fra en dyktig medarbeider hos oss 😊 Håper du blir fornøyd med leveringen fra oss fremover! Ønsker deg en fin mandag Jenny NextGenTel
Etter haugevis med henvendelser gir eg opp og går til Telenor. Mister nettet hele tiden, og er en skam at de tar betalt for dette søppelet
Hei, Ronny B Så kjipt å høre at du har byttet leverandør, at dette var kundeopplevelse du fikk hos oss og at vi ikke fikk nøstet opp i problemene som har fått deg til å bytte. Vi håper uansett at forbindelsen fungerer bedre hos deg nå! Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel
Internett forsvant dagen etter montering WIFI ubrukelig nå. Må bruke G4. .
Hei, Christian R Takk for din omtale her på Bytt.no Så kjipt at internett forsvant og at WiFi ikke fungerte. Jeg håper at det er ordnet seg og at bredbåndet fra oss fungerer igjen nå. Hvis ikke kan du komme i kontakt med oss hvis du ringer 987 07 979, skriver til oss via MinSide eller på direktemelding på Facebook-siden vår. Da får du hjelpe fra en dyktig medarbeider hos oss 😊 Håper du blir fornøyd med leveringen fra oss fremover! Takk for at du velger bredbånd fra NextGenTel Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel
en selger fra nextgentel kom på døra mi, og lovet samme hastighet som jeg hadde fra førav hos telenor. og jeg skulle få en tilsvarende eller bedre router, alt dette til en rimeligere pris. resultatet av dette, er samme hastighet, men tidvis ustabil. en router som ikke dekker hele huset. hvorav jeg må betale selv dersom jeg skal ha en kraftigere router. elendig kundeservice som ikke holder det de lover
Hei Marius A. S Vi takker for din tilbakemelding, din tilbakemelding er viktig for oss og vår utvikling fremover! Du skriver at du er forespeilet samme hastighet som du har hatt hos Telenor og tilsvarende ruter. Vi har et utvalg av både hastigheter og utstyr som kunder hos oss står fritt til å velge mellom, vi leverer gjennom samme linje som Telenor og har dermed mulighet til å levere like godt signal. Det høres ut som du ikke er fornøyd med tjenesten du har fått fra oss, og det er synd! Vi skal være til å stole på, og ønsker ikke å forespeile noe annet enn det vi faktisk skal levere. Jeg håper du tar deg tid til å kontakte oss, så kan vi ta en gjennomgang på hvilket abonnement som passer best for deg og bruken av bredbånd hjemme hos deg. Ønsker deg en fin dag 😊 Jenny NextGenTel
Alt fungerer bra hittil, jeg er fornøyd, har ikke hatt nettet så mange dagene ennå.
Hei, Tove N Tusen takk for din omtale! Kjempe flott at alt har fungert bra hittil, vi håper at du fortsetter å være like fornøyd hos oss fremover 😀 Takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd. Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Pr.dags dato (19/10-2023) så er nettforbindelsen helt….for å si det på godt norsk….helt ræva. På selve pc`n så holde nettet seg, mn tregt og dette slår negativt ut på smart tv`n. Tv bilde fryse og og får den ene feilmeldingen etter den andre og til tider tar det en halv evighet før bilde kommer tilbake og da i en veldig dårlig bildekvalitet, mn det kommer etter hvert og da er det f…meg på`n igjen med at bildet detter ut igjen(riks tv). Har tidligere tatt dette opp med kundeservice og dei gjør sikkert det dem kan på andre siden av tlf, men like fullt sliter jeg med dårligt nett og har rett og slett gått lei av dette. Ikke ett vondt ord om kundeservicen hos dem fra meg, her har dem alltid vært hyggelige på tlf og har ingen problemer med å anbefale dem til andre, for mitt problem trenger ikke være andres og jeg skriver dette for min egen del og frustasjon. Eneste besjeden fra kundeservice jeg virkelig sliter med å forstå, er at årsaken til min «dårlige nettforbindelse er at mine naboer <stjeler> signaler, selv om dem har andre nettlevrandører.» Dette er for meg uforståligt, men forstå det den som kan? Som sagt så har jeg gått lei, så nå er avtalen med nex gentel sagt opp og det er i for seg trist etter så mange år, men følte at nok er nok. Nå blir det å prøve noe nytt i et annet selskap og håpe dei kan levere bedre enn det jeg/vi har i dag (lokalt strømselskap)
Hei, Dag Tusen takk for din omtale, vi setter pris på at du tar deg tid til å legge igjen din opplevelse her på Bytt.no! Så utrolig provoserende når internett og TV-forbindelsen ikke fungerer som den skal. Det som sies om at naboer "Stjeler" signal, handler om hvordan WiFi er satt sammen. Ruteren din velger automatisk en WiFi-kanal (fra 1-13) og hvis det er mange i samme område som ligger på samme kanal så kan det gjerne merkes på hastigheten i de tidsrommene som mange på denne kanalen bruker trådløst nett samtidig, det finnes verktøy for å analysere hvilken kanal som er det beste valget til enhver tid. Vi håper selvsagt at internettopplevelsen forbedrer seg hos deg, vi er lei for å miste deg som kunde og så er du hjertelig velkommen tilbake som kunde hos oss, om du skulle ønske det i fremtiden 😊 Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel
Mye rot med faktura, har fått flere som er feil og null innfo om hva det totalt koster å få trådløst. Må ringe dem flere ganger om dette. Så den opplevelsen kunne jeg blitt spart for
Hei, Trine Takk for at du deler din omtale her på Bytt.no, vi setter pris på at din tilbakemelding! Så kjipt at det har vært feil i fakturering og at du har måtte ringt om igjen om det. Jeg håper til tross for at du har måttet kontakte oss flere ganger, at det har ordnet seg og at du har fått god hjelp - for det skal være enkelt å være kunde hos NextGenTel! Takk for at du valgte Norges prispresser på bredbånd 😃 Ønsker deg en fin ettermiddag Jenny NextGenTel
Gikk til Telenor pga et meget godt tilbud. Det viste seg å bare være tull….valgte da å gå tilbake til NextGenTel, som fulgte opp med god hjelp, og nettet vårt er tilbake til det gode stabile nettet som vi alltid har hatt fra NextGenTel👍🏼
Hei, Camilla R Vi er så glade for at du velger å være kunde hos NextGenTel! Vi håper at du vil fortsette å være like fornøyd kunde hos oss alltid - det lover vi å jobbe så godt som vi kan for at du skal kunne være 🎉 Ønsker deg en riktig fin ettermiddag Jenny NextGenTel