De lover en ting på telefonen. Deretter blir du bedt om å bekrefte på en SMS med et annet innhold, så vær forsikt med hva du svarer ja på. Kundeservicen er arrongant og upålitelig.
Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Torgil og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Stabilt og ok nett. De har økt prisene sine og nesten 700kr for 100Mbit linje er altfor dyrt syns jeg.
Jeg bor i bysentrum, signalkvaliteten er utmerket. Etter å ha gått over til "ny teknologi", som skulle garantere bedre kvalitet og hastighet på Internett (tidligere 20/30, nå 50/50) er det en katastrofe, spesielt om kveldene. Jeg anbefaler ikke til noen. Det er ikke mulig å spille, se filmer eller TV uten å lagging. Selvfølgelig hastighetstesten fra NextGenTel-applikasjonen viser nedlastinger over 40mb/s, men andre tester viser vanligvis hastigheter rundt 10mb/s og noen ganger til og med under 1mb/s, merkelig opplasting er alltid rundt 50mb/s. Kundeservice som et svar ber om å tilbakestille ruteren og hevder at alt ser bra ut fra deres side og 50mb/s fra kontrakten er ikke en garantert verdi.
Ventet en uke på å få opp nett da vi skulle bytte til dere, her sitter vi med flere tusen i regning på tlf streem, da vi ikke har nett ennå.. dritg selskap, bare lover og det skjer ikke noe!!
Bor midt i Bergen sentrum, har betalt for ok hastighet men går nesten aldri å se en film alene uten lagging en gang. Du også glemme å game på dette nettet
