NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vil mest av ALT klage på kundeservicen. Ringt de minst 18 ganger for å forklare dem at vi trenger en montør hjem for å legge inn en telefonlinje og de skulle ta kontakt ! Ikke hørt noenting etterpå! Fikk først beskjed om å kontakte et fem sifret nummer jeg fikk av nextgentel og måtte krangle meg til med montøren for å få lagt inn en telefonlinje og at dette hastet men de kunne ikke komme før om 2 uker!!! Ringte nextgentel opp att og de lovet å ordne opp i dette fortest overhodet mulig da vi har mottatt ruteren og nettet ligger allerede klart!! Angrer på at jeg valgte dere som vår nettleverandør og kommer til å gå til konkurenten deres i morgen tidlig. Lykke til videre og styr unna
Ble lagt til som kunde mot min vilje og tok nærmere 6 mnd og utallige telefonsamtaler for å få ordnet opp i det.
Ekstremt dårlig kundeservice og mye nedetid. Vil absolutt ikke anbefale dem til noen!
Heilt håplaust. Manglar nett ofte, streame går ikkje an. Har snakka med dei utallige gongar, utan løysing.
Verste selskapet, ingen form for kommunikasjon innad og det skulle ta meg nesten et halvt år å få si opp abonnementet da de ikke fører noe form for informasjonen videre. De nekter nemlig å la meg si opp avtalen. Hver gang jeg er inne å sjekker om avtalen er avsluttet er det en ny person som ikke finner noe logger fra tidligere samtaler. Denne gangen avsluttet kundeservice samtalen uten svar. Fraråder alle NextGenTel på det sterkeste!
Det tar usedvanlig lang tid for NextGenTel å rette opp feil når vi ikke har internettforbindelse. Det er mange ganger dette har skjedd. Nå har det skjedd igjen og som vanlig trenger den tekniske avdelingen en evighet på å rette opp feilen. Dere har hyggelige ansatte på telefonen, men det de sier henger ikke sammen med det dere gjør for å rette opp feilen.
I følge selger av abbonementet skulle gå av seg selv og det skulle ikke være noe dobbeltfakturering, nextgentel fikk fullmakt til å si opp Telenor abbonementet. Hva skjedde: Jeg fikk 2 måneder med overlappende fakturaer. Etter at jeg har dokumentert dette i detalj har de fortsatt ikke ordnet opp.