Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til NextGenTel Bredbånd
2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
74
av 88 innen
bredbåndsleverandør
24%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"3 mnd siden bestilling, purret i dag, fikk ny koblingsdato om 1mnd. :("

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Goggen for 20.03.2020 13:35

NextGenTel Bredbånd har totalt 944 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"3 mnd siden bestilling, purret i dag, fikk ny koblingsdato om 1mnd. :("

Bestilte 23/12-19, fikk oppkoblingsdato 12/3-20. (Laang ventetid..) Hørte ikke mer. Purret på nå 20/3. Fikk høre at det var et problem, ble lovet ny oppkoblingsdato 30/4-20.. Ingen tilbakemeldinger eller spørsmål underveis så langt.

Bytt.no
"3 mnd siden bestilling, purret i dag, fikk ny koblingsdato om 1mnd. :(" skrev Goggen om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Goggen og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Toppers"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har bare vært i kontakt her fordi jeg måtte ta meg av økonomien til en annen kunde av Nextgentel. Servicen var enestående, og jeg vet fra kunden selv at han er svært fornøyd med selskapet.

John Å. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Bra, mye bedre enn i gamle dager😉"
1 syns denne omtalen er nyttig

Imøtekommende, hyggelig og visste hva han snakket om.

Jim F. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Bredbånd"

Dritt, kan ikkje levere meg bredbånd men alle naboer har, men ingen kan levere til meg, uhørt.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
20.03.2020 22:27
Hei Jim, Det høres ut som du har vært i kontakt med flere leverandører og fått avslag, til tross for at naboene dine har nett. Du har gjerne fått en forklaring på dette og forhåpentligvis et alternativ tilbud. En mulighet er mobilt bredbånd gjennom Telio. Antageligvis så er årsaken til at du ikke får levert fast nett forbigående og jeg håper du forsøker igjen senere. Hilsen Samuel i NextGenTel
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Manglende overgang til CanalDigital!"

Har vært uten Tv og Internett signaler i en - 1uke og etter gjentatte tlf til Kundeservice klarer dere IKKE Å KLARGJØRE LINJEN så Canal Digital kan overta. Lovte å ringe tilbake idag kl. 10.00, nå er kl. 12.30 Synes dette er en Amatørmessig behandling av kunde, er frustrert..!

Svar fra NextGenTel Bredbånd
20.03.2020 13:29
Hei Arild. Kjedelig å høre at overgangen til Canal Digital ikke går sømløst slik den skal. Siden jeg ikke kan søke opp kundeforholdet basert på denne anmeldelsen kan jeg kun svare generelt at vi ikke står som et hinder i forbindelse med et leverandørbytte. Såfremt bestillingen hos Canal Digital står på samme person som hos oss vil byttet gå gjennom. Dette er en kontrollert prosess som styres av en offentlig tredjepart.
NextGenTel Bredbånd har totalt 944 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR