Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
80
av 85 innen
bredbåndsleverandør
17%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Ny bruker av NextGenTel"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Aud H for 04.07.2019 14.39

NextGenTel Bredbånd har totalt 477 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Ny bruker av NextGenTel"

Møtte en hyggelig og tålmodig mann på kundeservice som hjalp meg å flytte fra Telenor til NextGenTel, så først nå starter mitt pc-liv i NextGenTel.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
09.07.2019 12.05
Hei Aud

Takk for din positive tilbakemelding, det setter vi pris på. Du må ha lykke til med ditt ny pc-liv hos oss og håper du trives her. Bare ta kontakt med oss om du trenger hjelp.

Håper du får en fin helg og en god sommer.

Med vennlig hilsen
Christian
NextGenTel
Bytt.no
"Ny bruker av NextGenTel" skrev Aud H om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Aud H og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Chanett L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Lei ekstra kostnader"

Lei av og få 70 i purregebyr hver mnd fordi jeg betaler fakturaene mine hver 30, men forfall er 10 på faktura hver mnd

Svar fra NextGenTel Bredbånd
09.07.2019 12.05
Hei Chanett.

Jeg skjønner godt at det kan være frustrerende, men vi har dessverre ikke mulighet for å flytte forfallsdato. En god løsning her, vil være at du betaler 2 fakturaer en måned slik at du ligger foran med 1 måned og dermed slipper dette purregebyr. Håper dette er en løsning som kan hjelpe deg.

Med vennlig hilsen
Christian
NextGenTel
Nils E. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Dårlig"

Holder ikke det dere lover. Vært uten TV og bredbånd i flere dager. Utrolig lang reklamasonsbehandling.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
09.07.2019 20.38
Hei Nils.

Leit å høre at du har vært uten TV og bredbånd i flere dager - det er noe vi tar alvorlig og aldri ønsker at kundene våre skal oppleve. Så snart feilen blir oppdaget jobber vi med å rette den - som regel må dette gjennom netteier.

Den lovpålagte svarfristen ved reklamasjon er 14 dager, men som regel svarer vi mye raskere enn fristen tilsier. Med mindre vi trenger å innhente flere opplysninger før du kan få ditt svar så blir saken behandlet i løpet av få dager.

Med vennlig hilsen,
Samuel
NextGenTel
Christoffer D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Utmerket service"

De få gangene jeg måtte ha ringt inn ordnes saken raskt og med god forståelse. Noe vente tid på telefonen, men ikke noe utover hva andre firmaer har av vente tid. Jeg har nå i flere år brukt NextGentel og jeg har aldri hatt noe spesielt å klage på. De 3 gangene på 4 år det har vert brudd/ uten nett har skyldtes noe på fiber linjen. Dette skulle vert en bedre varslings rutine på. En sms på fiberbrudd/arbeid på linjen/kabelen.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
09.07.2019 12.04
Hei Christoffer.

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi har gjort tiltak for å bli bedre på varsling ved kjente feil og driftsmeldinger, men kan alltid bli bedre. Jeg vil anbefale deg å laste ned vår nye app som vil gi bra oversikt over kjente feil eller vedlikehold på linjen. Etterhvert vil den kunne sende deg en push varsel ved feil dersom det er ønskelig.

Håper du får en fin sommer.
Med vennlig hilsen
Christian
NextGenTel
Carine M
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Alltid vært fornøyd"

Vi hadde Nextgentel bredbånd i mange år tidligere og var meget godt fornøyd med både kvalitet, stabilitet, pris og kundeservice. Dessverre ble det ikke mulig å levere samme kvalitet som tidligere etter at vi flyttet, så de siste 5 årene har vi hatt en annen løsning og til vår frustrasjon . Nå kan NextGenTel heldigvis levere fiber løsning til oss til lavere pris enn eksisterende leverandøren og da ser vi frem til et problemfritt kundeforhold igjen om ikke lenge.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
12.07.2019 23.29
Hei Carine.

Tusen takk for de flotte ordene. Ønsker dere velkommen tilbake og en god sommer!

Med vennlig hilsen,
Samuel
NextGenTel
NextGenTel Bredbånd har totalt 477 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR