Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 689 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 689 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#13
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#13 av 83 bredbåndsleverandører
32%
Middels
32% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 689 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
324
210
128
135
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 689 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig

Omtale av  Ole T

Etter 35 min i kø ga jeg opp. Makan til mangel på respekt! Jeg er fly forbanna.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.08.2019 09:28

Hei Ole. Vi har respekt for våre kunder og ønsker ikke at du skal måtte vente så lenge neste gang. Vi holder på med opplæring av flere nye ansatte og flere andre tiltak for å bedre ventetiden. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Altfor lav hastighet

Omtale av  Arve

Linjen detter stadig ut. Maks hastighet ved normal drift er ca 1,5 Gbit/sek.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 20:30

Hei Arve. Abonnementet ditt hos oss skal være stabilt og ikke dette ut slik du skriver. Eventuelle feil med linjen blir feilmeldt videre til netteier. Jeg håper at du tar kontakt med oss så skal vi hjelpe deg videre med feilen du opplever. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Bestille internet

Omtale av  Abeba W

Det var veldig god kundeservice og rask tilbakemelding.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 20:30

Hei Abeba. Takk for tilbakemeldingen og de fine ordene. Det setter vi pris på! Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Helt elendig kundeservice!!!

Omtale av  Karle J. D

Nå er tålmodigheten tatt slutt... Har hatt problemer med ruter i snart 3 mnd uten at noen inngrep har blitt tatt. Ringt en rekke ganger og blitt lovet både teknisk hjelp på døren samt nytt moden. Ringer i dag og viser seg at alt er kansellert. Dere har en siste sjanse på og få orden på dette, bytter leverandør til uken om ikke modemet har kommet. Den tekniske hjelpen dere tilbydde kan dere bare glemme. Tull, direkte løgn og en elendig behandling fra start! ORDNE OPP!!!

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 20:30

Hei Karle. Det er leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse av oss og det er så klart ikke noe vi ønsker. Vi lyger ikke ovenfor våre kunder, men det kan oppstå problemer i forbindelse med leveransen og det skal vi rette opp i. Takk for at du gir oss en sjanse til og jeg håper og tror at vi kan endre inntrykket ditt så snart tjenesten er levert. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Helt ok

Omtale av  Mathias

Har alltid fått god hjelp, men har hatt en del internettproblemer, men nå ser det ut til å ha fikset seg.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 20:30

Hei Mathias. Godt å høre at problemet løste seg. Det er bare å ta kontakt om du mot formodning opplever noe problemer ved en senere anledning så skal vi få løst det også. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Meget grusomt forferdelig service!!!

Omtale av  Ottar B

Det er lenge siden det ble inngått avtale om tilknytning til fiber, avtalen er ikke blitt overholdt, og jeg har brukt ekstremt mye tid til å få kontakt med NGT for å prøve å finne ut hva som skjer, og i dag fikk jeg beskjed om at «denne installasjonen kan vi dessverre ikke utføre». Skal jeg starte helt på nytt med en annen leverandør, eller vil NGT omgående ordne opp i dette? Mine leieboere er mildt sagt fortvilet!!!

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 20:30

Hei Ottar. Jeg kjenner ikke til saken, eller årsaken til at installasjonen ikke kan utføres og hvorvidt dette skyldes forhold som burde vært avklart på forhånd. Jeg kan derimot si at vi på ingen måte ønsker å avvise bestillinger, eller være vanskelig med tanke på levering. Vi ønsker deg gjerne som kunde og at du skal være fornøyd med oss. Hva som skjer videre i saken din kan jeg heller ikke svare på uten å vite hva den gjelder. Her er det lurt at du tar kontakt med oss for å høre nærmere. Om ønskelig er vi ikke bare tilgjengelig over telefon, men også chat, sosiale medier og i vår NextGenTel-app. I NextGenTel-appen kan du også få full innsikt i saker og logger tilknyttet din bestilling. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Fikk ikke den hjelp jeg trengte

Omtale av  Wassim F. M

Prøvde å få innstilling så raskt, men fikk ikke det. Ansattene som svarte meg var ikke hyggelig å snakke med kunden.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 20:29

Hei Wassim. Jeg syns kollegene mine er svært hyggelige og hører stadig trivelige samtaler, men det er dumt å høre at du ikke syns det var hyggelig å snakke med konsulenten. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

NextGenTel Bredbånd har 1 689 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR