NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bestillte abonnement hos Nextgentel fordi de lovet å gi meg stabilt internett med minimum 14 mgb ned. Har hatt abonnement i 1,5 år, og i snitt antageligvis 1-2 mgb ned. Internett har koblet ut ca 2 ganger i uken. Når dette skjer, som da naturligvis kan være søndager, er det ingen hjelp å få, ettersom de ikke har kundeservice på søndager. De gangene vi har fått kontakt med kundeservicen har de ikke vært i stand til å gjøre noe med det. I forbindelse med tekniske problemer og oppsigelse av abonnement har jeg fått motstridende informasjon annenhver gang jeg ringer inn. De setter meg over til en avdeling som så setter meg over til den neste. Jeg har også vært i kontakt over chat. Her er ikke kundebehandleren i stand til å gi samsvarende beskjed som den kundebehandleren jeg snakket med et par timer før i samme chatten. De som tar telefonen er for så vidt hyggelige og høflige, men det er helt åpenbart at de ikke har noen anelse om hva de holder på med. Jeg kommer aldri til å kjøpe en tjeneste fra Nextgentel igjen, om så de tilbyr en tiendedel av prisen til andre leverandører. Fraråder andre å kjøpe noe av dem.
- Håpløs tilgjengelighet, chatten er en komedie - Bare feil med fakturaer ALDRI BLI KUNDE
Den ene hånden vet ikke hva den andre gjør. Ingen sier det samme. Må vente i det uendelige når man ringer for å prøve å få hjelp. Har et sterkt inntrykk av at de som betjener disse telefonene kan svært lite. Har vært uten nett i snart 14-dager nå og INGEN kan si når jeg blir tilkoblet selv om jeg har fiber helt inn og ruter på plass. Noen sier jeg ikke har abonnement og noen ser jeg har bestillt. Blir superfrustrert !
Ingen Internett forbindelse flere ganger hver dag og hele netter
Tregt og dyrt Internett som nesten aldri virker, Gud forby om du må snakke med kundeservice fra hel#%te. Finnes ikke hyggelige eller hjelpsomme. Aldri igjen. Å prøve å komme seg unna var som en dårlig skilsmisse, men endelig fri.
Bare feilfaktureringer og forferdelig kundeservice.
Enkelt å få kontakt og som regel hyggelig og hjelpsom service.