Har flere fiber linjer til hus grunnet leilighet. Hver gang abonement fra leietaker avsluttes stenger eller forandrer de mitt eget abonement. Etter mye om og men sier de dette er rettet på, men med helt annen hastighet en det jeg betaler for. I tilleg registrerer de router som jeg ikke har. Nå bytter til annen leverandør og kommer aldri til å bruke Nextgentel igjen.
Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Frank og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Nei bare Nei det går faen ikke an å leve med brebånd 60.jeg har aldri hatt så mye hat som når fotball kampen stopper
Nextgentel tok over leveransen av internett før oppsigelsestiden hos telenor var utløpt så jeg må betale både Telenor og Nextgentel. Ingen forståelse hos Nextgentel kundeservice. Hastigheten er heller ikke noe å rope hurra for. Betaler for 1000/1000 - måler 595/758 direkte på router.
Veldig dårlig, detter ut daglig og holder ikke hastigheten vi betaler for. Anbefaler ikke folk å bytte til disse med mindre de ikke bruker internett i det hele tatt eller er avhengig å ha internett.
Uten internett på 19. døgnet nå, sitter i telefonkø et par timer daglig. Gir sjeldent tilbakemelding på ståa. Vet ingenting, skylder på Telenor.