Kundeservice vil ikke forstå hva som er problemet og forsøker å manipulere deg til å tro at alt er din feil og de er uten ansvar. Konstruerer en situasjon for å kunne få anledning til å si at du må betale et avbestillingsgebyr på 2500 kr.
Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Dag L og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Kundeservicen er helt håpløs. Har hatt masse problemer med forskjellige ting, men de vil rett og slett ikke hjelpe meg med noe. Meget frustrerende!
Uansett hvor mange ganger man viser betalt faktura så nekter de på at det er riktig, ble betalt 2 ganger for 1 måne, og måtte betale den neste månen i etterkant selv om ene månen var betalt 2 ganger på forskjellig faktura nummer! De bare roter med fakturaene, kunde servicen er grusom, uansett hvor mange forskjellige som blir snakket med er det alltid en annen forklaring på ting. Nettet ble borte annenhver uke og ble sperret om man ikke betalte dobbelt. Fikk stengt nettet første uke i 2018, og byttet til Telenor (Som er helt fantastisk!) og de skal nå (i Juli 2018) ha betalt for hele Januar og April 2018... og mener det aldri ble sagt opp, har sendt bevis og de nekter på at det er ekte (Telenor selv som har sagt opp for meg) Hadde jeg visst hvor mye penger jeg ville ha mistet på dette året og hvor lite internett jeg ville fått, SÅ HADDE JEG HELLER GÅTT UTEN! STYR UNNA NEXTGENTEL!
Hadde en periode ustabilt bredbånd. Etter litt prøving og feiling fant NGT ut hva som var feil, dette tok noe lengre tid enn jeg skulle ønske. Nå virker det bra. Veldig hyggelige folk på servicetelefonen! Bra pris!
nextgentel er noe av det værste jeg har binnet meg til, får ikke den hastigheten jeg betaler for