NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kan IKKE anbefale disse. De skylder på posten når 3 fakturaèr ikke kommer frem. Det tar betalt for en service som du ikke har kjøpt. Feil på alle fakturaèr, må ta kontakt med de hver måned for og få rettet feil. Etter 6 måneder med kun problemer, måtte det bli en tur i forliksrådet for og komme ut av dette.
Ingen av problemene som har oppstått da jeg var kunde hos Nextgentel har blitt løst på en tilfredsstillende måte. Det var alltid problemer med å komme frem til en kundebehandler og de prøvde alt for å ikke sende montører til å se på problemet. Etter å ha avsluttet abonnementet i november 2017 har jeg fått flere fakturaer med straffegebyrer frem til sommer 2018. Har kontaktet kundeservice flere ganger der jeg ble forsikret på at fakturaene er feil og skal slettes. Jeg får nå purringer fra kredinor siden Nextgentel ikke har klart å rydde opp i dette i over et halvt år. Aldri mer Nextgentel.
Jeg har tidligere ergret meg litt over lang ventetid, men de siste gangene har det gått veldig raskt. Siste samtale klarte jeg å redusere månedskostnadene med en drøy hundrelapp, riktignok etter å ha blitt satt videre mellom tre ulike avdelinger. Men alle jeg snakket med var hyggelige og serviceinnstilte.
STYR unna! Elendig kundeservice, ofte hastigheter som er laaangt under det en skal ha. Vi har også mistet internett over lengre perioder uten spesiell grunn og da en kabel ble kuttet over utenfor huset vårt så brukte NextGentel over en uke på å få sendt ut en montør som kunne skjøte kabelen. Gikk da denne montøren inn til oss og sjekket at alt var i orden etterpå? Neeeida, vi måtte vente en uke til på at de skulle sende en ny montør for å fikse det igjen.
Nettet er ustabilt. Betaler for 20/20, får heller 1/5. Ingen sjans for oppgradering. Kundeservicen er ubrukelig og det eneste man kan gjøre når nettet er nede, er å vente tolmodig til det fikser seg selv. Og jeg har fått nok. Bytter ganske snart. Ikke bruk NextGenTel!
Kundeservice vil ikke forstå hva som er problemet og forsøker å manipulere deg til å tro at alt er din feil og de er uten ansvar. Konstruerer en situasjon for å kunne få anledning til å si at du må betale et avbestillingsgebyr på 2500 kr.
Kundeservicen er helt håpløs. Har hatt masse problemer med forskjellige ting, men de vil rett og slett ikke hjelpe meg med noe. Meget frustrerende!