Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 689 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 689 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#13
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#13 av 83 bredbåndsleverandører
32%
Middels
32% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 689 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
324
210
128
135
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

kunde oppfølging

Omtale av  Nils P

Dårlig support vanskelig og komme i kontakt med , dårlig kunde oppfølging , Internett linjen er veldig viktig for meg, og derfor viktig at det følges opp

Svar fra NextGenTel Bredbånd
17.04.2024 11:05

Hei, Nils P Tusen takk for at du legger igjen din tilbakemelding her på Bytt.no! Veldig kjedelig å se at du sitter igjen med denne opplevelsen etter å ha byttet til oss. Sånn vil vi naturlig nok ikke at starten på et nytt kundeforhold skal være 😨 Vi jobber alltid for at det skal være raskt og enkelt å komme i kontakt med oss, og få hjelp til det man lurer på! I perioder vil det være ekstra stor pågang til oss, og da kan man dessverre møte på noe ventetid. Men det å se at du i tillegg har fått dårlig oppfølging er et stort tegn på at vi ikke har gjort jobben vår godt nok i dette tilfellet! Jeg kan nok ikke se flere detaljer angående hva det er som har feilet fra vår side ut fra denne kommentaren, og vi skulle jo gjerne hatt flere detaljer for å se hva vi kan gjøre bedre fremover 😊 Jeg håper du tar deg tid til å kontakte oss enten via MinSide eller telefon, sånn at vi kan få et større innblikk i saken, ikke minst at vi kan hjelpe videre om det fortsatt ikke fungerer som det skal hos deg! Vi takker for at du velger internett fra NextGenTel, vi skal jobbe på å gjøre det vi kan for at du skal bli mer fornøyd som kunde hos oss fremover 💚 Ønsker deg en riktig fin dag! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

Ellers fornøyd.

Omtale av  Sigurd

Mangler opplysning om distriktsendingen. Måtte selv be om slike opplysninger.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
17.04.2024 10:52

Hei, Sigurd Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Takk for din tilbakemelding om oss her på Bytt.no 😊 Veldig kjekt å se at du er fornøyd med oss og takk for tilbakemeldingen om direktesending, det betyr at vi må bli enda flinkere til å dele informasjon rundt dette! Har du noen spørsmål til abonnementet hos oss, håper vi du tar kontakt 😄 Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

Bytte av internett fra Telenor til NextGentel.

Omtale av  Olechristian N

Tilknytningen til nytt WFI opplegg med DECO 55 router gikk greit. Jeg fikk imidlertid ikke koplet til skriveren. Måtte omorganisere mitt kontor slik at jeg fikk koplet til skriver med kabel.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
17.04.2024 10:02

Hei, Ole Christian N Tusen takk for at du ville bli kunde hos NextGenTel og for at du legger igjen din opplevelse av overgangen til oss her på Bytt.no 💚 Kjekt å se at det gikk fint med nytt WiFi utstyr fra oss. Det hadde jo vært enda bedre om skriveren hadde koplet seg rett på ny WiFi, men jeg håper i det minste at omorganiseringen du måtte i gang med til syvende og siste resulterte i et mer praktisk kontor 😅 Jeg satser på at alt fungerer som det skal nå, har du spørsmål så trenger du ikke nøle med å kontakte oss 🤗 Ønsker deg en strålende dag! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

Rimeligere og god leverandør

Omtale av  Andre K

Nettet var oppe og gikk faktisk dagen før avtalt. Men avtalen var også at vi ville ha samme hastighet som tidligere leverandør men fikk deres tregeste. Mener jeg ble fortalt rundt 900kr mnd for samme hastighet som forrige leverandør. Nettet funker greit, men kan hakke litt innimellom, så vurderer å oppgradere hastigheten.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.04.2024 10:47

Hei, Andre K Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 🥳 Godt å høre at nettet var oppe å gikk når det skulle! Jeg kan ikke se ut fra denne omtalen hvilken hastighet du hadde fra før, og hvilken du har fått fra oss. Det viktige er at vi finner den hastigheten som er optimal i forhold til bruken i din husstand! Jeg håper du tar deg tid til å kontakte oss på Chat eller på telefonnummer 98707979, så står vi klare til å hjelpe med å finne den hastigheten som passer best hos deg 😄 Ønsker deg en strålendes dag! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

Veldig bra.

Omtale av  John H

Jeg hadde 200/200 fra telenor og betalte for dette. Har nå 50/50 fart og det er plenty til vårt forbruk. Og mye billigere. Dere hadde en flink selger.Veldig bra.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.04.2024 13:58

Hei, John H Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Veldig kjekt å lese omtalen du legger igjen om oss! Det er viktig for oss at våre selgere sammen med kunden prøver å finne den hastigheten som passer best i husholdningen, sånn at du ikke betaler for hastighet du ikke trenger! 🥳 Har du noen spørsmål om abonnementet fra oss trenger du ikke å nøle med å ta kontakt! Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Bedre wifi

Omtale av  Mindor H

Betydelig bedre wifi i huset. Noe uvant å orientere seg i kanalvalgene, men det går seg til.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.04.2024 13:55

Hei, Mindor H Tusen takk for at du tar deg tiden til å legge igjen din omtale om oss her på Bytt.no! Det setter vi stor pris på 🤗 Veldig kjekt å se at du har fått betydelig bedre WiFi i huset etter du byttet til NextGenTel, satser på du blir fornøyd med orienteringen på TV når du venner deg til vår løsning 😄 Ønsker deg en riktig fin dag og vil takke deg for at du velger internett NextGenTel! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

Ryddig leverandør

Omtale av  Bjørn R. K

Ryddig levering og informasjon, svært god support,

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.04.2024 12:53

Hei, Bjørn R. K Tusen takk for hyggelig omtale, veldig kjekt å se at du gir oss full pott på Kundeservice og opplevd hastighet 💚 Har du noen spørsmål om ditt abonnement, er det bare å ta kontakt 🤗 Vi takker så mye for at du velger internett fra NextGenTel! Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

Veldig fornøyd med alt, så langt.

Omtale av  Torill

Veldig stabilt,. Har aldri hatt noe trøbbel med det

Svar fra NextGenTel Bredbånd
12.04.2024 13:13

Hei, Torill Tusen takk for din omtale her på Bytt.no! Så stas å få høre at du er veldig fornøyd med nettet vi leverer hjem til deg, og vi skal gjøre jobben vår så godt vi kan for at du fortsetter å være like fornøyd fremover. Vi er glad for å få deg som kunde og takker for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Ønsker deg en fin helg Jenny NextGenTel

Fritidsbolig

Omtale av  Anne

Alt fungerte greit etter oppkobling - både nett og Tv. Dette er en fritidsbolig og har ikke brukt den siden oppkoblingsdatoen.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
12.04.2024 15:00

Hei, Anne Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel i din fritidsbolig 🙌 Helt topp at det fungerte som det skulle etter oppkoblingen! Gi oss en lyd hvis du har noen spørsmål om abonnementet fra oss! Ønsker deg en riktig god helg 💚 Jenny NextGenTel

Hastighet står ikke til forventning.

Omtale av  Ingar R

Forespeilet samme hastighet av selger som jeg hadde hos Telenor 500/500 fikk 100/100 ikke fornøyd. Har klaget på dette fikk beskjed om at jeg skulle få tilbakemelding på dette, ingen har tatt kontakt . Regner med at jeg må kontakte dere igjen. Vurderer å gå tilbake til Telenor.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
12.04.2024 14:58

Hei, Ingar R Tusen takk for at du legger igjen tilbakemelding om din opplevelse her på Bytt.no! Så kjedelig å se at du opplever å få en annen hastighet enn hva selger har forespeilet 😰 Da har vi ikke gjort en god nok jobb.. Bra du allerede har sendt oss en sak på dette, for dette vil vi jo gjerne se nærmere på! For oss er det viktig at selger i samarbeid med den som bestiller prøver å finne akkurat den hastigheten som passer best i husstanden, sånn at vi kan anbefale en hastighet hvor man verken betaler for en hastighet som er for lav eller mye hastighet som man ikke har behov for! Håper du allerede er svart opp på klagen du skriver at du har sendt oss! Og ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål, vi står klare til å hjelpe om du ringer oss på 98707979 💚 Ønsker deg en riktig fin helg Jenny NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig førsteinntrykk

Omtale av  Morten Å

Fiber fra Telenor, med NextGentel som operator: Mye tregere og svært ustabilt i forhold til tidligere. Den trådløse ruteren lar seg ikke kommunisere med. Lang ventetid på telefon.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
12.04.2024 13:31

Hei, Morten Å Tusen takk for at du velger fiber fra NextGenTel! Så kjipt at du har denne opplevelsen av å bli kunde hos oss, dette er ikke godt nok fra vår side. Fiberen er jo over nøyaktig samme linje som du har hatt tidligere så den skal i utgangspunktet fungere akkurat like godt som før. Det kan som du skriver være at det er problemer med ruter. Jeg håper du tar deg tid til å kontakte oss sånn at vi får nøstet opp i, og få ordnet problem på nettet hjemme hos deg. Du når oss på telefonnummer 98707979, her får du hjelp av en dyktig medarbeider hos oss! Håper vi finner en snarlig løsning på dette og at du blir fornøyd med levering fra oss fremover 😊 Ønsker deg en god helg når den tid kommer! Jenny NextGenTel

Startvansker. men ellers bra

Omtale av  Ove H

Litt plunder i starten og måtte få assistanse av tekniker. No fungerer alt aom det skal. Til tross for at eg fulgte alle prosedyrer enda det opp med at eg måtte få hjelp.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
12.04.2024 13:26

Hei, Ove H Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Så kjedelig at oppstarten ikke var sømløs og at du måtte ta kontakt med oss for at internett skulle fungere. Da må vi forbedre oss enda mer for at det skal bli enda enklere. Ellers så er vi fornøyd med å høre at nettet fungerer som det skal nå! Vi takker for din tilbakemelding, og bruker den for å bli enda bedre fremover (vi setter pris på om du vil ta deg tid til å sende oss flere detaljer på hva som ikke fungerte i overgangen til oss). 💚 Ønsker deg en riktig god helg Jenny NextGenTel

ustailt nett

Omtale av  Gjerde G

Veldig ustabilt, familien klager på at det regelmessig ikke kommer på nett, spesielt på mobilene. Min mobil er ok

Svar fra NextGenTel Bredbånd
12.04.2024 13:17

Hei, Gjerde G Takk for din omtale her på Bytt.no! Så kjipt at nettet fra oss er veldig ustabilt, kjedelig når det ikke fungerer som det skal! Jeg håper du tar kontakt med oss sånn at vi kan se på hva som kan være grunnen til dette og få nøstet opp i problemet. Du kan nå oss på telefonnummer 98707979, ikke nøl med å ta kontakt, vi står klare til å hjelpe 😊 Jeg håper at du tar deg tid til å kontakte oss og at vi finner en løsning på internettproblemet snart! Tusen takk for at du velger internett fra oss 💚 Ønsker deg en god helg Jenny NextGenTel

Enkelt

Omtale av  Bjørn

Enkelt å bytte leverandør, fikk nødvendig utstyr i posten. Når jeg fikk mld av NextGT om at alt var klart, var det bare å foreta skifte med enkle grep. Sparte penger både på fiber og TV

Svar fra NextGenTel Bredbånd
12.04.2024 15:04

Hei, Bjørn Så kjekt å høre at bytteprosessen over til oss var enkel, og at du sparer penger på fiber og TV 🥳 Det er akkurat sånn vi jobber for at det skal være å bli kunde hos oss! Vi takker for at du velger internett fra NextGenTel og ønsker deg en riktig god helg 😄 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

Redusert nett

Omtale av  Jan O

Ustabilt nett de siste dagene. Problemer med å strømme på tv.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
12.04.2024 13:04

Hei, Jan O Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for at du legger igjen en tilbakemelding om oss her på Bytt.no 😃 Så kjipt at du har fått problemer med ustabilitet på nett og strømming av TV, det må vi få gjort noe med! Jeg håper du tar kontakt med oss så vi får sett på saken, vi kan nåes på telefonnummer 98707979, så står vi klare til å hjelpe deg 😊 Ønsker deg en riktig god helg! Jenny NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Skuffet over oppstarten

Omtale av  Fritz

Litt tidlig å uttale seg, men med en forsinkelse på ca 2 mnd lover det ikke bra. Enda ikke i orden

Svar fra NextGenTel Bredbånd
12.04.2024 10:58

Hei, Fritz Føst og fremst, tusen takk for at du bestiller internett fra NextGenTel 💚 En forsinkelse på to måneder er ikke på langt nær godt nok 😥 Dette vil vi gjerne høre med om å prøve og få gjort noe med snarest mulig! Jeg får ikke sett noe om bestilling her på Bytt.no, så jeg håper du tar kontakt med oss så vi får sett nærmere på saken din. Du når oss på telefonnummer 98707979, så står vi klare til å hjelpe deg 😊 Jeg krysser fingerene for at vi får leveringen i orden til deg snarest! Ønsker deg en riktig god helg Jenny NextGenTel

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR