Scoopr Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av en hyggelig kunderådgiver. Ga gode råd og var desidert best på pris👍
Personlig rådgiver, enkelt og effektivt. Har selv jobbet i bransjen, mye erfaring og glad for å treffe noen som prater fakta og ikke slibrig salgsprat.
Vi har vært kunder hos Hudya på forsikring i over 2 år nå. Veldig enkelt om det er noe da ringer vi vår faste kontaktperson. 2 skader som ble løst uten noe problem. Nå har vi også flyttet våre mobilabonnement til Hudya. Anbefales!
Fikk et godt tilbud som gjorde at jeg byttet selskap. Etterpå skrudde de opp prisen 75%, basert på sløvhet fra deres saksbehandler- ift tilbudet jeg fikk som var 7% lavere enn prisen jeg hadde i tidligere selskap. Opplever de som løgnaktige, elendig kundeservice og som tidstyver. Styr unna!
Har hatt problemer med å få tak i dem på telefon, men det ordnet seg heldigvis etterhvert. Kundeservice er viktig for meg. Ut over det har jeg heldigvis hatt lite bruk for forsikringer. Jeg har som utgangspunkt at forsikringene er bra, så vil evt behov vise om jeg har rett eller tar feil.
De bestemmer om de skal ringe til deg for å prate om deres tilbud. Sender stadig meldinger for å få deg snakke med de. Bruker hundrevis av forskjellige mobilnummere, det er vanskelig å sperre de. Oppleves rett å slett som terror!