DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde forferdelig opplevelse med DNB skadeoppgjør avd. De begynte med å gi meg skylden for ulykke (jeg ble påkjørt) Ukesvis med kverulerende ansatte som var særdeles lite behjelpelig, korte åpningstider på tlf og laaang ventetid når jeg ringte. Da jeg endelig fikk takstmann som jeg hadde krav på kom å så på skaden (etter en mnd uten bil!) så avgjorde han ila ca 3min at ulykken umulig kunne være min skyld. Helt elendig fra ende til annen...
Konkurransedyktige priser og velvillige konsulenter som matcher andre selskaper. Selv med fagforeningsrabatter.
DNB sin automat for å sile/rettlede samtaler er ikke kundevennlig. Den oppfatter ikke ord klart nok, og etter gjentatte repetisjoner av ord uten resultat er min tålmodighet slutt.
Får verken kvittering ved innsendt forsikringsak, ingen tilbakemld på ukesvis. Når jeg ringer de får jeg beskjed om å legge inn alt på nytt. Gjør dette, men får fortsatt ingen tilbakemld etter flere uker. Meget dårlig. Benytt heller et selskap som prioriterer god kundeservice!
En moped med ny motor og alle deler ble demontert av tyver og saken ble anmeldt og registrert i selskapet. Ble etter lang tid ringt opp av en takstmann muligens fra Trondheim og ikke lokalt fra Arendal om å ta saken. Han ba meg sende bilder av mopeden og ringte samme dag tilbake med at den var skitten og prisen de kunne tilby er under egenandel. Han var ikke engang interessert om å hente in opplysninger om nye deler som ble investert. Skal aldri mer benytte meg av DNB.
Dette ikke greit. Kjørte på et rådyr. Fikk beskjed om å skaffe meg time på verksted. Valgte Bertel O Steen. Alt ordnet på noen dager. Bilen fikset perfekt. Jeg fikk leiebil noe som er svært ok for en som er handikappet. Ble kjørt til utleiefirma. Intet bonustap.
Ikke hatt noen problemer, ønsker å bytte selskap da DNB forsikring har blitt Fremtind og de har ikke noen særlig gode omtaler.
DNB er gode på forsikring, "Men" når man går opp i bonus burde det merkes i lommeboka noe det altså ikke har gjort hos DNB! Dette er for meg merkelig, og de begrunner det med at det har vært mye utgifter fordi det har vært mye ulykker! Hva behager, det skal vell ikke jeg som kunde lide under ved bonus hopp oppover...
Bør bli betre på kundeoppfølgjing. Me betaler mykje kvar mnd. for å forsikre hus, bil, reise etc., men viss me ein sjeldan gong må nytte oss av forsikringa så stig den månadslege innbetalinga. Dette tykkjer eg er urimeleg!
Helt elendig!! Du kan sende inn sakspapirer om igjen og om igjen. Du for automatisk bekreftelse melding på mottatt. Så påstår de at de ikke har mottatt og bare slutter å svare. Verste selskapet jeg har vært i. Bytter tilbake så fort som mulig.
Opplevd å betalt forsikring i flere år som fast kunde, men forsikring dekker ikke når man først er utsatt for tyveri. Fraskriver seg ansvar og bryr seg ikke om kundens opplevelse. Fraråder andre å ha DNB forsikring, og bytter selv med det samme til et av selskapene som har bedre anmeldelser.
Jeg er fornøyd i samarbeid med DNB. Raskt og enkelt kontakt med konsulenter, alle opplysninger er klar og lett til forstår for at unngå misforståelse.
Bra forsikringer. Noe dyr. Vanskelig å få tak i kundebehandler. For mange valg på callcenter.
Jag er nøyd med DNB forsikring og jag forsekert min hus.
Varierte forsikringsalternativ med god dekning. Relativt dyre forsikringer.