Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NextGenTel Bredbånd
3.2
1 768 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
1 768 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#5
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#5 av 83 bredbåndsleverandører
34%
Middels
34% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 740 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
339
224
139
139
899
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 740 verifiserte omtaler på Bytt.no

For knapp kapasitet når mange brukere samtidig

Omtale av  Tore W. A

Har nå oppgradert til 10 mps, håper det gir litt raskere internett Responstid på ca 1 time for å få svar på min henvendelse er lite tilfredsstillende.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 10:05

Hei Tore Oppgraderingen skal nok gjøre at du opplever at nettet blir raskere, men pass på at opplastingshastigheten. Dersom noen enheter står på i bakgrunnen og laster opp, kan dette påvirke hele nettverket og skape treghet. Ventetiden er noe vi er klar over og selvfølgelig ikke ønsker. Vi jobber med tiltak for å bedre ventetiden. Kan anbefale å ta kontakt på chat, facebook eller via appen vår om det er lang ventetid på telefonen. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

60 min ventetid på kundeservice

Omtale av  Audun G

Det tar for lang tid å komme gjennom til kundeservice. De burde ha flere kundebehandlere på kundeservice.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 10:04

Hei Audun. Vi er klar over at ventetiden på telefon er lengre enn vi ønsker og vi jobber med tiltak for å forbedre dette. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Er levert et dårlig produkt.

Omtale av  Trond B

Etter en uke som kunde. Er jeg svært lite fornøyd med å ringe kundeservice (1-2 timer kø) elendig bildekvalitet samt en fjernkontroll som er løs innmat i og ser ut som den er fra et kinder egg. Fik også opplyst nå etter en uke at jeg hadde bindingstid på et år. Håper dere kan kansellere avtalen å la meg komme tilbake til Telenor

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 10:04

Hei Trond. Her virker det til at du har fått en dårlig start på kundeforholdet og det er sterkt beklagelig. Bildekvaliteten skal være god, men på enkelte kanaler opplever vi utfordringer som vi jobber med å få rettet så snart som mulig. Innmaten til fjernkontrollen skal ikke være løs, så ta gjerne kontakt med oss for å få tilsendt en ny. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Dårlig forbindelse

Omtale av  Reidar G

Kjenner ikke problemet utover at alt går tregt og vi blir kastet ut av nettet, og må bruke 4g.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 10:04

Hei Reidar. Slik skal det ikke være, jeg anbefaler deg å ta kontakt med oss slik at vi kan feilsøke problemet ditt. Du kan nå oss på chat, facebook, telefon eller appen vår. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Did not order it

Omtale av  Charles J

Ruter returned by Posten.no and now you tell me that it has not been returned. Very disappointed with NextGenTel.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 10:03

Hi Charles. Unfortunately packages that are not sent with a tracing ID is returned by Posten as we inform by e-mail when you're asked to return the router. As we want the router returned this is not something we take lightly. Until further notice all routers have to be sent with a tracing ID. Kind regards, Samuel NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

God kundeservice

Omtale av  Ninja

Hadde tenkt å bytte fra Telenor, men prisen ble ikke mer enn 100 rimeligere, og da tok jeg ikke sjansen på bakgrunn av all den negative omtalen jeg leste på nett. Min kundebehandler var meget informativ og serviceminded, så jeg følte meg godt ivaretatt med tanke på info og kunnskap om produkt. Valgte som sagt å ikke bytte grunnet pris.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 10:01

Hei! Fint å høre at du ble godt tatt imot. Jeg håper at du prøver oss ved en senere anledning. Ønsker deg en flott uke! Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Bredbånd bestilling

Omtale av  Behzad

Ny kunde, har ingen erfaring med Nextgentel. Må vente og se.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
14.08.2019 10:02

Hei Behzad Jeg håper du blir fornøyd med oss som leverandør. Bare ta kontakt om du skulle lure på noe. Du kan nå oss på chat, facebook, telefon, kontaktskjema og via appen vår. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

NextGenTel Bredbånd har 1 740 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR