Jeg har jobbet med dette tillitsselskapet før, og det er bra, og prisene er attraktive og gode. Takk. Jeg anbefaler alle å melde seg inn i dette kjente selskapet.
Takstmannen var der ikke for kunden, men kun for selskapet. Takstrapporten er ikke korrekt. Kommer til å si opp alle forsikringer i Eika.
Dekker ikke kansellert del av ferie grunnet corona og pålagt evakuering til Norge fra Spania 25.3.2020. 2 av 3 uker mistet
De benekter, lyver seg unna sannheten. Slik at det rammer familier hardt. Ingen kryper vel under sokkelen på kjøkkeninnredning for å koble fra vannrør, etter at Reco utbedret skade etter lekkasje på oppvaskmaskin 2 måneder før. Kjøkkenbenk med tilhørende vannrør under ble demontert og skulle vært montert ved oppretting av denne skaden. Dette er ren svindeloppførsel fra Reco og Eika i etterkant å fraskrive seg ansvar for eget arbeid. Advokat og forbrukerombud blir satt på saken, tillit til folk i Eika og Reco er på minussiden. Media er også interessert i å publisere saken, om ikke Eika og Reco inntar en annen omgang med sannheten og løgn beklages.
Kjempe bra service og informasjon fra fast kundekonsulent i Sandnes Sparebank. Er billigere og enn mange andre.
Har ikke hatt problemer med bilen slik at vi ikke har trengt hjelp fra de. Ang, reiseforsikringen har vi brukt den 2 ganger. Har vært svært fornøyd med hjelpen vi har fått.
Ikke villig til å godta min forklaring. Bestilt utvidet forsikring ble ikke akseptert og erstatning ble derfor redusert fra forsikring pluss.
Styr unna vist du trenger reise forsikring. De dekker ikke kanselleringer til Italia i disse tider, Noe alle andre gjør, iallefall de store som Europeiske. Betal noen kroner til å opplev sømløs hjelp andre plasser
Har aldri hatt noen utbetalinger eller saker der, så er ikke kjent med om de er vanskelige på det. Men fikk inkasso i forbindelse med flytting, til tross for å ha sendt dem ny adresse og alt. Det var null forståelse å oppdrive, så styr unna.
Først var det lav pris som avgjorde valget. Deretter ble det faktorene; trygghet, service-vennlighet og god pris! En kombinert trio som utgjorde valget enkelt å fortsette å være kunde. Det er oftes de små selskapene som er best. De uten store reklame budsjetter men som deretter må satse hardt på god service og lav pris.
Har kun reiseforsikring hos Eika. Når skade oppsto, var de dyktige til å ivareta meg! Etter at Eika krever at det må opprettes høyrentekonto, er jeg ikke interessert.
Kom hjem etter ferie i usa 10 januar da hadde det vert innbrudd 8 januar. De hadde revet ut en inngangsdør og tatt alle nøkler til bil og bobil osv og eks andre ting. Politiet var her tok kun bilder, jeg kontaktet de 7 ganger med beskjed kontakte meg får ta fingeravtrykk enda ikke hørt noe. Så begynte marerittet med mitt forsikringselskap Eika ringte med en gang jeg landet på norsk jord og hjemme se hva som var borte sa att nøkler til bobil og bil og vogn er tatt, står ulåst hører ikke noe mer. Jeg kontakter de igjen og sier her står det ulåste biler får 700000, bare forsyne seg. Får ikke bekreftelse på att jeg kan sende de på verksted så ser jeg att de først har vert prøvet bryte opp verandadøren osv. Så får jeg plutselig beskjed att saken er stoppet, sendt til høyere hold ???? Så får jeg en telefon fra faver, ett byrå som utreder det kom ei dame fra tidligere politi, satt her spurte meg ut som om jeg var mistenkt følte jeg pga en symbolsk skade, så i dag ringer de fra polygon og skal hit se på verandadøren pga eika synes det var dyrt??? Hallo hele huset er pusset opp fra a til å, alt er nytt, det koster vel mer å sende flere selskaper hit enn betale ut det det koster reparere. Jeg skal ikke ha ut noen penger, hva med biler til 700000 som står her ??? Normal interesse fra forsikringen var og sikre de bilene men nei. Nokk er nokk så maken til behandling av kunder går ikke ann så tenk over før dere forsikrer dere sjekk først hva rutinene er hos alle forsikringer før dere tegner noe her i eika.
Eika forsikring er helt ubrukelig på kundebehandling. meldte om skade på varmepumpe, fikk ikke tildelt noen saksbehandler og heller ikke kundekontakt. Eika avgjør saken med at de har hørt rykter om at det er en svakhet på dette produktet. Var det en Bilskade ville jeg vel fått avslag. fordi DE har hørt rykte om at jeg var over fartsgrensen, mitt Eika forhold er hermed Avsluttet. Til alle andre Sjekk kundeomtale !!!
Har fullstendig priset seg ut av markedet, får samme forsikringer til mye lavere pris i samtlige andre selskap.
Aldri en eneste gang har jeg fått utbetalt det jeg har rett på. Ikke fikk jeg utbetalt for skadet pc i forsikring fordi brevet fra reperatør var i følge dem "ufullstendig". Det var det eneste de kunne gi meg. Da jeg opplevde brann og tingene mine innesperret, nektet de å utbetale det jeg hadde rett på selvom det står i dokumentene mine at jeg har rett på ved evakuering. I tillegg, overhører vi dem baksnakke meg på telefonen noe jeg syns er uholdbart i en "seriøs" forretning. Unngå dem. Vær så snill å ikke bli lurt av "billig" avtaler. Ikke verdt det når du ikke kan bruke det når du virkelig trenger
Når mitt tak skulle skiftes mente dei det var nok og skifte halve. Men dei fikk ikke tak i samme tak så dei mente to forskjellige tak ikke gjorde noe. Eksperter sa,at det ikke gjikk ann og sammenfalle to forskjellige tak. Men dei gadd ikke svare engang på portalen.
Alltid lurt å ta en sjekk hvert år, har vært i eika i maaaange år og godt mulig fortsetter. Venter på tilbud.
For det første var det utrolig frekk kundebehandling ved en tlf samtale. Dessuten var det ingen hjelp å få. Har også opplevd flere ganger å få tilsendt dobbelt opp med fakturaer, selv om de blir betalt med en gang. Prisene øker også hele tiden, og jeg har endt opp med å betale mye mer enn hva jeg fikk tilbud om.
Har vært kunde hos Eika i snart 8 år. Etter å ha fått avsluttet forsikringen pga en faktura som bommet på forfall med noen dager ble jeg enig med de om at sålenge faktura ble betalt snarest mulig skulle den starte opp igjen slik den var fra før. Faktura ble betalt og jeg fikk en telefon fra en meget uhyggelig kundebehandler (Skue Sparebank) som informerer at de kunne ikke aktivere forsikringen igjen da de så på meg som en risikokunde pga denne ene betalingen! Fortalte om avtalen jeg hadde stående men ble blankt avslått med vas og surr!
Hyggelige og hjelpsomme folk men mangler en mere moderne kundesupport enn over telefon. Jeg har vært kunde i flere år men føler jeg mangler å få noe tilbake fra de med å gi meg bedre tilbud på mine nåværende forsikringer
Har vært fast kunde til Eika i åresvis, opplevd de som veldig de aller fleste ganger det har vært noe. Men litt ute av det blå, så ble forsikringen vår stengt av, vi hadde akkurat fått ny forsikring og glemt å sette opp beløpsgrense i nettbanken, samtidig som vi flyttet så mottok ikke varsler i post. Da var det et par regninger vi ikke fikk betalt, jeg kontaktet derfor Eika å spurte om hvordan ting lå ann, de sendte meg oversikt på faktura per mail, å sa det ikke var noe problem, bare betal innen neste uke. Tirsdagen i «neste uke» ble forsikringen stanset, jeg ringte Eika å ble fortalt at det var bare å betale og de skulle ordne forsikringen. Jeg betalte, ble oppringt, der de forklarer at de ikke kommer til å sette på forsikringen igjen. Helsikes idiotisk policy med elendig dårlig kundebehandling. Null forståelse. Selv når Eika selv feilinformerer meg som forbruker. ALDRI igjen eika.
Dette selskapet fungerte bra helt til vi hadde boligbrann i mars 2018. Da fikk vi merke hva de står for!! Ble tilbudt en elendig erstatning for våres 11 år gamle bolig som brant ned til grunnen.. Det lot seg ikke gjøre på noen som helst måte og komme i mål med erstatninga vi fikk! Manglet nesten en mill på at vi skulle få opp igjen tilsvarende hus som vi hadde!! Hadde mange samtaler med de om dette, men fikk alltid veldig arrogante og avvisende svar! Og ble til tider gjort narr av og ledd av! Måtte få hjelp av en flink advokat for og få ut det vi hadde krav på!! (nesten alt da). Han avdekket et tydelig forsøk på bedrageri fra Eika og skjønnsmennene som taksere huset våres! Vurderte politianmeldelse.. men hadde ikke mer krefter igjen til det.. styr unna folkens!! Dette er arrogante bedragere!!
Lave priser i forhold til andre selskaper. Meget bra kundeservice. Fikk ekstra bonus ved flytting fra et annet selskap.
Har ikke hatt noen problemer med selskapet. Har nettopp gjennomført en kaskoskade med selskapet som er uten noen problemer.
Billig og bra kundeservice. Har riktignok ikke trengt å bruke forsikringen, så kan ikke uttale meg om den biten