Eika Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dårlig kundeservice, vanskelig å benytte seg av deres hjemmeside, og typ ingen menneskelig touch i deres skadehåndtering.
Kontaktpersonen er i samme bygg som banken min, alltid tilgjengelig og rask med å gi gode tilbakemeldinger og følle opp. Kunde telefonen hos Eika er også enkel å grei, kort ventetid og god service
På ferie. Grisgrendt. Bil må på verksted. Lurte på om jeg fikk dekket taxi fra innleveringssted til hjem. Og tilbake når bil når den er reparert. Får ingen hjelp. Her går ingen offentlig kommunikasjon. Er dette vanelig. Fy f... Dette var sjokkerende. Ubehagelig. Vil bytte selskap. Noen tips. Hilsen Tore
Man må betale for å øke kmstand. Det vil si man må betale måneder som har vært, man kan ikke bare øke for å ikke gå over fra tiden fremover.
Meget arrogant behandling. Skulle bytte forfallsdato fra 12 til den 15 på regningen. Pga ny arbeidsgiver har annen lønnsdag. Det var vist helt umulig å få tatt på telefon. Måtte søke pr epost, så skulle de behandle det. Jeg ble møtt med arroganse og lite smidighet. Når jeg sa meg missfornøyd og at jeg nå vurderte å bytte bank. Hus båt og 2 billån. Svarte han at jeg var velkommen til det. Ja jeg byttet!
Den ene gangen reiseforsikring skulle brukes på 30 år ble den blankt avvist.
God service i skade sak,har bare hatt en sak. Synest prisene er litt høge
Er veldig godt fornøyd med eika, får raskt svar når jeg kontakter dem.
Jeg valgte Eika fordi de var billigst for meg da jeg som 18-åring skulle kjøpe bil. Skulle selvfølgelig ønske at de hadde vært enda billigere, da man som 18-åring ikke har verdens beste økonomi.
Fikk ikke dekket følgeskader på bad. Selv om jeg har bolig pluss forsikring.
Har en Porsche CT som Eika absolutt ikke er interessert i å konkurrere på pris, noe jeg synes er veldig uheldig da jeg byttet alle forsikringer samt bank til Odal sparebank. Det gjør at jeg nå vurderer å si opp mine forsikringer hos eika
Veldig god kommunikasjon med selskapet. Det som er veldig negativt er skadefirmaet som benyttes. Må vel få si at det er Recower.
nettopp hatt en skadesak og oppgjøret gikk raskt og jeg opplevde behandler som meget profesjonell. jeg som kunde føler meg godt ivaretatt som kunde helt fra salgsprosess og til oppgjør.
Billig og gode tilbud,rask og god service på spørsmål om forsikring
Havnet i en situasjon der gulvet i boligen vi leide fikk vannlekkasje, som betydde at vi måtte flytte ut. Det var ikke vår feil i utgangspunket. Fikk beskjed av denne uprofesjonelle forsikringen at vi måtte betale husleie til hotellet + egenandel (15000kr), men at de dekket maten for oss. Da vi sendte kvitteringer, fikk vi beskjed om at vi betaler 10 000kr av matregningene også. Hvorfor? Vi spurte jo dere på forhånd om det er noen begrensninger på hvor mye/hva vi kan kjøpe, og hva dere dekker. Da vi ikke har tilgang på kjøkken og ikke engang en vannkoker, må vi bestille mat ute, og med økende priser på alt så blir det svindyrt. Hvorfor skal vi betale for mat også når vi praktisk talt er nødt til å flytte ut av leilighet og det er helt ubeboelig der? Hva er egenandelen for, når vi både betaler husleien og matpengene til forsikring? Der ser dere hvor desperate disse folka er når det gjelder å selge bort forsikring, men når du sitter i en krise er det null hjelp å få. Vi har gått 15000kr i overskudd denne måneden, og det er hverken huseieren eller forsikringen som taper. Det er oss det. Dere som leser dette, alltid pass på å få slike ting skriftlig. Hadde vi visst hvor mye vi taper, så hadde vi funnet en ny leilighet isteden for å flytte ut og gjøre det behagelig for huseier. Vi fjerner også alle våre forsikringer herfra.
Fikk et godt tilbud som Njff medlem - da eika tok over etter Gjensidige - prisen er god, vilkårene ser bra ut, men savner direkteoppgjør med veterinær på hundeforsikringen - slik som Gjensidige hadde.