Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 681 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 681 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#13
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#13 av 83 bredbåndsleverandører
32%
Middels
32% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 681 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
322
209
126
135
889
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 681 verifiserte omtaler på Bytt.no

Jalla!

Omtale av  Alf J. B

Man burde vel egentlig kun betalt halve regningen, da nettet ikke er oppe mer enn halvparten av tiden. Styr unna!

Svar fra NextGenTel Bredbånd
13.09.2019 14:57

Hei Alf, Nettet skal ikke være oppe kun halvparten av tiden. Ved feil på forbindelsen skal vi rette opp i dette og du får refusjon fra du meldte inn feilen til den er rettet. Dersom ikke feilen allerede er rettet håper jeg du tar kontakt så snart som mulig så skal vi finne ut av det sammen. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Angrerett

Omtale av  Magni M

Angret dagen etter bestilling. Det ble trenert på alle måter. Ikke kom jeg igjennom på e-mail og ikke på min side. Telefonkø sto jeg i til stengetid (1,5timer) Nå får jeg gebyr på kr 2500. Fordi de har utelatt angreretten min på 14 dager, og kalt det en hasteordre.

Dårlig!

Omtale av  T

Dårlig forbindelse, dårlig service og dårlig informasjon! Vanskelig å forholde seg til... Har sagt opp!

Frustrerende og håpløst

Omtale av  Adrian

Ble kunde i starten av Juli og kjøpte dyreste linje. Denne leverte ikke til forventningene så jeg valgte å nedgradere samme måned. Fikk faktura for 3 måneder, denne var for den linjen jeg hadde før jeg nedgraderte. Fikk beskjed om å betale den så ville jeg få tilbake pengene. Nå 3 måneder senere har jeg ikke fått tilbake mellomlegget, og fått ny faktura på samme beløp. Det vil si at jeg nå har betalt 6 måneder (ca 600kr) for noe jeg ikke har. Den linjen jeg har koster 299 kr i måneden, men jeg betaler nå 399 kr i måneden. Har vært i kontakt med kundeservice 5-6 ganger uten noen løsning.

Lite løsningsorientert!

Omtale av  Elin T

Ved problemer går de rundt grøten. Ikke konkrete tilbakemeldinger. Laaaaang tid på løsning av problemer. Vært uten nett i snart en mnd og de skal hjelpe så fort som mulig.... ANBEFALES IKKE. Nå leter vi etter alternativ leverandør!

Svar fra NextGenTel Bredbånd
03.09.2019 09:32

Hei Elin. Vi skal være tydelige og gi en konkret tilbakemelding som du kan forholde deg til. Jeg beklager at det ikke har vært tilfellet for deg og ulempen feilen medfører. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dersom du vil ha internett levert raskt, så velg en annen leverandør

Omtale av  Suzanna

Veldig dårlig. Har ventet siden startet av juni på bredbånd. Jeg bor sentralt i en av Norges største byer. I dag er det 27 august. Har fremdeles ikke fått internett. De sier at vi må bare vente, og at de ikke glemmer oss. De skylder på manglende montører. Men vi ringte montørselskapet og de sier at de aldri fikk noen bestilling. Men nextgentel ber oss ihvertfall vente. Vi føler vi har vært tålmodige lenge nå. Vi kommer nok til å slutte av bestillingen, og bruke en annen leverandør.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
28.08.2019 10:38

Hei Suzanna. Dumt å høre at du ikke har fått levert bredbåndet enda, vi ønsker selvfølgelig å installere hos deg raskest mulig. Det har dessverre vært utfordringer i sommer med ny installasjoner pga mye feil medført av uvær. Vanskelig for meg å svare på hvorfor du fikk denne beskjeden av montørselskapet, men for å være på den sikre siden kan du ta kontakt med oss slik at vi kan dobbeltsjekke. Leveringstiden vil være lik hos andre leverandører hvis du bestiller på samme type teknologi slik at om du avslutter bestillingen hos oss og bestiller hos noen andre, må du starte hele prosessen på nytt. Håper du gir oss muligheten til å kunne ferdigstille installasjonen av bredbåndet ditt. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Nettet er nede flere ganger daglig

Omtale av  Svein O. L

Har vært fornøyd tidligere det siste året har nettet vært nede jevnlig. Fikk stadig SMS om at det var tekniske problemer i mitt område. Tok 6 dager før det var oppe å gikk igjen. 25.08 er det nede igjen.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
28.08.2019 10:37

Hei Svein. Det var dumt å høre at du har opplevd problemer med linjen den siste tiden. Dersom du ikke har fått beskjed om tekniske problemer i området nå og fortsatt ikke har internett, må du ta kontakt med oss slik at vi kan få meldt inn feilen hos deg. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

NextGenTel Bredbånd har 1 681 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR