Meny

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
83
av 85 innen
bredbåndsleverandør
8%
anbefaler
Telenor Bredbånd

"Søppel. Arroganse."

Omtale om Telenor Bredbånd skrevet av Css for 15.09.2020 20.14

Telenor Bredbånd har totalt 212 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Søppel. Arroganse."
1 syns denne omtalen er nyttig

De kuttet nettkablene våre uten å gi beskjed til nabolaget. Så der satt vi uten nett. Ringte for å høre hva som skjedde og fikk beskjed om at det var nede for vedlikehold, men etter noen dager så ringer jeg igjen når vi fortsatt er uten nett. De har tatt ned koax fordi det skal fases ut. Fair nok om man gir beskjed eller tilbyr et alternativ. I tillegg presterer de å FAKTURERE MEG for tiden jeg var uten nett og ikke minst sende kravene til inkasso. Forbanna møkkaselskap.

Bytt.no
"Søppel. Arroganse." skrev Css om Telenor Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Bredbånd?
Gjør som Css og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Ingen service. Ingen internett"

Flyttet til borettslag med avtale med telenor. Kontaktet kundeservice og har ikke fått modem på flere uker. Kontaktet kundeservice minst 3 ganger. Sier de skal fikse, men ingenting skjer. Ingen positive ting å nevne foreløpig. Internett gjennom kabel-tv. Blitt oppringt av montør, men ser ikke behovet for montør. Montøren har heller ikke modemet. Fikk pakke, men med ruter uten modem.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Får ikke hastighet som jeg betaler for."
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter mye varierende hastighet på fiberlinjen (betalte for 300Mbit, men fikk fra 5Mbit til 250Mbit) ble jeg lei og oppgraderte til 500Mbit. Nå får jeg mellom 60-300Mbit. Kundeservice sier at det ikke er noe galt med linjen, så feilen må ligge hos meg. Kjøpte derfor en ny ruter av Telenor. Kobler fra alt utstyr og har nå kun en 2 meters cat6 kabel fra deres ruter til pc. Samme resultat. Allikevel får jeg beskjed om at det ikke er noe feil på linjen. Har kontaktet Bergen Fiber, men de har ingen linje i vår gate. Prisgitt et firma som gir blaffen i kundene. Står nå på interesseliste til Bergen Fiber, og tar dette opp på neste veimøte i håp om at vi blir flere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Kuttet nettet umiddelbart tross nesten to måneders oppsigelse"

Ga melding om bytte av leverandør (til fiber), med sju ukers oppsigelsestid. Telenor kuttet nettet dagen etter (!) og har ikke vist evne til å få slått det på igjen, tross løfter om "hastesak". Jobben min er avhengig av nett. Katastrofal kundebehandling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Intet nett, ingen hjelp og få. Alltid på nett garanti gjelder tydeligvis kun telenor kunder."

Nettet er til tider ustabilt, men fungerer bra når det fungerer. Nå har vi sittet i en uke uten nett, og kundeservice er til liten hjelp. Ser ut som vi blir sittende enda en uke før vi får tilsendt nytt utstyr/det kommer montør.

Telenor Bredbånd har totalt 212 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR