NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ekstremt dårlig kundeservice og mye nedetid. Vil absolutt ikke anbefale dem til noen!
Heilt håplaust. Manglar nett ofte, streame går ikkje an. Har snakka med dei utallige gongar, utan løysing.
Verste selskapet, ingen form for kommunikasjon innad og det skulle ta meg nesten et halvt år å få si opp abonnementet da de ikke fører noe form for informasjonen videre. De nekter nemlig å la meg si opp avtalen. Hver gang jeg er inne å sjekker om avtalen er avsluttet er det en ny person som ikke finner noe logger fra tidligere samtaler. Denne gangen avsluttet kundeservice samtalen uten svar. Fraråder alle NextGenTel på det sterkeste!
Det tar usedvanlig lang tid for NextGenTel å rette opp feil når vi ikke har internettforbindelse. Det er mange ganger dette har skjedd. Nå har det skjedd igjen og som vanlig trenger den tekniske avdelingen en evighet på å rette opp feilen. Dere har hyggelige ansatte på telefonen, men det de sier henger ikke sammen med det dere gjør for å rette opp feilen.
I følge selger av abbonementet skulle gå av seg selv og det skulle ikke være noe dobbeltfakturering, nextgentel fikk fullmakt til å si opp Telenor abbonementet. Hva skjedde: Jeg fikk 2 måneder med overlappende fakturaer. Etter at jeg har dokumentert dette i detalj har de fortsatt ikke ordnet opp.
Kundeservice -1, Kan ikke sies opp routerleie! -1, Pris og internett hastighet 1. TOTALT -1.
Kundeservice er ikke-eksisterende. Hastigheten er på langt ifra det den skal være. Utrolig irriterende! De solgte oss `løsninger` som ikke fungerte. Da vi klagde måtte vi Kjempe hardt for å bare få refundert våre merkostander i direkte relasjon til `tilleggstjenesten`. Jeg tror det har ‘kokt’ over for oss flere ganger. Og vi bruker ikke det i dialog med leverandører. Hold dere unnå!