Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 690 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 690 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#13
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#13 av 83 bredbåndsleverandører
32%
Middels
32% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 690 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
324
210
129
135
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 690 verifiserte omtaler på Bytt.no

Det fungerer

Omtale av  Geir A. B

Det fungerer, for mange kanaler som er av liten interesse

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig dårlig avtale og kundeservice

Omtale av  Ikkefornøyd

Dette synes jeg rett og slett var dårlig, etter 5 uker med venting på dato om når montør kan komme og koble oss opp til fibernettverk har vi fortsatt ikke fått noen informasjon. Vi har snakket med kundeservice og forklart at i disse tider (COVID-19) må vi har Internett for at skole og arbeid skal gå rundt, dette kunne de ikke gjøre noe med. Da vi fortsatt ikke har fått informasjon om når vi blir koblet opp ville vi avbryte kontrakten vår med dem. Dette var ikke mulig med mindre du betalte 1500 kr for det. Dette er så sinnssykt uprofesjonelt da vi etter 5 uker ikke har fått noen beskjed om noen ting. Dette gjør meg veldig oppgitt da de vil har betalt 1500 kr for absolutt ingenting. Jeg vil ikke oppfordre folk til å gå inn i avtale med nextgentel, det er veldig uprofesjonelt, tar lang tid og rett og slett ikke bryr seg om sine kunder!

Veldig hyggelig og hjelpsom service

Omtale av  Malek B

Veldig hyggelig og hjelpsom service, alt kan gjøres med en telefon.

Dere leverer ikke som lovet

Omtale av  Frank B

Dere lover å fikse nettet og kommer med nye garantier om når det skal bli gjort i over 2 uker. Aldri mere NextGenTel

Ikke værdt engang tenke på å skaffe seg

Omtale av  Kenny

Prøvde avslutte før engang abonnement var startet pga flytting til annen adresse. Betalt for mnd som skulle være 1 mnd, og avsluttet 3 dager før engang mnd starta. Hadde ikke oppsigelsestid engang men får ikke refundert beløpet. Når eg faktisk avsluttet det hele før det hele startet til og med.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårligste kundehåndtering jeg noensinne har opplevd

Omtale av  Aino O

Har ikke nett. Har ringt dere siden fredag og bedt om hjelp. Fredag fikk jeg beskjed om at han skulle legge dette inn og kontakt med i går. Hørte ikke noe mer. Ringt dere to ganger i dag. På siste samtale prater jeg med (anonymisert) som sier at hun ikke kan se noe dialog tidligere og dermed ikke kan hjelpe. Jeg har ikke signal i leiligheten, men hun står fast på at i hennes system er det signal? Dette er den verste kundeservice jeg har opplevd.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
14.04.2020 15:06

Hei Aino. Det er alltid et godt utgangspunkt at vi har kontakt mot ruteren, men det betyr naturligvis ikke at vi ikke skal hjelpe videre. Jeg håper og tror du har fått hjelp nå, men om det mot formodning ikke er tilfellet ber jeg om at du gir oss en lyd igjen. Hilsen Samuel i NextGenTel

Dårlig service

Omtale av  Kunde

Dårlig nett og billig. Vi måtte betale 2500 fordi noen kom for å 'fikse' nettet og det ble ikke det.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
14.04.2020 15:04

Hei, Det koster ikke 2500,- å få fikset nettet. Vi dekker feilrettingskostnadene såfremt feilen ligger i vårt utstyr og en eventuell montøravtale blir overholdt. Her høres det ut som det har skjedd en misforståelse og jeg håper du tar kontakt med oss for å få oppklart dette. Hilsen Samuel i NextGenTel

NextGenTel Bredbånd har 1 690 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR