Bredbånd

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
12
av 12 innen
bredbåndsleverandør
8%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Bare tull og rot med de"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Bob for 07.08.2018 13.55

NextGenTel Bredbånd har totalt 256 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Bare tull og rot med de"

Kan IKKE anbefale disse.

De skylder på posten når 3 fakturaèr ikke kommer frem.
Det tar betalt for en service som du ikke har kjøpt.
Feil på alle fakturaèr, må ta kontakt med de hver måned for og få rettet feil.

Etter 6 måneder med kun problemer, måtte det bli en tur i forliksrådet for og komme ut av dette.

Bytt.no
"Bare tull og rot med de" skrev Bob om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Bob og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice og ustabil nett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ingen av problemene som har oppstått da jeg var kunde hos Nextgentel har blitt løst på en tilfredsstillende måte. Det var alltid problemer med å komme frem til en kundebehandler og de prøvde alt for å ikke sende montører til å se på problemet. Etter å ha avsluttet abonnementet i november 2017 har jeg fått flere fakturaer med straffegebyrer frem til sommer 2018. Har kontaktet kundeservice flere ganger der jeg ble forsikret på at fakturaene er feil og skal slettes. Jeg får nå purringer fra kredinor siden Nextgentel ikke har klart å rydde opp i dette i over et halvt år. Aldri mer Nextgentel.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Ganske stabilt nett, og bra kundeservice!"

Jeg har tidligere ergret meg litt over lang ventetid, men de siste gangene har det gått veldig raskt. Siste samtale klarte jeg å redusere månedskostnadene med en drøy hundrelapp, riktignok etter å ha blitt satt videre mellom tre ulike avdelinger. Men alle jeg snakket med var hyggelige og serviceinnstilte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Fall i hastighet, misting av nett over perioder og null kundeservice."

STYR unna! Elendig kundeservice, ofte hastigheter som er laaangt under det en skal ha. Vi har også mistet internett over lengre perioder uten spesiell grunn og da en kabel ble kuttet over utenfor huset vårt så brukte NextGentel over en uke på å få sendt ut en montør som kunne skjøte kabelen. Gikk da denne montøren inn til oss og sjekket at alt var i orden etterpå? Neeeida, vi måtte vente en uke til på at de skulle sende en ny montør for å fikse det igjen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Tragisk"

Nettet er ustabilt. Betaler for 20/20, får heller 1/5. Ingen sjans for oppgradering. Kundeservicen er ubrukelig og det eneste man kan gjøre når nettet er nede, er å vente tolmodig til det fikser seg selv.

Og jeg har fått nok. Bytter ganske snart. Ikke bruk NextGenTel!

NextGenTel Bredbånd har totalt 256 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no