Bestilte 23/12-19, fikk oppkoblingsdato 12/3-20. (Laang ventetid..) Hørte ikke mer. Purret på nå 20/3. Fikk høre at det var et problem, ble lovet ny oppkoblingsdato 30/4-20.. Ingen tilbakemeldinger eller spørsmål underveis så langt.
Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Goggen og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Jeg har bare vært i kontakt her fordi jeg måtte ta meg av økonomien til en annen kunde av Nextgentel. Servicen var enestående, og jeg vet fra kunden selv at han er svært fornøyd med selskapet.
Imøtekommende, hyggelig og visste hva han snakket om.
Dritt, kan ikkje levere meg bredbånd men alle naboer har, men ingen kan levere til meg, uhørt.

Har vært uten Tv og Internett signaler i en - 1uke og etter gjentatte tlf til Kundeservice klarer dere IKKE Å KLARGJØRE LINJEN så Canal Digital kan overta. Lovte å ringe tilbake idag kl. 10.00, nå er kl. 12.30 Synes dette er en Amatørmessig behandling av kunde, er frustrert..!
