⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert desember 2024
NextGenTel
3.2
2 200 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 200 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 200 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
194
982
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 200 verifiserte omtaler på Bytt.no

Noe av det værre jeg noengang har vært borti!

Omtale av  Ann

Jeg mener virkelig det jeg skriver her: -Til alle som vurderer NextGenTel, IKKE gjør det. Dette er noe du kun vil andre på. Til tross for at du benytter angrett, sender di ut regning på regning, sant inkassovarsel, o.l -Når du prøver å kontakte dem, er di overholde ikke lysten på å høre på noe du har å si. Og ikke bryr di seg på noen måte. -Så jeg anbefaler alle som kan å holde seg på lang unna NextGenTel som mulig!

Svar fra NextGenTel
25.05.2023 15:49

Hei Ann, Så trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Jeg kan love deg at vi både bryr oss og er interessert i å høre hva du og andre som kontakter oss har å si ❤ Uten at jeg kjenner detaljene i saken din håper jeg at det løste seg til slutt 😊 Ønsker deg en fortsatt fin dag! /Christian

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Er blitt for dyr

Omtale av  Ivan

Helt grei leverandør men har blitt altfor dyr(589kr for ei 50 linje)

Svar fra NextGenTel
11.05.2023 14:30

Hei Ivan, Det er hyggelig å høre at du er, som jeg tolker det, fornøyd med selve tjenesten i seg selv. Det setter vi pris på. Når det kommer til kostnaden så har jeg ingen problemer med å forstå at summen isolert sett kan oppleves som høy. Uten å gå inn i alle detaljene så er det flere faktorer som påvirker prissettingen på tjenestene våre. Men det jeg, med stolthet, kan si er at NextGenTel hver eneste dag jobber for å presse prisene NED! Vi er en utfordrer til de største aktørene, og tar jobben som prispresser i markedet. Dette gjenspeiles i at vi, i hele 13 måneder på rad, har vunnet bytt.no sin egen pris for Billigste Fiberbredbånd. Vi vinner også prisen for Beste Fiberbredbånd, som er en kombinasjon av pris og kundeomtaler. Vi fortsetter selvfølgelig å presse prisene for deg og alle andre kunder, og håper at du fortsatt vil være fornøyd med tjenestene vi leverer. Ha en fin dag videre. Mvh Christian

Til å stole på

Omtale av  Øyvind J

Stabil, sjeldent med nedetid. Enkelt å ta kontakt. God kvalitet.

Svar fra NextGenTel
11.05.2023 14:37

Hei Øyvind, Veldig hyggelig med gode tilbakemeldinger, det setter vi stor pris på! At vi skal være til å stole på, at du som kunde kan stole på at vi leverer høy kvalitet, åpenhet og tilgjengelighet til deg, er forankret i vår strategi. Da er det ekstra hyggelig å høre at din opplevelse er nettopp dette. Vi jobber på for å fortsatt levere stabile tjenester og være "en på laget" som du kan stole på, også i fremtiden. Ønsker deg en fortsatt strålende dag! Mvh Christian

Skyhøye gebyrer + ustabil tjeneste! 🥵

Omtale av  Shr2814

Vil rett og slett anbefale å bytte til noen andre; voldsom ventetid på kundeservice + urimelig høye gebyrer! 🤨

Svar fra NextGenTel
11.05.2023 14:45

Heisann, Kjedelig å høre at du har slitt med å komme igjennom til kundeservice. Det skjønner jeg godt kan være frustrerende. Et tips på veien kan være å registrere din henvendelse via chat´en vår, så tar en av våre dyktige medarbeidere på kundeservice kontakt med deg så snart de kan :) Nå kjenner jeg ikke til detaljene knyttet til gebyrene du nevner, men jeg kan ihvertfall si at vi setter åpenhet høyt i NextGenTel. Det betyr at du som kunde ikke skal få ubehagelige overaskelser med f.eks skjulte gebyrer eller ekstra kostnader knyttet til tjenestene vi leverer. Derfor er alle våre priser, og eventuelle gebyrer, åpent og tilgjengelig - også før man blir kunde hos oss. Hvis du allikevel opplever at noe ikke stemmer så tar du dette også med kundeservice, så skal du få god hjelp der :) Jeg håper dette var nyttig, at du kontakter oss og får den hjelpen du trenger. Og ikke minst, takk for tilbakemeldingen, det hjelper oss til å stadig bli bedre på de tingene vi trenger å jobbe med! Ønsker deg en fortsatt strålende dag! Mvh Christian

Prøvd i dagevis å komme fram til kundeservice

Omtale av  Nonononono

Styr unna! Det er umulig å komme fram til kundeservice. De har sendt faktura på kr. 19 etter at abonnement er sagt opp. Fikk tak i faktura avdelingen, men de sa at de var driftet av et ekstern selskap og ikke kunne løse problemet.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Et grusomt dårlig firma som ikke har noe kompetanse og har dårlig kundebehandling og lurer kundene

Omtale av  Åse

De klarer ikke å fikse nettet vårt på to døgn og lover at det skal komme reparatør som ikke kommer. Vi har den siste måneden vært uten nett i12 dager. Evighetsventing på telefon og så stenger de telefonen på kundeservice 18.15 som skal være oppe til 21.00!!!!!

Kundesupport

Omtale av  Gøran

Veldig ustabilt og for å komme til kundesupport tar evigheter, uansett velger du chat eller telefon ventetid er minimum på 30 min. Hjelper lite på prisen når du får ikke hjelp når du trenger det første muligheten etter bindingstid er ferdig går tilbake til Telenor. Telenor i hvert fall fikser ting og har nett garanti.

NextGenTel har 2 200 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR