Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Detter ofte ut og har langt lavere hastighet enn lovet. Når vi tar kontakt får vi beskjed om at de ikke kan se hva som er galt hos oss da det er en feil på linjen. Sånn har det vært i mange år.
Høy pris, og tregt ustabilt nett som ikke klarer TEAMS. De har ikke sett at de må bedre tjenesten.
Alt for dyrt, generasjonene før har gjort Telenor rike så de bør sette ned prisene på sine produkter, slik at de evnt. tjener mer pga. de for flere kunder.
God bredbånd, var ganske stabilt, men ser ut ganske dyrt.
Grei hastighet, 500mbit, men alt for dyrt. Sjekk andre aktører🙂
Dyrt å dårligt vedlikehold, bruker lang tid å fikse feil
Fikk ruter og antenne, men aldri internett. Fikk vage svar når jeg kom igjennom på kundeservice, men ingen løsning. Lovnad om reparatør som ikke kom. Lovnad om retting etter to dager, men ble ikke rettet. Skulle få nett fra 1 feb, men har ikke fått det enda 23 februar. Jeg har alltid vært trofast kunde hos Telenor, men nå er jeg veldig skuffet over hva det har blitt til.