Forsikring

DNB Forsikring omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
16
av 23 innen
forsikringsselskap
54%
anbefaler
DNB Forsikring

"Svak tjeneste"

Omtale om DNB Forsikring skrevet av Thomas for 25.06.2018 09.41

DNB Forsikring har totalt 271 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Svak tjeneste"
1 syns denne omtalen er nyttig

Venter fremeldes på status på skadesak, straks 3 måneder etter opprettelse.
Når det blir forespurt status på epost får man aldri svar, og om man ringer inn på skade-nummeret får en kun beskjeden om "Jeg skal ta det videre med saksbehandler, hadetbra"...

Bytt.no
"Svak tjeneste" skrev Thomas om DNB Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Forsikring?
Gjør som Thomas og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ingen oppfølging ved melding av skade, kun et dårlig svar på mail etter 6 dager"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig lett å flytte over til DNB.
DNB vil tydeligvis bare ha betalende kunder, men er umulig å få tak i når problemer oppstår.

Torgrim B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Mener den er god, men har ingen erfaring med andre"

Ikke enkelt å få personlig kontakt eller veiledning etter at de kuttet lokale kontorer

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ventetid telefon"

Elendig kontaktmulighet! Har en sak som haster litt og prøver derfor ringe. Satt 1/2 time i telefonkø kl 11.45 til 12.15, måtte gi meg da pga var på jobb. Prøver på nytt hjemmefra, begynte for 15 min siden, tlf svarer sa 1 min ventetid, men venter fortsatt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Styr unna dette forsikringsselskapet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk laget en avtale om forsikring for min bedrift i 2012. Både de og jeg har skrevet under på avtalen. I 2018 har de så funnet ut at jeg ikke har en slik forsikring som vi har skrevet under på fordi noen i deres bedrift har funnet ut at jeg har sagt opp avtalen min. Dette til tross for at jeg har alle papirer i orden. Vil nå måtte få dette vurdert i finansklagenemnda. Har alle mine andre forsikringer i Storebrand, og det er en helt annen service der generelt. I DNB opplever jeg saksbehandleren som arrogant, og han overholder ikke avtaler i det hele tatt. Han sier han skal ringe tilbake, men gjør det ikke, han sier han skal sende meldinger innen en frist, men overholder ikke dette. Jeg måtte ta kontakt med lederen for hans avdeling for å få svar i det hele tatt. Jeg har ikke i mitt liv opplevd noe lignende så har du mulighet ikke benytt deg av tjenester hos DNB forsikring. Hilsen kunde organisert gjennom akademikerne.

DNB Forsikring har totalt 271 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no