Bredbånd

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
7
av 12 innen
bredbåndsleverandør
30%
anbefaler
Telenor Bredbånd

"Middels på det meste"

Omtale om Telenor Bredbånd skrevet av Sabotert for 05.01.2018 18.08

Telenor Bredbånd har totalt 33 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Sabotert
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Middels på det meste"
1 syns denne omtalen er nyttig

Liker ikke å være kunde her... Men... Selv om de er dyrest så er det ikke mye seriøst å bytte til som alternativ, de fleste selskap er makkverk uten like, spesielt nextgentel, folk burde stå i gapestokk på torget hver helg!

Bytt.no
"Middels på det meste" skrev Sabotert om Telenor Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Bredbånd?
Gjør som Sabotert og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt, utilgjengelig og dårlig"

Dårlig eller ingen kundeservice, dyrt i forhold til ytelse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Variabel Mbits / mange svar, ikke ofte en får forståelse, de bare viser til minste Mbits"
1 syns denne omtalen er nyttig

Den bra siden er at bredbåndskontakten er stabil. Men jeg gikk ned fra bredbånd 16 til 10 etter anbefalinger fra Telenor siden de sa jeg fikk det samme. Dette ender opp med at de kan gi alt fra 6 - 20 Mbits. Jeg får maks 12 Mbits som jeg trenger for å streame tv serier og være på nett samtidig. Jeg må ringe ofte og det er fortvilende å ligge på 6-7 Mbits og det er ikke mulig å se på tv uten at det stopper streamingen etc. En får alle forklaringer inkl. våt grunn. Jeg har hatt en gang 6 måneder med 12 Mbits, og grunnen var at Telenor sette en måling på mitt bredbåndsabonnement. Siden det har jeg gitt opp og håper at jeg av og til skal få 12 Mbits. Meste av tiden fungerer de som da jeg hadde oppringt modem, selv om en betaler for noe bedre.

Jeg skulle ønske at Telenor fulgte litt mer med på linje mengden Mbits. Slik at kunden ikke får disse problemene. Jeg har alltid vert trofast telenor kunde i mange 10 år. En gir bare opp å ringe hver gang til kundeservice.

Marianne L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Tilstrekkelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fornøyd med tilbudet Telenor har til kundene. Telenor sitt ADSL abonnement er billig og bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ekstremt dårlig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg og min familie har hatt (s)T(j)elenor fiber i ca 5 år. Har ALLTID hatt problemer med ustabil linje, lav hastighet og en haug med driiit jeg ikke engang orker å nevne. Har nå 100mbs uten at det hjelper på noe som helst. Kan ikke spille online dersom noen ser på Netflix samtidig. I tillegg sier Telenor support at alt er som det skal være, for senere å innrømme feil på både server og sentral som vi og 7000 andre brukere er koblet til. Men når "feilen er rettet" er det fortsatt like ille. Omg som jeg angrer på at vi valgte stjelenor.

Telenor Bredbånd har totalt 33 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no