Grei pris. Stabilt bredbånd og god kundeservice! Rask responstid på telefon. Ip telefon fungerer også utmerket.
Når det virker er jeg kjempe fornøyd. Men nettet detter alt for ofte ut. Må slå av og på ruteren. Nå for jeg nå ruter i dag og håper inderlig at alt blir bra.
Betaler for minst 5 mbps. Får et ustabilt nett som hopper mellom 1,1 / 1,mbps. Skjerp dere. Dette er ikke greit! Pluss dere skal ha 600,- når på nettsiden deres sier dere at man kan få 10/20 mbps for 470 der jeg bor.
I min tid som kunde har jeg mottatt utmerket service fra NextGenTel og kommer tilbake så snart permittering termineres.
16. Mars 2020 tok jeg kontakt med Nextgentel ang allt for tregt internett. Jeg har tatt kontakt flere ganger etter dette, men internettet er ennå like tregt. Det er så elendigt at jeg heller bruker internettet på fra mobiltelefon operatøren min.
Etter at Rissa kraftlag kunngjorde at de ville bytte ut NextGentel som leverandør opplevde vi en drastisk reduksjon i leveransen. Ustsbilt nett og på 60/60 målte jeg ofte 6/10 med 1 enhet påkoblet nettet vårt. Nå er det tull med sluttopgjør Jeg vil fraråde alle jeg kjenner å kjøpe tjenester fra NextGentel

Veldig fornøyd. Men synes at det er litt dyrt på grunn av inntekt tap på grunn av dagens situasjon (korona). Sitter pris hvis jeg bytter til mobil bredbånd. Takk.
Jeg syntes det er dårlig at jeg blir forespeilet en månedspris og etableringskostnad for så å få regning på 2,5 x månedspris + etablering. Fakturaavdelingen hadde ingen løsning på hverken utsette faktura eller flytte på sum eller perioder. At første faktura kommer på 2000,- var det ingen som sa til meg. Generelt lite god kundeservice.
Det ble rettet med en gang jeg ringte. Kundebehandler så hva som var feil, og rettet dette...😊 Bra og Hurtig Service.
Hadde problemer ved at TV bilde falt ut til stadighet. Etter diverse tester, fikk vi ny dekoder som løste problemet.
Fått beskjed av kundeservice om å ikke returnere modenen. Jeg har deretter fått automatiske meldinger om returnering. Har ringt og gitt beskjed om returnering og kollinummeren: 37*****4. Allikevel har jeg fått gebyr for dette. Dette er uakseptabelt. Jeg har snakket med faktura avdelingen og ser bort i fra regningen, men jeg ønsker skriftlig dokumentasjon av dere.
Jeg ønsker å klage på (anonymisert) fra leverende avdeling. Ufin måte å snakke. Ganske uhøflig. Jeg ventet 6 uker før min bestilling og måtte vente 6 uker igjen i følge han og det passer ikke. Ønsker å klage og jeg kan ikke sitte hjemme uten nett. Dere kommer til å miste en kunder hvis dere fikser ikke dette problem stilling. Venter på svar hvis dere lese meldinger.

Når linjene blir sjekket av dere og det oppstår en feil kan det ikke ta 2 dager og få orden på det. Vi er helt avhengig av bredbåndsnett i disse dager. Dårlig service.

Nettet ble utsatt på grunn av adresse-feil fra deres side, de "hadde ikke muligheten" å hjelpe, så jeg måtte be de flytte adressen min. Så, de fakturerte meg for to adresser og, så ikke nokk med dem at de gjør feil, de også svindlet meg for to abonnement. Får ikke hjelp hos kundeservice, bare en gjeng studenter som vet mindre enn en seks-åring som har lært seg å bruke google. Selve nettet fungerte og var stabilt, men jeg måtte tross alt vente over en måned lengre enn jeg skulle. 1200kr for 40 mbit i innhastighet er bare latterlig, jeg trudde ikke markedet var så ufordragelig enda, men tydeligvis ifølge NextGenTel.

Var uenig i en faktura, og fikk den kansellert uten noe problemer. Utrolig fornøyd med å måtte slippe å gå gjennom masse diskusjoner ang dette. Super fornøyd.
Dårlig service og arrogante servicemedarbeidere. Snakket med en dame fredag. Lovet utsendelse modem samme dag. Sa i dag at den ikke var sendt og heller ikke KUNNE LOVE AT DEN BLE SENDT I DAG. MED HJEMMESKOLE ER DETTE UNDER ENHVER KRITIKK!

Hyggelig og løsningsorientert kundeservice. Hastighet som utfordring ikke løst men feilmeldt. Tok for lang tid 26 minutter pluss 30 sekunder for å få kontakt.
Opplever at er innafor den hastigheten jeg betaler for, og har aldri opplevd nedetid. Det er også bra at jeg kan kjøpe bare internett og ikke TV/telefoni uten å bli straffet for det slik enkelte andre tilbydere gjør. Dere må selvsagt sørge for å være konkurransedyktige på pris, men det er jo også viktig at tjenesten er stabil, og det syns jeg den har vært hele tiden.
Dårlig forståelse. Viser til personvern når dette gjelder avdød ektefelle. Vurderer sterkt å bytte leverandør.

Opplevde god service og rask ekspedering ved kontakt med NextGenTel kundeservice for bestilling av fiber. Håper at oppfølging blir like bra.
Ikke bruk NextGenTel!! Inkompetente folk som ikke kan svare på enkle spørsmål og snakker bare rundt grøten eller vil bare selge noe nytt som de ikke kan garantere at det virker! Sitter nå i to uker med nett som bare virker sporadisk og få ikke hjelp!!!

Internett fungerer kjempebra og hastigheten jeg betaler for får jeg👍 Det er bare en ting som irriterer meg skikkelig og det er 1 avbrudd mellom kl 01.00 og 02.00 hver eneste natt... Det er kun avbruddene som er minus, alt annet må bare skrytes av👍👍 Ikke minst supporten🙂
Dårlig trådløst nettverk. Dårlig kundeservice De holder ikke det selger lover og sier seg helt utenforstående til det selgerene deres sier. Tar ikke ansvar for hva selgerene selger og sier.
Mangel teksting, veldig lite funksjonell fjernkontroll- tungvint å taste seg rundt - for mye tasting for å nå enkle valg. Dårlig/gammeldags fjernkontroll. Vanskelig oppsett. Aksepterer ikke 9 minutters ventetid når det er Nextgentel har ringt meg.
Jeg syntes nettet er ufattelig dårlig, vi har linje på 100/100 og får mellom 0-4/24-50 på linja, dette er helt sykt, men når vi ringer så er det, ja pga corona så er det mye trafikk på linjene, mens jeg leser i kommentarene under fra nextgentel at det ikke er noe problem... javel så gi meg nett på 100/100 som blir betalt for da og ikke noe drit av nett jeg får nå, vi sliter bare med og laste inn Google.no og det er latterlig, Altibox blir neste nettleverandør, de leverer i allefall.