Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med Frende,hatt dere i alle år,alltid fått hjelp om det har vært noe,men heldigvis har alt gått bra.
Hei, Ellinor! Hyggelig å høre at du er fornøyd! Takk for meldingen din! Hilsen Heidi
Utrolig fin kundebehandling. Har ikke noe negativt og si om dere. God hjelp når en trenger det mest.
Fint å høre at du opplever at vi er der når du trenger oss som mest. Akkurat slik det burde være. Takk, Knut! Hilsen Heidi
Trygt med gode forsikringer til gode priser😊veldig fornøyd.
Takk for den fine tilbakemeldingen, Christin! ❤️
Helt super forsikring, og utrolig hyggelig personale som kontaktet meg flere ganger da jeg ødela v. hofte i Thailand og ble liggende på sykehus i 3 uker, Fende ordnet alt, med regninger og hjemreise. Kan ikke få takket nok for den hjelpen, Anbefaler alle som leser dette og tegne forsikring i Frende
Au, det hørtes ikke godt ut! Glad vi var der for deg da du trengte oss som mest. Sånn skal det være. God bedring, Asbjørn!
Fantastisk god behandling av søknad om erstatning for tapt ferie pga sykdom
Så godt å høre, Anne. Takk! Håper neste ferie blir frisk og fin!
Veldig fornøyd, ingen smyginnføring av høyere premie, (god info ang økning )lette å få tak i, kjapt oppgjør. Og ikke minst... billigst!
Åh, det var virkelig en fin tilbakemelding, Espen. Tusen takk! Da er vi virkelig inne på noe og har litt å leve opp til! Hilsen Heidi
Rask og effektiv saksbehandlingstid når uhellet har skjedd.
Akkurat sånn det burde være! Takk for tilbakemeldingen din, Jan! Hilsen Heidi
Allt er ok med Frende,men jeg må si opp denne forsikringen da dere ikke har representanter for forsikringen i oslo,jeg trenger det,men dere har ingen som kan besikte boligen eller mangler.
Hei, Elise! Både Sparebanken Øst, Sparebanken Norge og Cultura Bank er blant eierne og distributørene våre - og har kontorer i Oslo. Du kan be om å bli betjent av dem, hvis det kan hjelpe deg. Hilsen Heidi
Har bare gode ord å formidle om frende , det har aldri vært noen diskusjon om skader eller utbetalinger.
Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, Arne!
Jeg synes dere er ganake så dyr. Jeg har ikke gatt noen utbetaling men premien øker drastisk
Hei, Eldar. Ta gjerne kontakt med oss, for vi skal være konkurransedyktige på pris og reiseforsikringen i mange tilfeller rimeligere en konkurrentene. Hilsen Heidi
Helt fantastiske, har hatt bruk for den flere ganger.
Håper neste ferie blir frisk og fin! Takk for tilbakemelding!
Ved behov, alltid trygt. Raske tilbakemeldinger og god oppfølging.
Akkurat det vi strekker oss for å være. Takk for tilbakemeldingen din!
Har brukt reiseforsikring en gang siste år og er godt fornøgd
Glad for å høre at du er fornøyd, Atle. Takk for tilbakemeldingen!
Beste forsikring selskapet eg har hatt,,,raske til oppgjør og fantastisk når du ringer for spørsmål du har... toppen av alt,,, veldig billig
Tusen takk for den varme tilbakemeldingen din, Marianne! ❤️
Rask og god hjelp ved reiseskade! Det samme kan sies om hjelp ved innbrudd for endel år siden!
Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, Ragnhild. Det setter vi stor pris på!
Jeg synes ikke reiseforsikringen virket etter hva vi har erfart fra tidligere Forferdelig dårlig kommunikasjon mellom oss og Frende. Alt så bra ut da vi ble syk på Gran Canaria. kommunikasjon med Frende i forbindelse med sykehusinnleggelse mm var kjempebra. Vi laget god oppstilling og sendte til Frende, men her stoppet all kommunikasjon og etter dette var det kun arroganse fra Frende. Vi er veldig urolig for å bli syk i utlandet med Frende. Så vi vurderer å skifte selskap
Hei, Øystein! Leit å høre om sykdom på ferie, men godt dere ble ivaretatt underveis. Ikke like greit å høre om oppfølging da dere kom hjem, slik skal det selvfølgelig ikke være. Ta gjerne kontakt med oss, eller send en mail på [email protected] hvis det fremdeles er noe du lurer på i saken din. Hilsen Heidi