Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er fornøyd med behandlingen av saken min. Jeg fikk god hjelp og tydelig informasjon underveis. Takk for hjelpen.
Hei Arozo, Tusen takk for en fin tilbakemelding. Det er veldig godt å høre at du er fornøyd med behandlingen av saken din, og at du fikk tydelig informasjon og god hjelp underveis. Slik skal det være. Vennlig hilsen Sara
Rask og ukomplisert behandling. Vennlige saksbehandlere.
Hei Lise, Tusen takk for en så fin tilbakemelding. Det er veldig godt å høre at du opplevde behandlingen som rask og enkel, og at du møtte vennlige saksbehandlere. Slik skal det være når du er i kontakt med oss. Vennlig hilsen Sara
Rask og god behandling. Og fikk dekket alle utgiftene mine.😊 Fikk også oppfølging av saken.
Hei Kirsti, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding. Det er veldig kjekt å høre at du opplevde behandlingen som både rask og god, og at du fikk dekket utgiftene dine. Ekstra fint er det at du også fikk god oppfølging underveis i saken. Vennlig hilsen Sara
Ikke helt fornøyd med behandlingen og syntes arbeidet tok lang tid
Hei Petter, Takk for at du gir oss en ærlig tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med behandlingen og at det tok lengre tid enn forventet. Slik skal det ikke oppleves. Vi ønsker å se nærmere på saken din og finne ut hva som har skjedd. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, eller sende oss en melding via skadesaken din. Da kan vi følge deg opp på en bedre måte. Vennlig hilsen Sara
Godt fornøyd med de skadeoppgjør som jeg har hatt. Og god pris.
Hei Marius, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er veldig kjekt å høre at du er godt fornøyd med skadeoppgjørene dine, og at du opplever prisene som gode. Vennlig hilsen Sara
Rask hjelp og behandling. Dette var forsikring gjennom arbeidsgiveren.
Hei Freddy, Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er veldig bra å høre at du opplevde både rask hjelp og effektiv behandling gjennom forsikringen via arbeidsgiveren din. Slik skal det være når du trenger oss. Vennlig hilsen Sara
Rask og effektivt og veldig rask og bra tips i forhold til å kjøpe ny motor
Hei Erik, Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er fint å høre at du opplevde både rask og effektiv hjelp, og at du fikk gode råd i forbindelse med kjøp av ny motor. Slik skal det være når du trenger oss. Vennlig hilsen Sara
Fantastiske nettsider, utrolig lett å dokumentere, og avgjørelse på minuttet.
Hei Jens, For en fantastisk tilbakemelding, tusen takk. Det er skikkelig gøy å høre at du opplever både nettsidene som enkle å bruke, dokumentasjonen som smidig og at du får rask avgjørelse. Akkurat slik skal det være. Vennlig hilsen Sara
Enkel innlogging og rask saksbehandling. Nettsiden enkel å navigere på.
Hei Tom, Så hyggelig å lese at dere er godt fornøyd med oss. Det er ekstra kjekt å høre at både innloggingen oppleves som enkel, og at dere får rask saksbehandling. At nettsiden er lett å bruke betyr mye, det skal være smidig å finne frem når du trenger oss. Vennlig hilsen Sara
Veldig fornøyd med dyreforsikring og husforsikring. Ikke helt fornøyd med reiseforsikring. Usikker på bilforsikring.
Hei Karl, Takk for at du deler erfaringen din med oss. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med dyreforsikring og husforsikring. Samtidig er det viktig for oss å få tilbakemeldingen din om reiseforsikringen og usikkerheten rundt bilforsikringen. Her vil vi gjerne bli bedre. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, så ser vi på hva som ikke har fungert som forventet og finner gode løsninger sammen med deg. Vennlig hilsen Sara
Fantastisk og rask behandling. Gjensidige leverer og vi har vært kunde i 40 år
Hei Trond, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding. Det er skikkelig gøy å høre at du opplevde behandlingen som både rask og fantastisk. Og ekstra stas er det at dere har vært kunde hos oss i 40 år, det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Sara
Profesjonell saksbehandling av skadesaken til min fulle tilfredhet.
Hei Oddvar 😊 Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med saksbehandlingen – det setter vi stor pris på 😊 Hilsen Nins
Var veldig enkelt med innmelding av skaden, og svar fikk jeg med engang. Korrespondansen gikk greit. Det eneste jeg måtte spørre om, var summen på reparasjonen, jeg syntes den var lav, men den var riktig, og da brukte jeg ikke kaskoen. Alt i alt veldig fornøyd.
Hei Grethe 😊 Tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Veldig kjekt å høre at du opplevde enkel innmelding og rask respons. Samtidig forstår vi at du reagerte på oppgjøret, og det er bra at du fikk avklart dette – fint å høre at du alt i alt er fornøyd 💙 Hilsen Nina
Enkelt og greit skifte av frontrute ved steinsprutskade
Hei Kjetil 😊 Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Veldig kjekt å høre at skadeoppgjøret opplevdes som enkelt og smidig 💙 Hilsen Nina
Meget fornøyd med kundebehandleren i forbindelse av bilskadesak.
Hei Birger 😊 Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med kundebehandleren i forbindelse med bilskadesaken 😊 Hilsen Nina
Ryddig og greit, det var skadesentert som hjalp meg med meldingen og etterpå var alt i orden.
Hei Dan 😊 Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Veldig kjekt å høre at du opplevde prosessen som ryddig og at du fikk god hjelp underveis 💙 Hilsen Nina