Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Noe høye priser. Veldig stabilt nett. Lett tilgjengelig kundeservice. Gode rabatter til borettslag.
Telenor lever opp til navnet sitt, høy pris og ELENDIG service. Styr unna!!
Telenor øker mnd avgift på abonnement 19 dager etter at tjenesten ble tatt i bruk. Tok kontakt med kundeservice i dag uten å få noen forståelse for klagen samt at kundebehandler ikke har kjennskap til avtalevilkårene til Telenor. Når bredbånd ble tatt i bruk koblet Telenor ned fasttelefoni og jeg var uten i noen dager. VÆR obs når hvis dere tenker på å inngå avtale med Telenor
Hakker jevnlig. Selgerne lyver om fastpris. Elendig kundeservice. Husk å ta kontakt med forbrukerrådet hver gang du blir snytt av Telenor.
Vi har snart en linje som er 40 år gammel, og det kan merkes. Nettet har blitt mer og mer ustabil etter årene. Ofte får vi 0,1mbs inn og 0,001mbs ut, som er ubrukelig tregt. Vi har ringt så ofte til kundeservice at de snart kjenner oss der oppe. Vi har sagt ifra flere ganger at linja begynner å bli dårlig, nå må dere gjøre noe her. Men tror du de gidder å bruke penger på oss og det lille nabolaget vårt? Nei da, det gjør dom ikke! De har til og med sagt, at de ikke klarer å finne på flere løsninger. Og at hvis det fortsetter sånn, er muligheten tilstede at linja blir stengt av! Beklager Telenor, men vi betaler full pris for internettet, samt aksepterer vi hver eneste pris økninger hver måned. Fordi andre får fiber. Skam dere!
Deres behandling, spesielt av eldre kunder uten teknisk forståelse er helt forkastelig. De som jobber der virker ikke som de har tekniskkunnskap i det hele tatt, å henviser til "Telenor Eksperten" som er svin dyrt. OBS: De fraskriver seg ansvar for den "Trådløse" delen av Modem/Ruteren de leverer. Anbefaler alle å holde seg langt unna slike useriøse firmaer.
Langt unna hastighet lovet. Ping håpløs. Syntes det har blitt verre etter byttet til Telenor fra Canal digital, selv om det ikke burde være noe forskjell.
Etter nytt eierskap Canal Digital-Telenor godtok jeg et tilbud om kostnadsfritt økt hastighet av mitt bredbånd. Ba om å avslutte dette etter ca 3 timer med resultat kr. 18,- men ikke nok med det. De sa de måtte behandle meg som en "ny" kunde og derfor fakturere med forskudd på brebånd 3 mnd.??? Hva er dette for noe tull? jeg har hatt forhold til Canal Digital en årrekke uten vansker... Ble også informert ov ved omlegging fra Canal Digital til Telenor IKKE ville bli NOEN endringer i mitt kundeforhold
Jeg bor på Sandsli i en borettslag og vi har bredbånd, Canal Digital har nå bitt på Telenor før jeg brukt 50 MB/ps og det var helt nok for oss. Nå måtte jeg bitte hastighet på 100 MB og det er fortsatt dårlig! 1GB fil lastet i 30 minutter ned, Forferdelig! Før ventet jeg 10 minutter. De svindler folk.
Har nettopp flyttet og gått fra Get til Telenor. Kan så langt ikke si at jeg er imponert over det de leverer: - De krever forhåndsbetaling, hos Get gjør de ikke dette - Blir henvist til premiumnummer når jeg spør enkle spørsmål som kundeservice bør svare på - Får til tider 50 mbit linje når jeg betaler for 500 mbit
Jeg var kjempe fornøyd med fiber fra Telenor i mange år, men denne uke opplevde jeg negativ service fra dem siden. Klarer ikke å fikse internet i snart 5 dager og har ikke forklaring hvorfor de ikke kan fikse.
Jeg har blitt bare feil informert, de sier en ting til meg og gjør noe annet uten og informere meg. Eks, sa de at jeg skulle få nytt moden på garanti, som de skulle sende i posten. Etter 1 uke ringer jeg og etterlyser modemet. Da er den ikke sendt og jeg må betale 1300kr for ny. Det viser seg at min boks fungerer, så nå har jeg 2, og 14 dager uten nett. Det viser seg at det er en kabel borti gata det er noe galt med. De har lovet at mitt abonnement skal fortsette og gå på min adresse fordi det er en overtagelse. Dette har de heller ikke klart og holde. Det tar de 14 dager og få nettet opp igjen. Så atter en gang er jeg uten nett. Mistet tillit til de og skulle gjerne brukt noen andre leverandører. Anbefaler ikke Telenor til noen andre.
Tegna abonnement hos Telenor. Nettet ble vesentlig verre enn det var før. Ingenting er galt i.flg. kunde''service'', men ved å ringe et nummer til 26kroner per minutt kan de muligens hjelpe.. Er helt normalt at du ikke har trådløst nett to meter fra ruteren. I tillegg kan de fortelle at kjøpsloven gjelder ikke dem... Er det mulig å påstå fra et så stort selskap??
Bredbånd 5. Faller ut i timesvis. Utallige klager. Feilretting består kun i og kjøre en nettsjekk. "Nettet ditt er i orden" bla bla. Telenor setter bort feilretting til Eltel. Hva de gjør for betalingen fra Telenor kan man saktens lure på..Aldri hørt noe fra dem. Ingen spørsmål, ingen assistanse..
Klarer ikke å levere farten du betaler for. Hvis du trenger nytt modem klarer de heller ikke å sende dette til normal tid. Risikerer og vente i en mnd +/- før det dukker opp. I mellom tiden ringer vi flere ganger for å høre hvor den blir av. Og hver gang skylder de på teknisk feil, og at de skal sende med en gang. Skjerpings Telenor!!
For noen år siden var ikke Telenor villig til å akseptere at jeg ikke hadde fastnettforbindelse i det hele tatt. Feilen lå i nabolaget. Det tok en måned med løgner og merkelige påfunn før de sendte en reparatør. Nå har jeg nett med redusert hastighet, Telenor erkjenner dette, men firmaet de har engasjert for å vedlikeholde nettet i Bergen er nærmest umulig å komme i kontakt med. Hvis en likevel klarer å få avtaler med dem, blir de ikke overholdt. Det eneste de hittil har klart er å ta ned nettforbindelsen min fullstendig og uten varsel. Jeg har gjentatte ganger måttet ringe Telenors kundeservice for å få den opp igjen. Problemet gjelder trolig alle leverandører av fastnett-bredbånd som betjenes av dette servicefirmaet i Bergen.