Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor Bredbånd
2.1
744 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.1
Dårlig
744 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#77
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#77 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 746 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
49
41
67
108
481
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Lure kontrakter de ensidig kan forandre

Omtale av  Trond R

Hadde kontrakt om Bredbånd 75 hos Telenor som jeg var helt fornøyd med. Men plutselig ble den forandret til Bredbånd 100 som koster kr.740 mer i året. Jeg trenger ikke 100, men 75 finnes ikke mer. Liker ikke at Telenor gradvis tvinger meg til å betale for mer data - som jeg ikke trenger? Hva blir det neste? Kontrakter er ellers bindende slik de er inngått, men dette gjelder ikke kontrakter med Telenor. Telenor endre i mai også på «Alltid på nett» garantien. Nå får abonnenter av bredbånd bare gratis data på mobilen hvis internettforbindelsen svikter. Men det gjelder bare de som har mobil abonnement hos Telenor. Det har jeg ikke. Hvilken garanti som gjelder for alle oss andre sier Telenor ikke noe om. Jeg har spurt for 1 måned siden, men de har ikke svart.

Dårlig kundeservice

Omtale av  Johnny

Ringte opp telenor kundeservice til å fikse tregt nett og måtte vente 20 min for å snakke med noen. De spurte hvem som var eieren av abonnemanget og jeg sa vent litt og ikke 15 sekunder senere så avsluttet de samtalen

Telenor er ubrukelig

Omtale av  Aleksander B

Telenor klarer ikke å løse problemer. De leier inn folk uten nok kompetanse til å feilsøke, mens de på kundesupport ikke vet hva som skjer. Det er for lite kompetanse i firmaet og de bryr seg ikke noe om å hjelpe kundene sine. Kun mersalg.

Løgn.

Omtale av  Michael A. H

Laget en internettavtale via koaks 300/50 linje og skulle høre fra den ila 2 uker, over 2uker har gått så ringte inn og spurte om status. Fikk da beskjed at dette kan ikke vi levere men om vi betalte 2000 for graving tio fiber skulle vi få det til... du gjettet riktig! Vanlig pris. Ikke noe form for kunde service eller kompensasjon, bare en kald skulder og total ansvarsfraskrivelse!

Bra, men dyrt. Dårlig utstyr.

Omtale av  Ole K

Nettet er stort sett veldig stabilt og driftsmeldinger blir stort sett lagt ut når noe skjer. De ruteren de tilbyr holder ikke mål til et moderne hjem med mange enheter på samtidig. Deres DNS er heller ikke opptimal, fikk bra gevinst av å bytte. Og de er i ferd med å prise seg ut av markedet. For 1000/1000 tar de 1249,- Homnet tar 499,- for det samme. Venter bare litt med å bytte da Homnet er helt ferske i området og sikkert vil ha noen barnesykdommer i starten.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

"Elendig kundebehandling med løgn etter løgn i ET og HALVT ÅR!!

Omtale av  Alex

Dårligste bredbåndet jeg noen gang har hatt og den dårligste kundeservicen jeg noen gang har opplevd. Fraråder ALLE å bytte vekk fra dette drittet! Hvis du har problmer så er det ingenting de kan hjelpe deg med. De er snille og grei på telefon men hjelper deg lite, de haler ut tid og håper på at problemet fikser seg selv eller at du går lei av å mase. Selgere jobber på provisjon. Man får ikke det man har avtalt på telefon. Installasjonen var likevel ikke inkludert. Installatører la opplegg til internett inn i sikringsskapet. I følge en elektriker jeg snakket med, skal det ikke være slik. 300 mbit hastighet er blitt til 75 mbit hastighet. Kundeservice surrer. Holder ikke det de lover.

Notorisk ustabilitet og forferdelig kundeservice.

Omtale av  Frank P

Notorisk ustabilitet og forferdelig kundeservice. Har klaget i 15 år, men har fortsatt ustabilt nett fra Telenor. De bryr seg ikke om kundene.

Kjempe fornøyd

Omtale av  Per K

Dyktige montører som strekker seg så langt tiden deres rekker.

Endelig fiber desember 2020.

Omtale av  Tor

Etter mange år med Telenorproblemer på kobber og en lite ekspeditt og arrogant kundeservice så fikk bygda her fiber i desember 2020. Med TV pakke og 150/150 mbit så har det ikke vært noe problemer pr mai 2021 og derfor svært fornøyd. Alt fungerer uten at jeg har vært i kontakt med kundeservice. Jeg får håpe at jeg kan gjøre en grei deal med Telenor også etter bindingstid.

Søppel

Omtale av  Tom A. K

Dårligste bredbåndet jeg noen gang har hatt og den dårligste kundeservicen jeg noen gang har opplevd. Fraråder ALLE å bytte vekk fra dette drittet!

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Kundemishandling

Omtale av  J

Har Mobilt Bredbånd og har vært fornøyd de siste 12 årene, men nå er nettet plutselig svært tregt eller faller helt ut! Jeg forsøkte å få hjelp på Teleords nettsider, men det går bare i ring og ender opp med svinedyre og etter internasjonale omtaler, svært risikable Huawei rutermodemer man tydeligvis ikke kan stole på! Chatboten er festlig, men ikke mer enn det! Man må også betale samtalen til hjelpetelefonen, helt uten garantier! Man må altså risikere å betaler for en vare man på forhånd ikke vet prisen på, og kan sitte igjen helt uten løsninger! Hjlepeapparatet i Telenor er helt ubrukelig, hvis man ikke vil betale seg ut av problemene, man etterhvert mistenker at Telenor selv står bak!

Forferdelig

Omtale av  Rokas S

De tvinger folk bruke sine egne elendige Huawey rutere som er ubrukelige. Av og til fungerer de av og til ikke

Kom dere vekk fra telenor, det er den værste opplevelsen du kan få.

Omtale av  Ole

Hvis du har problmer så er det ingenting de kan hjelpe deg med. De er snille og grei på telefon men hjelper deg lite, de haler ut tid og håper på at problemet fikser seg selv eller at du går lei av å mase.

Operatørtjenestens svar på Wish

Omtale av  Kim

Aldri bli lurt til å ta til takke med trådløs «bredbånd» Elendig hastighet til en skyhøy pris. Hvis man noen gang kommer frem til at «dette holder for meg» så bør man stille seg spørsmålet «trenger jeg egentlig internett i det hele tatt?» Anbefaler på det sterkeste å prøve alt man kan for å få en annen løsning fra en annen leverandør. For ikke å glemme, dems helt egne kundeservice, så langt man kan kalle det service. Skulle man gitt stjerner for arroganse og elendig kundebehandling så hadde de fått full pott av meg.

Katastrofal dårlig kundeservice - bare rot

Omtale av  Svein A. A

Bestilte fiberabonnement for tre uker siden. Kontaktet Telenor etter en uke siden jeg ikke hadde fått noe ordrebekreftelse. Bestillingen min var da ikke registrert og forsvunnet i "et sort hull". Hadde også bestilt T-Wee og boks med opptaksfunksjon (som jeg presiserte). De klarte å sende boks UTEN opptaksfunksjon. Har etter et uendelig antall henvendelser sagt at jeg trenger en fiberboks for å få alt opp å gå. Fiberkabel ligger inn til huset fra tidligere (men ingen fiberboks/modem). Etter ytterligere to uker med utallige henvendelser er dette fortsatt ikke ordnet. Har imidlertid mottatt router, men hva hjelper det når jeg ikke har fiberboks/modem. Fikk før helgen bekreftet at "feilen" imidlertid var registrert og Eltel hadde fått ordren. Fikk imidlertid vite i dag morges at ordren hos Eltel var blitt kansellert siden "linjen var blitt testet og funnet i orden". Så nå har jeg fiber til huset som er ubrukelig på grunn av at Telenor etter tre uker fortsatt ikke har klart å sende en montør for å sette opp en fiberboks/modem!!!

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Klarer aldri å utføre det de lover på telefon.

Omtale av  Geir

De klarer ikke å si når fiber kan legges inn, montør ringer ikke som lovet, tilbud gitt på tlf og sendt på mail samsvarer aldri, ventetiden i tlf er uendelig lang, prisene for å legge inn fiber er mye høyere enn konkurrent, samme med månedsleie, de klarer ikke å legge inn tilbud slik at neste operatør kan finne tilbudet når du ringer. Det er nesten uforståelig at det er mulig å rote så mye.

Telenor Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR