Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til NextGenTel Bredbånd
2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
75
av 88 innen
bredbåndsleverandør
24%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Fall i hastighet, misting av nett over perioder og null kundeservice."

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Simen for 02.08.2018 17:04

NextGenTel Bredbånd har totalt 931 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Fall i hastighet, misting av nett over perioder og null kundeservice."
3 syns denne omtalen er nyttig

STYR unna! Elendig kundeservice, ofte hastigheter som er laaangt under det en skal ha. Vi har også mistet internett over lengre perioder uten spesiell grunn og da en kabel ble kuttet over utenfor huset vårt så brukte NextGentel over en uke på å få sendt ut en montør som kunne skjøte kabelen. Gikk da denne montøren inn til oss og sjekket at alt var i orden etterpå? Neeeida, vi måtte vente en uke til på at de skulle sende en ny montør for å fikse det igjen.

Bytt.no
"Fall i hastighet, misting av nett over perioder og null kundeservice." skrev Simen om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Simen og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Tragisk"
4 syns denne omtalen er nyttig

Nettet er ustabilt. Betaler for 20/20, får heller 1/5. Ingen sjans for oppgradering. Kundeservicen er ubrukelig og det eneste man kan gjøre når nettet er nede, er å vente tolmodig til det fikser seg selv. Og jeg har fått nok. Bytter ganske snart. Ikke bruk NextGenTel!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Kundeservice lavmål"
8 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice vil ikke forstå hva som er problemet og forsøker å manipulere deg til å tro at alt er din feil og de er uten ansvar. Konstruerer en situasjon for å kunne få anledning til å si at du må betale et avbestillingsgebyr på 2500 kr.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Styr unna!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservicen er helt håpløs. Har hatt masse problemer med forskjellige ting, men de vil rett og slett ikke hjelpe meg med noe. Meget frustrerende!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Roter med fakturaene"
5 syns denne omtalen er nyttig

Uansett hvor mange ganger man viser betalt faktura så nekter de på at det er riktig, ble betalt 2 ganger for 1 måne, og måtte betale den neste månen i etterkant selv om ene månen var betalt 2 ganger på forskjellig faktura nummer! De bare roter med fakturaene, kunde servicen er grusom, uansett hvor mange forskjellige som blir snakket med er det alltid en annen forklaring på ting. Nettet ble borte annenhver uke og ble sperret om man ikke betalte dobbelt. Fikk stengt nettet første uke i 2018, og byttet til Telenor (Som er helt fantastisk!) og de skal nå (i Juli 2018) ha betalt for hele Januar og April 2018... og mener det aldri ble sagt opp, har sendt bevis og de nekter på at det er ekte (Telenor selv som har sagt opp for meg) Hadde jeg visst hvor mye penger jeg ville ha mistet på dette året og hvor lite internett jeg ville fått, SÅ HADDE JEG HELLER GÅTT UTEN! STYR UNNA NEXTGENTEL!

NextGenTel Bredbånd har totalt 931 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR