Er nå uten nett på 3 uken. Telenor kan ikke si, langt mindre garantere noe om når skal få tilbake bredbånd tilgang
Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Bredbånd?
Gjør som Henrik B og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Bredbånd du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Fibernettet mitt konket ut, fikk etter mye mas operatør på besøk som skulle bytte kabel i gaten. Likvel ble jeg bombardert med automeldinger om at nettverket var i orden av Telenor samtidig som de lukket saken hver gang, så jeg måte ringe opp og forklar hver gang at det ikke virket. Kundesenteret nett blir også betjent av TV, som ikke vil svare og kun setter videre. Servicen er elendig med sure medarbeidere. Det er ikke mulig å bli satt til leder for avdeling, som ikke vil ha kundekontakt. Det er det absolutt verste av kundeservice jeg har erfart, og de evner heller ikke å fikse en enkel feil ved bredbånd.
Blir strupet på 10 Mbit, går akkurat med hjemmekontor, men pga høy ping er det umulig å game. Eneste telenor har å tilby her på landet.
I august jeg fikk ingen faktura fra Telenor i september jeg har betalt for fakturene det var inkassovarsel men jeg vet ikke hvorfor må betale kr. 430 ekstra for en forsinkelse faktura er det mulig?!
Borettslaget vårt bytta til Telenor for en stund siden, og etter det får jeg ikke sett program forfra. Å spille wordfeud er ikke enkelt, alltid tregt å sende tilbakemelding. DYRT, men varen de selger er dårlig! Styr unna!!!