NextGenTel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det hakker litt innimellom ved streaming. Jeg har ikke konkludert om hastigheten derved er for lav, men det forringer tjenesten noe. Bestillingen kom med Riks-tv som har en ustabil app. Fikk derfor en streame-boks tilsendt etter en uke som hjalp.
Hei, Thor. Takk for at du deler din erfaring – det setter vi stor pris på! Det er leit å høre at du har opplevd hakking ved streaming, men veldig bra at stream-boksen hjalp noe. Når det gjelder stabilitet og ytelse, kan det være flere faktorer som spiller inn, som nettverksoppsett eller plassering av utstyr. Du finner også nyttige tips i vår app og på hjelp.nextgentel.no. Ta kontakt med oss dersom vi kan hjelpe med dette. Vi håper du gir oss muligheten til å forbedre opplevelsen ytterligere! Beste hilsen, Jenny i NextGenTel
Hei, erfaringen frem til nå er ok.Det som er bra er at jeg selv bestemmer hastigheten på nettet.Det jeg har misforstått er at jeg mistet Flexipakken jeg var godt fornøyd med da jeg nå har Strømmepakken.Ønsker å få tilbake Flexipakken fra RiksTv?
Hei, Jan. Så kjekt å lese om din opplevelse! Det varmer. Når det gjelder endringer av TV-pakker via RiksTV anbefaler jeg deg å ta direkt kontakt med våre hyggelige kollegaer hos RiksTV sitt kundesenter for å høre om muligheten for det. Les gjerne mer om RiksTV her: hjelp.nextgentel.no/tv-og-streaming/tv-fra-rikstv Beste hilsen, Filip
Vi opplever nett-tilgangen som merkbart tregere, og har problemer med bruk av What's appen. Det fulgte heller ikke med noen returlapp for den gamle ruteren, som vi ble lovet...
Hei, Heidi. Dette hørtes ikke bra ut. Hvis du fremdeles opplever trøbbel med internettet så ønsker vi gjerne å høre i fra deg slik at vi får forsøkt å ordnet dette for deg og sendt deg en returlapp. Det er også mulig å bestille returlapp via MinSide/appen hvis du ønsker det. Beste hilsen, Filip
Lite hastighet, hadde rask internett med Telenor, dere lovet meg samme men billigere, og fikk fra dere fiber 50! Seriøst???
Hei, Predro. Veldig kjedelig å høre om den uheldige oppstarten hos oss. Kontakt oss gjerne på [email protected] slik at vi kan forsøke å rette opp i dette med en gang. Håper å høre fra deg. Beste hilsen, Filip
Veldig dårlig ruter. Hadde telenor før å da hadde barna god dekning for å spille oppe å nede i huset. Nå henger spill seg opp å internett er ofte ikke tilgjengelig.
Hei, Lisa Dette hørtes ikke bra ut. Vi har et par forskjellige rutersystemer hos oss hvor en av de kan forlenge wifi-signalene i boligen. Kontakt oss gjerne på [email protected] slik at vi kan forsøke å løse dette. Beste hilsen, Filip
Når først omkopling og ruter kom på plass så har alt fungert meget bra. Men dere glemte å si opp avtalen med min tidligere leverandør, og det forsinket/fordyret prosessen.
Hei, Knut. Så kjekt å høre oppkoblingen gikk smertefritt. Vi bekalger at overgangen fra tidligere leverandør til oss ikke ble helt som forespeilet. Vi skal gjøre alt vi kan for at du forblir en fornøyd kunde hos oss i lang tid fremover. Ta gjerne kontakt med oss om det skulle være noe. Ha en nydelig dag videre! Beste hilsen, Filip
Selger gir feil opplysninger. Nesten umulig å komme fram på telefontjenesten. Fortsatt ikke fått koplet til Rikstv etter ei uke pga feil tilsendt mteriell. Purret og skulle sende nytt - glemt. Ny purring og håper på at riktig materiell kommer selv om det virket som chatter ikke helt forsto.
Hei, Kjetil. Så leit å høre om den turbulente oppstarten hos oss. Dersom dette ikke allerede har løst seg kan du alltid komme i kontakt med vårt kundesenter eller hjelpesider i vår splitter ny app. Håper vi hører fra deg slik at vi får løst dette. Beste hilsen, Filip