Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 689 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 689 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#13
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#13 av 83 bredbåndsleverandører
32%
Middels
32% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 689 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
324
210
128
135
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 689 verifiserte omtaler på Bytt.no

Forferdelig

Omtale av  Chanette L

Helt forferdelig. Vente i 25 dager nå og ingen nett. Dere ringer, når jeg ring tilbake er det ingen som vet noe. Føler jeg blir hånet med på tlf og send fram og tilbake

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Feil informasjon

Omtale av  Ht

Ble lovet noe som slett ikke stemte i det hele tatt med det jeg fikk!

Svar fra NextGenTel Bredbånd
01.07.2019 11:59

Hei. Tjenesten du kjøper hos oss skal stemme overens med de forventningene vi setter. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg med problemet du opplever og jeg håper du tar kontakt med oss igjen. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Veldig bra

Omtale av  Robert W

Alt er så greit. God service. Raskt nett . Hyggelige samtaler da du trenger hjelp .

Svar fra NextGenTel Bredbånd
01.07.2019 11:59

Hei Robert. Det er akkurat slik det skal være! Jeg håper vi får lov til å levere våre tjenester til deg i lang tid fremover og bidra til å gjøre hverdagen din litt enklere. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

ikke hastighet jeg betaler for

Omtale av  W. W

Dårlig oppkobling Unødvendige problemer for meg.. dette er ikke første gang.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
27.06.2019 12:56

Hei. Det er aldri noe gøy med nettverksproblemer - verken for deg som kunde, eller oss som leverandør. Vi ønsker i likhet med våre kunder at internett bare skal fungere - uten at du trenger å tenke noe mer på det. Slik er det imidlertid ikke alltid, det er det dessverre ikke noe å legge skjul på. Jeg kjenner ikke til saken din og det er vanskelig for meg å svare helt konkret her. Det er heller ikke alltid like lett å vite hvor problemet ligger - Wifi, linjen, kapasiteten eller ruteren. Vi ønsker alltid å rette opp i feilen og håper du tar kontakt når du har mulighet slik at vi kan gjøre vårt beste for å løse problemet ditt. Det jeg derimot kan si sikkert er at vi jobber intenst for tiden med å bedre oss slik at kundene våre kan bli enda mer fornøyd. Vi jobber med å oppgradere våre interne systemer, TV-løsning og ikke minst NextGenTel-appen hvor du som kunde kan få oversikt og kontroll over abonnementet ditt. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

God funksjon og svært god kundeservice

Omtale av  Harald

Startvansker for mange år siden-etter det funksjon og service utmerket

Svar fra NextGenTel Bredbånd
27.06.2019 12:55

Hei Harald. Supert å høre at du er fornøyd med servicen! Tusen takk for at du ikke lot førsteinntrykket du fikk sitte igjen lenge - det setter vi stor pris på. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Litt ujevn linje på Internett. God kundeservice.

Omtale av  Knut O. M

Litt ujevn linje på Internett. God kundeservice, og flinke til å holde avtalar.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
27.06.2019 12:54

Hei Knut. Takk for tilbakemeldingen. Vi syns det er viktig å holde avtalene vi gjør med kundene våre så det er godt å høre at du har lagt merke til dette. Litt ustabilitet på nettet kan være irriterende så dette håper jeg vi har funnet ut av. Ustabilitet skyldes normalt sett enten selve linjen, eller det trådløse signalet som går fra ruteren din og til enhetene du bruker. Dersom ustabiliteten skyldes sistnevnte håper jeg vi har gitt deg noen gode råd til hva som kan gjøres på egen hånd. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Oppstart har ikke fungert

Omtale av  Petter Ø

Kunde service er bra, men har fremdeles ikke TV. Det burde vært mulig å sette opp en TV box automatisk.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
27.06.2019 12:54

Hei Petter. Fint å høre at du syns kundeservicen vår er bra. Jeg kjenner ikke til saken til helt, så det er mulig jeg bommer litt her - men TV-dekoderen skal koble seg på automatisk når den er tilkoblet ruteren og du har et TV-abonnement. I noen tilfeller kan det likevel være at TV-abonnementet ikke er helt klart samtidig som nettet er installert, men det skal ikke ta lang tid. Jeg håper TV-en er på plass nå, eller at du tar kontakt igjen dersom det mot formodning ikke er tilfellet. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

NextGenTel Bredbånd har 1 689 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR