Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til NextGenTel Bredbånd
2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
74
av 88 innen
bredbåndsleverandør
24%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Gebyr"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Kasim K for 31.03.2020 13:53

NextGenTel Bredbånd har totalt 944 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
"Gebyr"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fått beskjed av kundeservice om å ikke returnere modenen. Jeg har deretter fått automatiske meldinger om returnering. Har ringt og gitt beskjed om returnering og kollinummeren: 37*****4. Allikevel har jeg fått gebyr for dette. Dette er uakseptabelt. Jeg har snakket med faktura avdelingen og ser bort i fra regningen, men jeg ønsker skriftlig dokumentasjon av dere.

Bytt.no
"Gebyr" skrev Kasim K om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Kasim K og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Klage"

Jeg ønsker å klage på (anonymisert) fra leverende avdeling. Ufin måte å snakke. Ganske uhøflig. Jeg ventet 6 uker før min bestilling og måtte vente 6 uker igjen i følge han og det passer ikke. Ønsker å klage og jeg kan ikke sitte hjemme uten nett. Dere kommer til å miste en kunder hvis dere fikser ikke dette problem stilling. Venter på svar hvis dere lese meldinger.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
07.04.2020 11:19
Hei Omara. Først og fremst skal alle våre kunder behandles med respekt og jeg beklager at du ikke opplevde dette. Navnet du oppga sensureres her etter Bytt.no sine retningslinjer. Klager rettet direkte mot en av våre kundemedarbeidere kan sendes til oss ved at du tar kontakt med kundeservice. Jeg har ikke mulighet til å søke opp kundeforholdet ditt basert på denne anmeldelsen, men jeg håper du tar kontakt med oss igjen. Hilsen Samuel i NextGenTel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"OK, bra"

Har liten erfaring med andre selskap. Synes at ruterenofte måtte resetttes, bedre nå!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"

Når linjene blir sjekket av dere og det oppstår en feil kan det ikke ta 2 dager og få orden på det. Vi er helt avhengig av bredbåndsnett i disse dager. Dårlig service.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
07.04.2020 11:19
Hei Liv. Vi er helt enig i at internett er en avhengighet for de aller fleste - spesielt i disse tider. Vi gjør derfor alt vi kan for å opprettholde normal drift - det samme gjør også netteier og de forskjellige montørselskap rundt om. Jeg håper alt er tilbake til normalen nå og ikke nøl med å ta kontakt om det skulle være noe. Hilsen Samuel i NextGenTel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Har alltid vært fornøyd med tjenester fra NextGenTel"

Fornøyd, ingenting å utsette på verken kvalitet eller kundeservice

NextGenTel Bredbånd har totalt 944 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR