Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til NextGenTel Bredbånd
2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
73
av 88 innen
bredbåndsleverandør
24%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Elendig leverandør, hold deg langt unna!"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Anonym for 25.06.2019 21:25

NextGenTel Bredbånd har totalt 951 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig leverandør, hold deg langt unna!"

Nettet mitt har vært nede en uke. Kundeservice lover stadig nye datoer, men holder det ikke. Skylder på at montørene ikke har tid, men det er vel fordi Nextgentel ikke har betalt for å ha god nok beredskap? Ble lovet nett kl 20 i kveld. Ringte kundeservice kl 20, da var det 87 minutters ventetid, og kl 21 stengte de, og de ringte ikke tilbake. Hvorfor tilbyr de tilbakeringing kl 20 når de har 87 min kø, og 60 minutter igjen av kundesenterets åpningstid? Forrige mnd var jeg også uten nett i en snau uke, da måtte de sende ny ruter. Og da er det bare å vente på posten fra Bergen, for de har selvfølgelig ikke avtaler med noe firma der du kan hente ut en ny ruter. Hvis du skulle ha gått inn på avtale med dem så følg nøye med fakturaene. De setter opp prisen uten å varsle, og prøver seg med at mailen fra dem må ha gått i spam-filteret etc, noe som ikke stemmer. Kort sagt, hold deg i langt, langt unna hvis du har mulighet til å få nett fra en annen leverandør. Jeg nekter å tro at andre kan være verre.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
01.07.2019 12:09
Hei. Det var altfor lang ventetid på tirsdagskveld - og det er noe vi ser alvorlig på. Målet vårt er maksimalt 5 minutter ventetid over telefon. Det målet har vi stort sett klart å overholde, men i perioder med høy trafikk av uante årsaker har vi ikke klart dette. Vedrørende at du har måtte vente på montør så er dette beklagelig. Vi ønsker at eventuelle feil skal rettes så snart som mulig. Montørselskapene som benyttes avhenger av hvem som er netteier. Vi benytter samme montørselskap som andre leverandører i samme område og har naturligvis ikke en lavere prioritering. Ved nedetid på abonnementet som følge av ruterbytte, linjefeil eller lignende skal du få refusjon. Om du ikke kan se å ha fått dette er det bare å gi oss en lyd. Vi er tilgjengelig på telefon, chat, Facebook, e-post og vår nye NextGenTel-app. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Bytt.no
"Elendig leverandør, hold deg langt unna!" skrev Anonym om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Anonym og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig"

Enkel løsning, aldri velg nextgentel. Vedvarende problem, skylder på mine private enheter. Etter dem er utelukket, skyld videre på de og hvis du har bra nett akkurat når du ringer så er jo alt i orden.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
01.07.2019 12:08
Hei Brage. Det er ikke lett å ta kontakt akkurat idet du opplever problemet, men vi har verktøy til å ettergå eventuelle feil som har oppstått de siste dagene. På bakgrunn av det kan vi rette opp i feil, gi veiledning, eller råd til hva som kan gjøres for å løse problemet. Ved feil på linjen kan dette utelukkende løses fra vår side uten at du som kunde trenger å tenke noe mer på dette. Dersom problemet skyldes problemer relatert til WiFi, eller at du har lavere hastighet på abonnementet enn bruken din tilsier så må vi av og til samarbeide for å finne en løsning. Dette skal ikke bety at vi skylder på dine enheter og jeg beklager at du fikk den oppfatningen. Jeg håper du tar kontakt med oss igjen så hjelper vi deg videre. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Chanette L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig"

Helt forferdelig. Vente i 25 dager nå og ingen nett. Dere ringer, når jeg ring tilbake er det ingen som vet noe. Føler jeg blir hånet med på tlf og send fram og tilbake

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Feil informasjon"

Ble lovet noe som slett ikke stemte i det hele tatt med det jeg fikk!

Svar fra NextGenTel Bredbånd
01.07.2019 11:59
Hei. Tjenesten du kjøper hos oss skal stemme overens med de forventningene vi setter. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg med problemet du opplever og jeg håper du tar kontakt med oss igjen. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Robert W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Veldig bra"

Alt er så greit. God service. Raskt nett . Hyggelige samtaler da du trenger hjelp .

Svar fra NextGenTel Bredbånd
01.07.2019 11:59
Hei Robert. Det er akkurat slik det skal være! Jeg håper vi får lov til å levere våre tjenester til deg i lang tid fremover og bidra til å gjøre hverdagen din litt enklere. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
NextGenTel Bredbånd har totalt 951 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR